28.4.11

Has Been


Photobucket

שיתוף הפעולה הזה נחת בישראל [ובשאר העולם] לפני שבוע ויום, ב - 20/4 ואני דווקא מאוד חיכיתי ואפילו מיהרתי לעזריאלי כדי להספיק לשים את ידי על זוג אחד לפחות [או הניוד עם הרצועות או זה עם סוליית הרוקי והשרוכים]. הגעתי...

היו כמה מבינות גדולות שחלפו על פני הנעליים ופלטו "תראי את הזוועה הזאת" בזמן שאחרות מודדות. עכשיו תראו, זה לחלוטין עניין של טעם, אבל להגיד על משהו שהוא מכוער [בקול רם] בזמן שמישהו אחר מודד/לובש/נועל את זה, זה כמו להגיד איכס על אוכל שמישהו אחר אוכל. ממש ככה, לא מנומס בכלל.

בכל מקרה, ניסיתי למדוד גם ואני אומרת שניסיתי כיוון שלא הצלחתי. כל הדגמים, ללא יוצא מן הכלל, היו צרים ברמה שקשה לתאר. נכון, הרגל שלי מראש רחבה יותר מהממוצע למידה שלי, אבל הי...לא עד כדי כך! מה אני אגיד לכם, אכזבה אחת גדולה ואולי זה שהנעליים כל כך צרות, היא הסיבה שהן עדיין עומדות שם. ואולי זה, כי הן "מזעזעות"...וואטאבר.


הנה משהו שלא ידעתם עלי, יש לי יחסים מאוד מיוחדים עם המעצב, זוכה "פרוייקט מסלול" הישראלי [הראשון והאחרון], אלון לבנה. ראיתי את התוכנית ובאמת אהבתי את הדגמים שלו יותר מאלו של משי חוג'ה [זוכרים?] אבל לא אהבתי אותם מספיק כדי להרגיש שנולד כאן כוכב ולהריע לתרבות הריאליטי על היכולת להוציא כישרונות נסתרים אל העולם.

בכל אופן, סיפור האהבה [בפוטנציה] התחיל כבר אז, כשהוא זכה ולא הבנתי למה. אחר כך, היו עוד כמה "מפגשים" רנדומליים עד שהוזמנתי להשקת קולקצית קיץ 2011 שלו. אישרתי הגעה בערך שבועיים-שלושה לפני הזמן ואז, יום בהיר אחד, באמצע פגישה, אני עונה לטלפון עקשן במיוחד ומגלה שיש מונית שממתינה לאסוף אותי להשקה. אבוי. שכחתי. לא נעים. מתנצלת מיליון פעם [ועדיין חוטפת ניתוק בפנים מהיח"צנית]. לא יכולה ללכת. אופס. ולא סתם אופס, משהו שבחיים לא קרה לי.


כמה חודשים לאחר מכן, קיבלתי הזמנה להשקת קולקציית הקפסולה של אלון לבנה לקסטרו. מאשרת והפעם לא שוכחת ובכל זאת בסופו של דבר, לא מצליחה להגיע. ככה הרומן הפוטנציאלי ביננו, הולך ומתפספס. אז השבוע החלטתי שדי, מספיק, אני גם ככה בסנטר אז אכנס לקסטרו ואבחן את הקולקציה מקרוב.

אבוי לזוועה...אם יורשה לי.

אני מדברת אך ורק על הגופיות והטי שרטים, כי זה מה שעניין אותי באותו היום וזה גם נגיש מבחינת המחיר [ 139 - 159 ש"ח] ואין לי מילים. להגיד שבקרייזי ריצ'רד מקבלים תמורה טובה יותר בעד הכסף עבור חולצות T עם פרינט, יהיה אנדר-סטייטמנט.

רומן מפוספס? אז זהו, שעדיף שהיה נשאר כזה. לפחות לשחק בנדמה לי היה נעים.
נעים יותר ממגע הבדים של הקולקציה לקסטרו, זה בטוח.

9 תגובות :

  1. אני לא בטוחה שהבנתי לאיזה שיתוף פעולה את מתכוונת בנעליים... הכוונה לpayless? מליסה?

