18.2.11

פפאראצי

אז "כיסים" חגגו עשור והיה מפגש בלוגריות וקיבלתי תיק חדש ומרגש מתנה, זו סיבה לתקוף ככה? לצלם ככה? הפפראצי הזה...אני אומרת לכם, יש משהו במה שבר אומרת.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

תודה לדיאנה שצילמה

לבשתי [כמעט הכל שחור]: חולצה AA מכנסיים וקרדיגן H&M ג'קט פול & בייר [ישן מאוד] צעיף פשמינה פלאטס סטיב מאדן תיק "כיסים" משקפי שמש ברברי

במפגש הבלוגריות לכבוד עשור ל"כיסים" הכרנו את המעצבת יעל רוזן בן שחר ואת שותפתה אורלי כהן-אלורו ושמענו ממה הכל התחיל. אני מורידה בפני "כיסים" את הכובע [ את התיק?] על ההתמדה ועל ההצלחה בשוק הישראלי הקשה, וכמובן על ההצלחה בחו"ל. אני התאהבתי ב"כיסים" כשרכשתי את התיק המרובע שלי לפני מספר חודשים [ה 10% הנחה לקוראי הבלוג, הוא לתמיד. גם לעכשיו.] ואני קצת חומדת לי תיקון קטן כזה...


Photobucket


ואולי גם כזה?


Photobucket


ככה אני מסתובבת לי ביומיום, בין אכילת גלידה בטעם תה ירוק לבין אלוהים יודע מה עוד אני עושה. תיק של "כיסים"
ו- HOOKIE המופלא. בשביל "גנבת-כיסאות-לתיקים" שכמותי, הפטנט הזה פשוט מושלם. לאב איט! מתלה לתיק שמחזיק עד 5 ק"ג [התיקים שלי שוקלים הרבה לרב, לצערי], אפשר לתלות ככה על התיק או לשים בתוך נרתיק קטיפה ובתוך התיק.


Photobucket


מה אתם אומרים על העיצוב החדש של הלוג ושל ההאדר?

בועז קטן גבירותי ורבותיי, יודע לעשות דברים יפים.

שיהיה סופ"ש מוצלח!

8 תגובות :

  1. אהבתי את התיק, הוא מהמם!
    וגם הרעיון הזה של המחזיק גאוני, ראיתי כזה בכמה מסעדות אבל לא נייד שאפשר לקחת איתך :)

    השבמחק
  2. מאוד אהבתי את התיק הלבן שלך. ותתחדשי על העיצוב החדש. מקסים!

    השבמחק
  3. היה נעים מאוד לפגוש אותך :) תתחדשי על הבאנר!

    השבמחק
  4. מה שאת עושה לי...
    כולי נגמלת מתיקים וככה to flash לי מול הפרצוף?:)
    מהמם!

    .

    אהבתי מאוד את העיצוב - היתה לי תחושה שבקרוב נראה שינוי עיצוב ואכן לא איכזבת:)

    השבמחק
  5. Lian :) - המחזיק ממש מעולה! הייתי קצת סקפטית בהתחלה, אבל הוא ממש ממש פתרון אדיר :)

    VanityGirl - תודה רבה, שמחה שאהבת. התיק כסוף אגב.

    LookinFab - בהחלט היה נעים להכיר :) תודה רבה.

    PinKabuck - אופסי...אבל יש תיקים עם הנחות של 30% ו 50% ויש גם 10% הנחה בקוראי הבלוג :) תתפנקי. שווה

    השבמחק
  6. אני חייבת להשיג לי את ההוקי הזה!

    השבמחק
  7. את נראת מהמם!
    תמונות מגניבות והתיק הורס!

    השבמחק
  8. אנונימי - אפשר להזמין דרך האתר:
    http://www.hookie.co.il/

    Lilach - לא, את! תודה מותק :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...