2.4.11

שלום, קיץ.

אתמול התחיל מוקדם מידי ולא רק בגלל שהעברנו את השעון. היו לי סידורים על הבוקר, מה שהשאיר לי יחסית די הרבה זמן פנוי לשוטט. בהתחלה, רק רציתי קפה פלאס מאפה [דיאטטי...], לשבת בשקט [יחסי] לקרוא את הספר שאני קוראת עכשיו, אז התישבתי בקפה חמוד, שאני אוהבת לשבת בו באיזור מסריק. רק מה? הקפה היה כמעט מלא כבר בעשר בבוקר והייתה רק מלצרית אחת. לקח שנה עד שהיא זזה ואז, שניה לפני שאני מזמינה, מגיעות שתי נשים ומתחילות להזיז שולחנות ולהזמיד ולגרור כיסאות, כי "כמה נהיה? נהיה שש, לא?" אז לקחתי את התיק שלי, שהיה מונח על הכיסא לידי ולפני שהספקתי למצמץ אחת מהן אמרה לי "תודה שאת מפנה לנו את הכיסא", אז פשוט קמתי ללכת. באמת שזה לא מוגזם לבקש קצת התחשבות - יש בתי קפה מסויימים שהוייב בהם הוא שקט יחסית ואלה לא המקומות להביא אליהם את ה"פרלמנט" שלכם כדי ללרלר על סוגיות חשובות כמו "איך תכיני את ביתך לקראת נכדיך בחופשת הפסח הקרבה ובאה?" או "למה לא ריטווטו אותי?"- בתי קפה מסוג זה יש באזור בן יהודה, אם אתם יותר משניים לארוחת בוקר/בראנץ' שישי, תזרמו לאיזור ההוא. בבקשה.

בכל אופן, באיזשהו שלב, אחרי קפה ומאפה 2 גו, מצאתי את עצמי על הטיילת, משכשכת את רגליי במים הקפואים ומדלגת בין מלא פרחות [לא נעים, אבל זה מה יש], שמנצלות את המזג אוויר החמים מינוס מלא אנשים לפוטושוט של תמונות פרופיל חדשות לפייסבוק פלאס בגד ים. לוהט.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

זו הייתה המדוזה היחידה שפגשתי מחוף פרישמן ועד למאנטה ריי. ריחמתי עליה קצת, כי היא נספה לחוף יחד עם שקית ניילון ורודה ונראתה מסכנה ובודדה, בלי מדוזות-חברות. זה הרגיש כאילו שהיא הגיעה למסיבה מוקדם מידי, בסופו של דבר, כל החברות שלה יגעו רק באיזור יולי כזה.


Photobucket

Photobucket

מה חדש אצלי? הרבה, ממש הרבה ועל הרוב תגלו כבר בשבוע הבא. בינתיים, אלה הפלאטס החדשות שלי מGAP. הן מעור [הסוליה, לא] והן עלו משהו כמו 240 ש"ח אם אני לא טועה. הן מאוד נוחות ואני מאוד מרוצה מהאיוורור הזה שיש לאצבעות בזכות חיתוכי הלייזר. יש אותן גם בחום-ג'ינג'י.

Photobucket

גן צ'ארלס קלור מהמם מאז שסידרו אותו, למרות שאהבתי אותו גם לפני כן. משם המשכתי לשוק האורגני במתחם התחנה. עשיתי סיבוב במתחם קודם, נכנסתי ל"שופרא" [יש מצבעים מעולים, עד 40% הנחה!] ומצאתי וודג'ס של ג'פרי קמפל שמאוד רציתי. היה עליהן 30% הנחה, היה אותן במידה שלי ומזל שהייתה לי ההזדמנות למדוד [ולא להזמין און-ליין ישירות]...הן היו זוועה על הרגל שלי. מצד אחד חבל ומצד שני, מזל!

שיהיה המשך סופ"ש נעים וחמים ושבוע חם ומגניב!

9 תגובות :

  1. מירל,
    מאוד אהבתי את הפוסט.
    זה ממש עשה לי חשק לקחת ספר וללכת לבית קפה.
    הצלחת להעביר בי את האווירה.

    השבמחק
  2. מירל,
    מאוד אהבתי את הפוסט.
    ממש עשית לי חשק לקחת ספר וללכת לבית קפה הקרוב אליי.
    הצלחת להעביר בי את האווירה.

    השבמחק
  3. היא כותבת את השם שלה עם א' והמדוזה הזאת נראת משנה שעברה...איחס

    השבמחק
  4. אהבתי את הנעליים, הם עדיין בחנויות?

    השבמחק
  5. אוח איזה כיף הפוסט הזה!

    השבמחק
  6. Shira.T - איזה כיף לי :) תודה!

    מיכל- הממ...נכון :)

    אנונימי - כן, הנעליים בחנויות. הן נרכשו ממש לפני איזה שבוע-שבועיים.

    Lilach - יאי! תודה מותק!

    השבמחק
  7. עוררת בי חמלה כלפי המדוזה. אישה מצוינת את!

    השבמחק
  8. איך אני שמחה שהקיץ התחיל !
    תזמיני גם אותי פעם הבאה, לא יפה :)

    השבמחק
  9. מעולם לא חשבתי שארחם על מדוזה, אבל זה קרה. אני שמחה.

    השבמחק