20.4.11

שלושה דברים

אני קוראת להן "נעלי הספורט החדשות שלי", כי הן עד כדי כך נוחות. רכשתי אותן לפני החג ב"קנת' קול" ב 50% הנחה והן מהקולקציה של 5 2 9 שזה כאילו תשע עד חמש. הכוונה היא, לטכנולוגיה [שהיא פטנט רשום של קמת' קול] שבה משתמשים בסוליה. היא רכה ביותר וחלק ממנה ממולא בזרעים שלאחר שכף הרגל מחממת אותם [תוך הליכה] הם מתרחבים וכך גם גורמים לאיזור להתרחב ולהיות נוח יותר. בקיצור, הכי תשע עד חמש או במקרה שלי, שמונה עד מתי שלא ניגמר.



Photobucket

יש אותן גם בחום-ג'ינג'י, לצערי כבר לא היה במידה שלי...



Photobucket


CORAL TONIC של מייבלין נרכש בסופר פארם ב 40 ש"ח במקום 90 ש"ח [מחיר השקה]

אודם בגוון CORAL TONIC מספר 422 מסדרת האודמים החדשה של מייבלין COLOR SENSATIONAL. אהבתי את הצבע הנועז, אהבתי את זה שהוא נמרח עדין ולא דביק, חסר ריח [שונאת אודמים עם ריחות, בעעכס], נשאר לפחות 4-5 שעות כולל שתיה ואכילה [לא אינטנסיבית, יש לציין]. אני גם אוהבת שגיליתי אותו לבד, בשיטוט ברחבי הפארם בחיפוש אחר טישו.


Photobucket



צמיד מושלם של אורנה לאלו, שנשלח אלי כמתנה לחג הפסח מאשת יחסי הציבור. אני לא יודעת אם הוקדשה לזה מחשבה, אבל אם כן, אז רב תודות למיכל ששלחה לי את הפריט האחד שהייתי בוחרת לעצמי מתוך שלל הפריטים שיש לאורנה. מכל העיצובים הצבעוניים והשמחים שלה, הייתי בוחרת לי דווקא את הצמיד ה"רגוע" הזה בדיוק בגלל הצבע הירוק-אפור, שיכול להשתלב מצויין במלחתה היומיומית וגם של זו המוקדשת לערב וכמובן, בגלל המבנה היחודי שלו.



9 תגובות :

  1. איפה יש קנת' קול? וכמה הנעליים עלו לך?
    הן נראות ממש יפות!

    השבמחק
  2. הן עולות 450 ש"ח אחרי 50% הנחה. קנת' קול יש בקניון רמת אביב ובארנה, בהרצליה. גם באמפוריום מחזיקים את הנעליים שלהם, לא סגורה שיש שם גם הנחות.

    תודה רבה ☺

    השבמחק
  3. הנעליים ממש יפות. אני ירוקה מקנאה.

    השבמחק
  4. ואוו!! נעליים מהממות!! תתחדשי!!

    השבמחק
  5. נעלים נשמעות מסקרנות, אני חייבת לומר. אני אבדוק את זה בהזדמנות.

    בנוגע לצמיד - אני אוהבת את זה שיש לה פריטים שמתאימים לטעמים שונים כמו שלך ושלי. גם אני מאד אוהבת את העגילים שלי :)

    השבמחק
  6. תתחדשי על הכל! הנעליים נראות באמת שילוב מוצלח של עיצוב ונוחות והצמיד מקסים. חג אביב שמח וחופש מהנה:)

    השבמחק
  7. יפה לך שכאלה עקבים הם נעלי ספורט! תתחדשי הן הורסות!

    השבמחק
  8. טוב, אני באמת לא קשורה לכלום, אבל לא ידעתי היכן עוד אפשר להגיב, אז רציתי להודות לך על התגובה שלך אצלי. היא באמת ובתמים הצליחה לשמח אותי.

    השבמחק