17.4.11

מה ב [אוברסייזד קלאטץ'] תיק שלי?

אתם יודעים כמה אני אוהבת את התיקים שלי וכבר סיפרתי לכם על הבייבי החדש שלי מ"אמריקן אפרל". שתדעו לכם, שכמה שזה לא נראה נוח, ככה זה נוח באמת.


Photobucket


אחת מהרכישות האחרונות היא הארנק/קלאטץ'/ארנק מZARA. התאהבתי מיד בשילוב של הכתום עם הורוד [שילוב שאני מתה עליו, עוד מלפני ימי הקולור בלוקינג]. יש בו כיסים לכרטיסי אשראי אבל אין בו תאים למזומן או לכל דבר אחר. אני פשוט דוחפת לתוכו כל דבר שצריך, מכרטיס אשראי וכרטיס עובד לשטרות מזומן, מראה, צ'אפסטיק וכאלה. אני אישית מעדיפה לצאת איתו לארוחת הצהריים, כשיש לי שם גם את הנייד, מאשר לדחוף הכל לכיסים או להחזיק בידיים. בקיצור, גם יפה וגם שימושי. שמתם לב לנייד החדש לי? יאפ, אני עם אייפון [3G] שקיבלתי בירושה מחבר שלי [שלא יכל לסבול אותו יותר]. אני דווקא מאוד מרוצה ממנו והרבה יותר פעילה בטוויטר מאז. המממם... הייתי חייבת כיסוי ורוד בשבילו. בכל זאת, בחורה.



מה עוד? כל האוויר היבש בתקופה האחרונה מחייב אותי לערום כמות צ'אפסטיקים שאין שניה לה: כולם של לאבלו! האדום, בטעם וריח של תות [אמיתי!] ונותן קצת גוון אדמדם-ורדרד, הכחול הוא מנטה מרענן, הצהוב הוא מתקתק כמו דבש והירוק והאהוב עלי ביותר הוא שמן זית ולימון. הם לרב מפוזרים בתיק ובתיקונים הקטנים שיש לי בו וכל פעם אני שולפת אחד אחר.



עוד קוסמטיקה של MAC נוספה לתיק שלי לאחרונה. סוף, סוף מצאתי עיפרון גבות מעולה, בדיוק בגוון של הגבות שלי. המסקרה השקופה לגבות, שמסדרת ומקבעת מה שצריך וכמובן, ברונזר [BRONZE], שאני משתמשת בו הרבה שנים והוא מעולה לקיץ. תוסיפו לזה מסקרה טובה ועיפרון עיניים שחור, שבע דקות ואני מוכנה לצאת לעבודה בשש ורבע בבוקר.



Photobucket



עיפרון לגבות חיפשתי הרבה זמן, כי שמתי לב שלא יזיק למלא קצת את שלי. בעבודה החדשה, יש לי ימים שבהם אני מגיעה לעבודה כבר בשעה 7 בבוקר [משהו שלא קרה עד היום] וגם, אני עובדת במקום שבו אנשים מאוד, מאוד מקפידים על ההופעה. אז לא הייתה ברירה, הייתי צריכה להפנים שאין יותר אופציה לוותר לעצמי ומילוי הגבות ע"י עיפרון גבות, לחלוטין משפר את המראה ודורש הרבה פחות מייק-אפ כדי להשיג מראה מוקפד יותר. נשמע כמו קומוניקט, אני יודעת, אבל בחיי שזה שלי והמוצרים נרכשו מכיסי במחיר מלא. אולי בכל זאת הייתי צריכה לשקול קריירה ביחסי ציבור? ;)



אחרון חביב הוא מוצר, שמזמן רציתי לנסות - GO WILD של נטורל פורמולה הוא "ספריי לעיצוב השיער במראה חוף". על פניו, לא נשמע כמו משהו שנרצה לנסות אבל לי יש שיער חלק ודק וכל פעם שאני בים והשיער תופס קצת מי מלח ושמש, הוא הופך להיות קצת גלי ועל פניו, מלא יותר. כמובן שהוא גם מג'וייף וצריך לחפוף ברגע שמגיעים הביתה...אז הספריי נשמע כמו משהו מבטיח. התזתי על השיער וגילגלתי אותו ל"קוקו עגבנייה", אחרי מספר דקות פיזרתי והוליי! היו לי גלים רכים, שלא התפזרו מיד, כי הספריי גם מקבע. נוצר מראה ממש חמוד, סוג של ביץ' בייב כזה, שאני מאוד מחבבת.



עכשיו רק חסר לי עוד כמה אוברסייזד קלאטצ'ז [חייבים למצוא לזה שם בעברית] ואני אהיה מרוצה. אני ממש רוצה אחד במידה אחת פחות בצבע ירוק בקבוק, חייבת לנסות לאתר אותו. שבוע טוב ושרב שמח!

5 תגובות :

  1. איזה חמוד הקלאץ' הכתום של זרה! באיזה זרה זה נקנה וכמה זה עולה?

    השבמחק
  2. לא, את! כי עכשיו גם אני רוצה כזה מאמריקן אפרל. אוף

    השבמחק
  3. אולי באמת כדאי לך לשקול קריירה ב PR
    הבוקר קניתי את הספריי המדובר והוא התגלה כמוצר מצויין. סוף סוף גיליתי איך יוצרים את מראה הביץ' בייב
    תודה

    השבמחק
  4. הקלאטץ' הזה הוא אחד המקסימים עשה לי חשק גם לאחד! :)

    השבמחק
  5. אנונימי - זה נקנה בזרה רמת אביב אבל ראיתי שיש גם בעזריאלי. זה עולה מאה ש"ח.

    Lilach - בואי ביחד, אני חייבת אחד בירוק בקבוק!

    תגיות - כשאני אומרת שזה טוב, אז זה באמת אחרי שבדקתי ואהבתי. שמחה שמצא חן בעינייך גם כן :)

    Dooshi - יאי! תודה :)

    השבמחק