5.3.11

Filet Américain

כמו שהאמריקאים שונאים אירופאים כך, הצרפתים שונאים הממ...כל אחד שהוא לא צרפתי. בפעם הראשונה בה נתקלתי בשנאה אמריקאית אותנתית כלפי "עם התרנגול", הייתה ב - 2003 כשצפיתי בשקיקה ב"העולם האמיתי" של MTV בפריז. חבורה של אמריקאים [וארופאי אחד לשם האיזון] בוילה מדהימה בפריז, לדעתי היא היתה ממוקמת ברובע ה - 16 או ה - 18, לא סגורה על זה והיא כמובן, היתה מדהימה במיוחד. הדמויות שזכורות לי עד היום הן אייס [Ace], ליאה ומאלורי. היה לי מאוד קשה להחליט מי מבין שתיהן יותר יפה, אחר כך התברר שהשניה בכלל דוגמנית...או וול.

הכוכב האמיתי של הסדרה בעיני, היה אייס, שאפילו הטעם של ההמבורגר במקדונלד'ס הצרפתי עשה לו בחילה וגרם לו להזיל דמעה של געגוע למקדונלד'ס השמנוני שהוא רגיל אליו מהבית. הבחור כל כך לא יכל לסבול את פריז ואת הצרפתים בכלל, שאפילו השוטרים שהיו רכובים על רולרבליידס גרמו לו לאבד את העשתונות, במקום לצחוק עליהם נגיד...[כמו שאני עשיתי], כי כמה סמכותי אתה יכול להראות כשאתה עושה פרצוף רציני בזמן שאתה מנסה למצוא איזון ולעמוד על רולרבליידס? טרו סטורי...

לשלושה דברים הסדרה הזו עשתה לי חשק:

1. ללמוד סוציולוגיה ואנתרופולוגיה [√]
2. לאכול מקדונלד'ס בביקורי בפריז [לא קרה...נופ. ]
3. לעקוב אחרי יחסי אמריקאים - צרפתים בכל הזדמנות [√]

עם כל השנאה שחשים האמריקאים כלפי הצרפתים והאירופאים בכלל בכל זאת, לא גורמת להם להפסיק לחלום על חופשות רומנטיות בפריז, שופינג בפריז ובכלל, אהבה למעצבים צרפתיים, כי הרי זה ידוע שכל סושיאלייט/סטארלט זקוקה לתיק שאנל אחד לפחות וזוג נעלי לבוטין עם הסוליה האדומה.

Photobucket

"לא, את!"

בנות "גוסיפ גירל" החליטו לפתוח את העונה הרביעית של הסדרה על ידי חגיגת עצמאותן [עם כרטיסי האשראי של ההורים] בפריז, עיר האורות. בלי להכניס יותר מידי ספויילרים [אני לקראת אמצע העונה כבר...פלאי הטכנולוגיה], ההתרחשויות בפריז הן ה"טיפ של האייסברג" או "הפרור של המאקרון" אם תרצו, בכל הנוגע להמשך העונה. אבל, אנחנו נתמקד בפריז...בלייר דוברת צרפתית כיאה לבת עשירים מפונקת מהאפר איסט סייד וסרינה סתם נראת כמו דוגמנית. מה אמריקאיות [מחונכות יותר או פחות] עושות בפריז? שופינג, קפיצה למוזיאונים, שופינג, הליכה על הגשר היפה ביותר בפריז [כך אני קוראת לו וזה כמובן, גם הגשר עליו קרי וביג נפגשו והתנשקו והיא אמרה לו "קח אותי הביתה" בטון של "באמש'ך, תעשה את זה מהר, נשבר לי מהצרפתים האלה כבר!"], שופינג, אכילת עוגיות מאקרונז מל'אדורי, שופינג, אכילה במסעדות, שופינג, בחורים חתיכים [החתיכים היחידים שאני ראיתי בפריז היו דווקא ממוצא ערבי, אופסי.] עוד קצת שופינג.

Photobucket

Photobucket

קלמנס פואסי ואד ווסטוויק, שהם ביי פאר האנשים היפים ביותר בסדרה.

עם העונה הרביעית, "גוסיפ גירל" הופכת להיות באופן חד משמעי לטלנובלה מודרנית, המבוססת על רשתות חברתיות וסמארטפונים, עם הרבה מזימות וסצנות שהמילים HOT ו STEAMY לא מספיקות בשביל להתחיל לתאר אותן. הבנות והבנים באפר איסט סייד גדלו עד לכדי כך, שלא הייתי נותנת לביתי בת ה 14 [הדימיונית, יש לומר] לצפות בחלק מהסצנות, לא סתם בחרו לשדר את הסדרה ב 22:30.

Sneak Peek



HOT3 החל ממחר! ה - 6.3, ימי ראשון ב - 22:30.

הנאה מובטחת

4 תגובות :

  1. אני לא מאמינה שאני לא היחידה שראתה את העולם האמיתי פריז!

    השבמחק
  2. איך בא לי את המלתחה שלהן...

    השבמחק
  3. באמת תהיתי אם יש אנשים שמוצאים את צ'אק חתיך! אני הכי אוהבת את דן האמפרי. מיכל.

    השבמחק
  4. אנונימית - אני לא מאמינה ש*אני* לא היחידה שראתה העולם האמיתי פריז! יאי!

    נעמה - גם אני!

    מיכל - הוא ממש חתיך בעיני :) את דן אני פחות אוהבת, הוא קצת סיסי לטעמי מבחינת האופי, מבחינת המראה, חתיך :)

    השבמחק