5.4.11

מתנות שהייתי מבקשת לעצמי


תקראו לי בורה, תקראו לי ז*נת מותגים, תקראו לי שיטחית, תקראו לי להרחרח בשמים שאני לא מכירה סלאש לא שמעתי עליהם מעולם ואני אבוא!

Photobucket

AMBAR מבית DEL POZO [מבית המעצב חזוס דל פוזו] מתחיל קצת מתקתק אולי, משהו של פירות הדר ואז נשאר הריח של הענבר עם מעט טון עצי [מלשון עץ, עצים, שיחים וחיות אחרות]. מאוד חושני, אולי אפילו קצת כבד ומבוגר או לפחות טיפה חורפי, לפחות בעיני. מדובר בטונים מאוד חמים כך שלא נראה לי שאלבש את הבושם הזה בקיץ אבל בסוף כל קיץ יש חורף.

[100 מ"ל ב 250 ש"ח במקום ב 450 ש"ח]


Photobucket

GOLD BOUQUET מבית היוצר של רוברטו ורינו הוא תענוג צרוף של פרחים ופרחים ופרחים ואפצ'יקים נעימים של פרחים מתקתקים, פקעות, פרחים לבנים,שושנים, עלי סיגליות ולקינוח קצת פטצ'ולי, וניל ומאסק. נם נם נם...כל כך בושם בשבילי שרק מלקרוא שורות אלו אפשר לקבל אלרגיה. מצד שני, אני מאוד אוהבת בשמים פרחוניים עם מאסק. מאוד.

[100 מ"ל ב 200 ש"ח במקום ב 450 ש"ח]

Photobucket

טוב, זה לא לכם, זה לשירותים שלכם ואתם עוד תודו לי! תמורת מאה שקלים חדשים, תקבלו בקבוק מעוצב עם ריח של פט'צולי, וניל ולבנדר. חייבת לציין, שכדאי מאוד שיהיה לכם חדר שירותים די גדול, כיוון שהבקבוק גדול והריח הופך להיות מעט אובר-וולמינג בחדר שירותים קטנטן. מצד שני, זה מצויין גם לסלון או לכל חלל אחר שתבחרו.

Photobucket

עכשיו שאני חושבת על זה, נראה לי שעוד לא יצא לי להזכיר כאן את אהבתי למוצרים מוקטנים. כל מה שאפשר להקטין - אז אני רוצה שיהיה מוקטן. טוב, לא נגזים...לא כל... אבל הבנתם. המארז הזה, שמכיל קרם גוף, תחליב רחצה וקרם ידיים [שגם הוא עם משאבה! גאוני!] הוא מארז הכי חמוד ואחד השימושיים אם לא ה...נשות המשרדים ומכון הכושר, מה יותר טוב מלשים על השולחן כלי עם משאבה ובו קרם ידיים על השולחן המשרדי שלכם? מה יותר חמוד ופקרטי מלקחת קרם גוף ותחליף רחצה מוקטנים למכון כושר? אין יותר מזה וזה ב 64 ש"ח.

שונא מתנות יחיה? בטח יחיה. רק אולי יריח קצת פחות טוב :)

6 תגובות :

  1. הבקבוקים הקטנים האלה של הקרמים עשויים פלסטיק?

    השבמחק
  2. עשית לי חשק להריח את הבשמים האלה. אני לא מכירה ואני אף פעם לא מתקרבת אפילו לכאלה שאני לא מכירה.

    השבמחק
  3. shira - הם עשויים זכוכית.

    Lilach - תריחי ותחזרי לספר :)

    השבמחק
  4. עשית לי חשק להכל בערך, נראה לי שאבזבז את התלושים על התפנוקים שהמלצת כאן.

    חג שמח!

    השבמחק
  5. היי אם זה מריח טוב, למי אכפת מה כתוב על זה...
    ואני מתה על מוצרים קטנים וקומפקטיים! יש לי הפרעה עם מנייטורות... כל דבר בגודל מיני הופך בן רגע לפי מאה יותר נחשק!

    השבמחק
  6. shani - יאללה, לבזבז!

    CV - אני ממש אוהבת את המוצרים המוקטנים, עד לכדי סטיה. בחיי :)

    השבמחק