31.3.11

כחולה ומאושרת או "מיראל, אל תקראי לפוסט בשם של גבינה מסריחה"

היה צריך להיות פה פוסט אחר, משהו מפרגן כזה. אבל החלטתי שדי, אחרי שנתיים וחצי [כמעט] שהבלוג הזה חי ונושם, אני חושבת שמגיע לי את הכבוד ש...ההמממ...באמת מגיע. אני לא אתחיל לספר בחצאי דברים מי ומה עיצבנו אותי סלאש התייחסו אלי שלא בכבוד סלאש הגעילו אותי למוות, כי זה משהו שאפשר למצוא בשפע במקומות אחרים. במקום זה, אני החלטתי היום לפרגן לעצמי! הידד!

זו השמלה והג'קט שלבשתי באאוטפיט שלי בפורים, רק שאז לבשתי פלטפורמוט ואקססוריז מתאימים, שנתנו לזה וייב של סבנטיז. היום, אני לובשת את השמלה החמודה הזו שנרכשה בטרום פתיחה של H&M ולא זכתה להופיע בבלוג בצורה האראויה. הג'קט הוא הרכישה האחרונה מ H&M והוא מעולה, מעולה, מעולה...אני מאוהבת :) [הגרביונים מהתחנה המרכזית בת"א, 5 ב- 55 ש"ח. צריך לדעת גם להתמקח].

השוס האמיתי, הוא השרשרת והנעליים, שניהם....חכו לזה...ספרינגפילד! אני אישית מאוד מחבבת את הרשת הספרדית, יש להם בייסיק איכותי מאוד ובמחיר ממש טוב [לראיה, נרכשו 3 חולצות לחבר, ששתיים מתוכן נשכחו באוטובוס, החזיקו אצבעות שהן ימצאו ויוחזרו, שתי חולצות לאבא וגם ג'קט למיראל]. מלבד הבייסיק, הופתעתי מאוד מהאקססוריז המשלימים והמושלמים. השרשרת מגניבה ביותר והנעליים...לחשוב שהתלבטתי אם לקנות או לא...נו. יש עוד פריט אחד, אבל הוא יזכה לחשיפה בלעדית לו, ממש כמו שמגיע לו, כי לי יש נטיה לתת כבוד למי שמגיע, גם אם בחפץ עסקינן. אגב, הכל מהקולקציה החדשה.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


בקיצור, אני מאוד מרוצה היום ואף אחד, גם לא משרד יח"צ זה או אחר, יצליחו לשבור את רוחי. דבר אחד יש לי להגיד לכל העוסקים ביחסי ציבור והוא: אם אתם מזמינים אותנו הבלוגרים, תכבדו אותנו בדיוק כמו כל אחד אחר בין אם הוא עיתונאי/סטייליסט/עורך/סלב של 1.90 ש"ח/סלב של 11.90 ש"ח/וואטאבר. אם לא, תעשו אירוע נפרד לבלוגרים ואם זה יקר מידי עבורכם [ברור שזה יקר מידי עבורכם] אז אל תזמינו בכלל. אני לא מוכנה להחשב לסוג ב' בשום אספקט בחיי ועל כמה וכמה בתחום הזה.


תודות:
צילום: רותם יצחקי
עריכה: בועז קטן
איפור, שיער, סטיילינג: מיראל דושנסקי


הערה: אין כל קשר בין המשרד שמייצג את ספרינגפילד ו/או H&M למה שנכתב כאן לגבי משרד יח"צ ספציפי, אחר.


10 תגובות :

  1. מאוד, מאוד מעניין אותי מה שקורה לאחרונה. נראה שעניין היח"צ מציק להרבה מאוד בנות. מעניין מה ההסלמה בעניין...


    ג'קט מוצלח ממש!

    השבמחק
  2. אני חושבת שמדובר בשניים-שלושה משרים בלבד שכל אחת בתורה מלינה עליהם. המשרד הספציפי הזה לא היה לא נחמד רק אלי, היתה הפרדה ברורה בעבודה מול בלוגרים וזה מה שהציק לי.

    השבמחק
  3. הידד לפרגון העצמי!
    מקווה שזוהי תחילתה של מגמה חיובית במקום כל פוסטי השנאה והנאצה המגעילים האלה שהופיעו בכל מקום לאחרונה...למה להפיץ רוע??
    סופשבוע מקסים לך!

    השבמחק
  4. אני מתה עלייך! התגעגעתי לפוסט לבוש ויצא לך אחד מאוד מוצלח!

    השבמחק
  5. אני מתה עלייך! התגעגעתי לפוסט לבוש ויצא לך אחד מאוד מוצלח!

    השבמחק
  6. לא לקחת ללב, בשורה התחתונה. אולי אנחנו (הבלוגריות) צריכות להתאגד ולפעול כנגד משרדי יח"צ מזיקים. אם נעשה עליהם איזה עליהום, זה אולי יכול לעזור :)

    השרשרת ממש ממש יפה! הפתעת אותי עכשיו עם הגילוי, אני סקרנית ללכת לשם ולבדוק בעצמי את עניין האקססוריז שלהם.

    השבמחק
  7. השמלה מהממת!! היא מהעונה הזו או הקודמת?
    מעולם לא ביקרתי בספרינגפילד, אבל עכשיו סיקרנת אותי...

    השבמחק
  8. CV - אני בעד פרגון באופן כללי :) לא רק פרגון עצמי, אפילו שגם זה חיוני לפעמיםץ תודה בייב!

    אנונימית - טנקס דרלינג :)

    שרונה - לא לקחתי ללב כיוון, שזה לא היה אישי כלפי. אני לא אגיד מה אני באמת חושבת על הקטע של האיגודים [את לא הראשונה שמעלה את זה], אבל אני רק אגיד שאני חושבת שזה טיפשי ואין לי כוונה לעשות שום עליהום על אף אחד. אני פשוט לא נמצאת במקומות שבהם מתיחסים אלי לא כמו שאני רוצה שיתיחסו אלי.

    תודה על המחמאות על השרשרת, היא שוס רציני!

    רחלי - השמלה משנה שעברה, ממש מהפתיחה של החנות. תבקרי בספרינגפילד! יש עוד כמה פריטים שקניתי משם ויופיעו בהמשך!

    השבמחק
  9. וואווו כל האווטפיט מהמם!!

    השבמחק