15.4.11

ציבור הרוחצים, שלום!

נראה לי שזה בטוח לומר, שהקיץ כבר פה. או לפחות פה לשבוע הקרוב! אז היום הלכתי לים, עם בגד ים והכל, בפעם הראשונה השנה והיה מעולה. בדיוק המנוחה שהייתי כל כך זקוקה לה אחרי שבוע עבודה ראשון בעבודה החדשה שלי. חרושת השמועות החלה ברגע ששמתי תאריך סיום על העבודה הקודמת שלי באינפו של הפייסבוק אז לכל המברכים, השואלים והמתעניינים...אני לא התקציבאית החדשה ב"שלמור תקשורת" אפילו שזה נשמע מאוד מפתה לעבוד עם הבנות המקסימות של שלמור. אני ממשיכה להתקדם ולהתפתח בתחום שאני עובדת בו בחמשת השנים האחרונות, תחום מערכות המידע [אני זקנה, אני יודעת.]. אני מאוד מרוצה מהמקום החדש, אז תשמחו בשבילי :)


Photobucket

לרכל יכול להיות ממש כיף לפעמים, כל עוד לא מזיקים לאף אחד וזה משהו שתמיד צריך לקחת בחשבון. אנשים שהפיצו עלי שמועה וטוענים שהפצת השמועה נעשתה בתום לב - אני לא מעוניינת להיות בחברתם. אם זה אכן נעשה בתום לב אז יש שתי אפשרויות: האחת, ילדותיות והשניה, טיפשות. בשני המקרים, אני לא מעוניינת.

Photobucket

ועכשיו...לים!

Photobucket

ESSIE - Flirt

Photobucket

Photobucket

כפכפי ים | Camper

Photobucket

תיק הים שלי | Accessorize

Photobucket

סופשבוע נעים וחמים!

6 תגובות :

  1. המונמון הצלחה בעבודה החדשה! זה ידוע שאנשים אוהבים לרכל ולפעמים זה גם יכול ממש לפגוע, צריך לדעת להתעלם מאנשים קטנים שכאלה, למרות שלפעמים זה בתום לב... כמו שציינת.

    הצילומים כל כך יפים ומפתים אותי ללכת לים (במיוחד כשאומרים שמחר יהיה חם!), אבל נראה לי שאוותר בינתיים ואמשיך לקרצף את הבית לקראת הפסח.

    חג שמח!
    שרונה.

    השבמחק
  2. התמונות מהממות ועושות הכי חשק ללכת לים! שבוע טוב בובה!

    השבמחק
  3. המון הצלחה בעבודה החדשה! התמונות מקסימות :-)

    השבמחק
  4. הבלוג שלך מקסים! צילומים מדהימים :-)
    הדר טל.

    http://lookbook.nu/hadarital
    http://www.ladyrunway.blogspot.com/

    השבמחק
  5. כיףף! קיץ תמיד כיף;)

    התיק'ים' שלך ממש מהמם!! אני הייתי הולכת איתו גם ביומיום, זתומרת- בעיקר:)
    הוא דווקא נראה לא ממש משהו לים:| אני מעדיפה לקחת לים תיקים הרבה יותר פשוטים, ורצוי שיהיו קש או ניילון בגלל החול:\



    ?

    השבמחק
  6. שרונה - תודה רבה על האיחולים :) תעשי הפסוקונת מהקירצופים ותקפצי לשעה-שעתיים, זה שווה את זה!

    נעמונת - הכי חשק, שבוע טוב!

    רחלי - תודה רבה :)

    Hadar Tal - תודה רבה מותק, תבואי לבקר שוב :)

    roni - האמת, שיצא לי ללכת איתו גם מחוץ לים, אבל לא כל כך ביומיום למען האמת...לצערי :(

    השבמחק