    לגבי אלון לבנה, אני לא קולית מספיק כדי לקבל הזמנות להשקות אבל כן מכירה את הקולקציות שלו. דבר ראשון, בתכנית הייתי בטוחה שהולכת לזכות זו שהלכה לעבוד בלונדון (מהזוג הנשוי). היא היתה גאון. משי חוג'ה היתה שם בשביל הדאחקות, כמו סמדי בומבה כזה. אלון לבנה עשה קולקציה מפגרת עם הפרפרים שלו אז, אבל אחר כך ראיתי שזה בכלל לא שיקף את העבודה שלו. יש לו קו נקי ודי מעניין. כשראיתי את השיתוף פעולה עם קסטרו ראיתי שהכל פוספס, זה נראה משעמם ברמות היסטריות. זו לא העבודה האמיתי שלו וחבל שזה ה"פרצוף" שלו שיצא לרחוב...

    השבמחק
  2. אני מתכוונת לשיתוף פעולה של swedishhasbeens וH&M, הוספתי קישור.

    לגבי אלון לבנה, אני מכירה גם את "העבודה האמיתית" שלו ומוטיב הצורות הגיאומטריות וכתמי הדיו של מבחן רורשאך ממשיכים כל הזמן. הקולקציה לקסטרו לא רק משעממת, היא גם באיכות כל כך גרועה, שקשה לתאר.

    השבמחק
  3. לא טרחתי לראות יותר מפרק וחצי של פרויקט מסלול הישראלי, על שלל מתחריו הנחותים, ובטח שלא טרחתי לפתח צפיות שמי מהמתחרים יהיה יותר מסלב לחמש דקות. גם אני לא יכלתי לבוא להשקה שלו בקסטרו, אבל ממה שראיתי - בררה זה לא מילה. עגמומי, לעומת זאת, היא כן מילה.

    השבמחק
  4. מסכימה לגמרי בקשר לאלון ליבנה, לא מקנאה, אלא כי באמת לדעתי אין לו אמירה חדשה או מעניינת, אני אישית הייתי בעד זאתי שלימדה בשנקר. חוצמזה שאני בעצמי מסוגלת לעצב קולקציה מוצלחת יותר (כרגע זה לא מסתדר לי כלכלית לצערי).
    לגבי הנעליים, מזדהה לגמרי, מצאתי את עצמי הרבה פעמים נאלצת לרכוש מידה אחת יותר גדולה רק כי הנעל היתה צרה מדיי ומצאתי את עצמי עם נעליים גדולות שיושבות עליי בול ברוחב... קלארקס ובירקנשטוק מצליחות לדאוג לצרכים שלי יפה מאוד, אני ממליצה בחום לנסות :)

    את רואה היום את החתונה???

    השבמחק
  5. את האמת שאתמול עברתי בH&M, ובערב כשחזרתי הביתה הופעתי לגלות שכתבת על הנעליים הללו.
    במציאות הן נראות כלכך צ'יפיות, ולעומת העיצובים של הרשת.

    השבמחק
  6. אני דווקא ראיתי את הנעליים, ושקלתי לקנות אותן.

    הן ממש יפות, למה צ'יפיות?
    טוב, על טעם ועל ריח..

    השבמחק
  7. שרונה - לא הפסדת כלום, בכל המקרים.

    אלה - אולי זה קטע של ליטאיות העניין הזה של הנעליים? :) הייתה תקופה ארוכה של בירקנשטוק אצלי, מאוד אוהבת אותן עד היום, לצערי העבודה לא מאפשרת לי להגיע עם סוג כזה של הנעלה. לכי תביני...

    אנונימי - הממ...נכון שהדגמים של סווידיש האזבינס עצמם, יפים וססגוניים יותר אבל, אני ראיתי המון פוטנציאל בקולקציה הזו ובהחלט הייתי רוכשת לי אחד מהזוגות שחשקתי בהם, במידה והייתי מצליחה להכניס לתוכם את הרגל.

    יעל משקפי שמש - אני איתך רק שלי זה היה צר מאוד מאוד מאוד.

    השבמחק
  8. קניתי את הרוקי+שרוכים! הן נוחות מאד עד כה, אבל הצלחתן לגרום לי לחשוש. גם לי יש אי-אלו שורשים בליטא.

    השבמחק
  9. תתחדשי! אין לך ממה לחשוש, הן ממש יפות בעיני ואם הן לא היו צרות לי עד לרמה שלא יכולתי להכניס את הרגל, הייתי קונה אותן גם! יש מצב שאני מקנאה קצת ברגלך הצרה והענוגה :)

    יאי! ליטאיות שולטותתתתתת!!!11

    השבמחק