9.4.11

"תחתונים רואים גם על חבל הכביסה!"

או על סיון אברהמי [AKA המקום החמישי בגמר האח הגדול, עונה 3] ויש לומר, שהרבה הבדל בין השניים, אין. בתצוגת האופנה של "טריומף" התחילו בהכרזת הזוכים בתחרות עיצוב הלבשה תחתונה בהשתתפות סטודנטים מ"שנקר" ואז, ממש כשהכריזו על הדגם הזוכה, יצאה לה את קדמת המסלול, סיון...רזה, רזה, רזה, חיוורת ונבוכה. בכל זאת, ראו לה גם את התחתונים וגם את החזיה.

Photobucket

[שלושת הזוכים: שרון אזרע מקום 1, מורן ליאון מקום 2, נועה גור מקום 3]

אחרי שסיימנו עם הכרזת הזוכים, עברנו לתצוגה עצמה, שהייתה מושקעת עד מאוד וגם ארוכה יש לומר. הבנות הסתובבו להן על המסלול עם לבנים סקסיים יותר או פחות, הסטייליסט העלה לסיון את התחתונים כמעט עד לבית השחי על מנת שלא יראו את הקעקוע המחליא שיש לה על הגב התחתון [טראמפ סטאמפ מאץ'?], אחרי שביציאה הראשונה שלה אל המסלול ראו את הפלא הזה...ביום למחרת, כשיצאו התמונות אל העיתונים ואתרי האינטרנט ודיברנו על זה קצת [על איך זה נראה בלייב וכאלה] שאלו אותי אם זה טרנדי עכשיו ללכת עם תחתון כל כך גבוה ואם כן, אז למה בעצם? שאלה טובה...התשובה היא לא, פשוט הסטייליסט לקח את הדברים לידיים ואחרי שסיים לצרוח "אמא'לה!! מה-זה? מה יש לך שם? למה לא אמרת לי? שואה!!!" הוא מצא דבק דו"צ והדביק לה את התחתונים כך שיכסו את הקעקוע. כבוד לסטיילינג!

מה עוד היה? מיכל שפירא שרה שעוד יהיה לה מה שהיא מחפשת בזמן שאמירה שלחה לה נשיקות מהקהל וגלית לוי, מעצבת על-חלל, תקעה סיכת ביטחון בשמלת המעטפה מטריקו שלבשה, כך שלא יברח לה הציץ אבל, חדי עין כמוני יקבלו אישור נוסף על כך שלאישה אין טעם ו/או טיפת עידון ו/או סטייל. אגב, סיכת ביטחון היא תחליף לכפתור רק בצה"ל ובגדול, לא אמורים לראות אותה בכלל. EVER. בשום מצב.

Photobucket

Photobucket

הגרביונים של מיכל, לוהטים!

Photobucket

Photobucket

סיון מפלרטטת איתנו, אנחנו מעדיפים אותה לבושה ובעיקר, לא נבוכה על סף בכי, לכאורה.

בזמן שמישהו דיבר שם שעות, אני צילמתי את הפעם האחרונה שאני נועלת מרטינס. הבטחתי לחבר, שחורף הבא אני אתהלך בנעליים שהולמות את גילי ומעמדי. כאן בתמונה, אפשר לראות את המרטינס שלי עם האוברסייזד קלאטץ' שלי מאמריקן אפרל.

Photobucket

Photobucket

בתמונה השניה היה ניסון של אנה לצלם אותי מהר, מהר לפני שהמונית באה, נשארנו [שוב] עם הקלאטץ' ההורס והשכמיה מTOPSHOP שאני מאוד אוהבת [היא גם מאוד מחממת].

Photobucket

הוצגו כל כך הרבה פריטים, ברוח הג'ונגל כמו כאן בתמונה מעל, ברוח הים והרוח בכלל, שאני לא ממש זוכרת מה הכי אהבתי. אני רק זוכרת שאנה ואני ישבנו ואמרנו שלא נאכל היום יותר, אחרי שתקענו לאקס מעולה וראינו דוגמניות הורסות וחטובות אבל אז, קיבלנו עוגות של דלאל ביציאה עם פתקית מטריומף שמספרת לנו שאנחנו יכולות להמשיך לתקוע כמה שבא לנו, כי לטריומף יש מחטבים חדשים. הדבר השני, שאני זוכרת הוא המחטבים החדשים, שנראו נעימים, נוחים וכאלה שיאספו את השאריות. לצערי, עוד לא מצאתי אותם בחנויות.

Photobucket

מחטב מסדרת המחטבים החדשה | 229.9 ש"ח

Photobucket

הלוק שמתקבל אחרי אכילה מאסיבית של עוגות ולבישת המחטב.


*כל התמונות צולמו על ידי מלבד שתי התמונות האחרונות השייכות ליח"צ

המשך שבת טובה ושבוע טוב שיהיה לנו!

11 תגובות :

  1. בסוף זה יקרה..VS

    השבמחק
  2. השכמיה והתיק ממש ממש שווים, אני מאוד אוהבתם אותם. ואגב, נתקלתי באחד הבלוגים החו"לים בתיק כמו שלך, חבל שלא שמרתי את התמונה או לינק להראות לך...

    נשיקות!

    השבמחק
  3. אנונימי - הלוואי ו - VS יקרה בסוף. אני אשמח, זה בטוח.

    שרונה - תודה רבה! שיהיה שבוע טוב ואם תתקלי שוב בתמונה, שלחי :)

    השבמחק
  4. השכמיה באמת נראת סופר נוחה וכרבולית, יש לך עוד כמה ימים לנצל אותה :)

    התמונה של מיכל שפירא יצאה לך ממש טוב!

    השבמחק
  5. המחטב הוורוד הוא יציאה מבריקה למדי. לא זכור לי שאי פעם ראיתי מחטב שאינו שחור או ניוד. הגיע הזמן!

    השבמחק
  6. קרן - אני מוכנה לאפסן את השכמיה אם זה אומר שיותר לא יהיה לי קר השנה :)
    תודה, תודה! אני ממש צלמת מדופלמת :)

    שרונה - זה בהחלט נחמד ונעים לרישתית. מצד שני, מה זה כבר משנה באיזה צבע המחטב?

    השבמחק
  7. לדעתי דווקא משנה מה צבע המחטב - כמו שמשנה (או שלא משנה?) מה צבע התחתונים\חזיה.

    האמת, מכל מה שכתבת, הכי הסתקרנתי לראות איך נראתה השמלה של גלית לוי.
    למה את מוותרת על המרטינס? זו נעל נפלאה בעיני, החסרון היחידי שלה הוא הנומך (קשה לי לנעול משהו שלא מוסיף לי מספר נכבד של סנטימטרים).

    השבמחק
  8. דברי הוצאו מהקשרם...סתם.
    הכוונה בכך שלי זה לא משנה מה הצבע של הלבנים היא, שצבעם תמיד יהיה מותאם לבגד שאני לובשת ול"דרישותיו".
    לא אלבש חולצה לבנה עם חזיה ורודה אפילו שיש אחת כזאת ברשותי. אם הצבע משנה מבחינת הבגד שתחתיו אלבש את הבגדים התחתונים, אז תמיד אעדיף כזה שיהיה נייטרלי ואם הצבע לא משנה מהבחינה הנ"ל אז אין בעיה להשתעשע בצהוב/ורוד/ירוק/כתום ושות'.

    לגבי הגב' לוי, היא לבשה משהו נורא מספיק כדי לא להכניס לבלוג :)

    השבמחק
  9. אם זה מה שהיה לך לומר על סיון, מסקרן אותי לדעת מה תחשבי על הצילומים של אלין :) http://s.mako.co.il/gihlLX

    השבמחק
  10. אלין עבדה כדוגמנית עוד לפני שנכנסה לבית האח הגדול. הצילומים שלה ל FF חמודים מאוד בעיני. היא בטוחה בעצמה, היא מתוקה [על יופי אפשר להתווכח], היא לא רזה בצורה חולנית ובגדול, היא נהנית ורואים את זה. זאת, בניגוד לסיוון שנראתה כאילו שהיא עומדת לפרוץ בבכי בכל רגע נתון.

    השבמחק
  11. איזה קעקוע יש לסיוון?
    חיפשתי תמונות בגוגל ולא הצלחתי למצוא

    השבמחק