7.5.11

אולי השנה

אם לומר את האמת, אני מאוד נהנית להגיע להשקות קולקצייה ב"קום איל פה" ואני מניחה, שזה בגלל שבחירת השם לרשת החנויות, מחייבת - הכל צריך להיות "כמו שצריך" וזה אכן כך. האווירה תמיד מאוד נעימה ותמיד יש דברים יפים לראות ולהזיל ריר עליהם.

במקרה שלי, נעליים וצעיפים הם הדברים שהכי תופסים לי את העין בתקופה האחרונה, כך שהיה לי מאוד קשה להתעלם מכל הטוב הזה שמכילה קולקציית האקססוריז לקיץ 2011 של קום איל פה. הדבר היחיד שדי מעצבן, הוא כמובן המחיר, שלפעמים נשמע, שאולי בטעות הוסיפו לו את הספרה הראשונה או האחרונה. מצד שני, מדובר פה בפריטים איכותיים במיוחד, אם בצעיפי משי עסקינן או בנעליים של CHIE MIHARA שהן "נעלי מעצבים" לכל דבר, רק שהן נוחות.

Photobucket

אני תמיד נהינת מכך שיש מבחר גדול של נעליים שטוחות, הן מאוד "באופנה" בעונה הזאת והאמת, שאישה שהולכת עם נעליים שטוחות, בעיני, משדרת המון נינוחות וביטחון עצמי. יש מי שטוען שאישה עם נעליים שטוחות יכולה להרשות לעצמה לשנות תוכניות, שזה כל כך נכון, שאין לתאר.

Photobucket
תפסו לי את העין
Photobucket


נעליים: Biography, מחיר: 1790 ש"ח
צעיף: Pierre Louis Mascia, מחיר: 1450 ש"ח

Photobucket

נעליים: CHIE MIHARA, מחיר: 1190 ש"ח
צעיף: Pierre Louis Mascia, מחיר: 1450 ש"ח


Photobucket

נעליים: CHIE MIHARA, מחיר: 1250 ש"ח
צעיף: 599 ש"ח


אני חושבת שאולי השנה ארכוש לי נעליים של CHIE MIHARA, כי אני כבר כמה זמן מריירת עליהן. זה מסוג הנעליים הקלאסיות האלה, שישארו איתי כמה עונות. השאלה היא אם אני רוצה להיות זו שתוכל לשנות את תוכניותיה ולרכוש נעליים שטוחות או להרשות לעצמי נעליים עם עקב בינוני, כי בכל זאת, אני מבלה את מרבית היום במשרד. דילמה...


מה לבשתי?

Photobucket

לובשת: ג'קט, מכנסיים וגופיה H&M | צעיף Charlie Paloma | פלאטס GAP | תיק כיסים


Photobucket


את הצעיף הזה רכשתי בחנות Charlie Paloma במתחם התחנה. הוא מכותנה והצבעוניות שלו כבשה אותי תוך שניה וחצי. מחירו 135 ש"ח, מחיר הוגן לכל הדעות. היו בחנות כמה חולצות מכופתרות שהיו מתאימות לי מאוד ליומיום, רק שהמידות היו S ו- M. חבל...

Photobucket

VanityGirl קבלי! לק כחול מושי-מושלם של ESSIE ושמו Mesmarize.

שיהיה שבוע טוב, מלא בנעליים וצעיפים!

10 תגובות :

  1. לקום איל פו יש בהחלט פריטים על זמניים ששווה לרכוש. הן מסוג הפריטים שישמשו וישמרו לשנים רבות.
    אני מקווה אולי השנה להצליח לשים יד על אחד מזוגות הנעליים שבחנות...

    אהבתי את הצעיף שלך!

    שרונה

    השבמחק
  2. באמת נתפסנו על אותם פריטים :)
    אני זוממת על הנעליים הכחולות המנוקדות, מקווה שהעובדה שמידתי היא 41 תגרום לכך שזוג אחד ימתין לי עד לסופעונה...

    הלק הכחול באמת מושי-מושלם!

    השבמחק
  3. אני באמת אוהבת את קום איל פו והפריטים שיש לי שלהם (שנרכשו כולם בסיילים זנותיים במיוחד) נועדו לריצות למרחקים ארוכים, אבל עדיף כבר להשקיע בהרמס/ שאנל יד שניה במחיר של הצעיפים האלה.

    השבמחק
  4. הסנדלים השטוחים של צ'י קרצו לי, בפרט שבסוף העונה הקודם מדדתי את נעלי העקב שכל כך רציתי (זמש סגול עם פרחים) והעקב היה גבוה מדי בשבילי.

    ואכן, תמיד יפה שם.

    השבמחק
  5. רק אני חשבתי שהסנדלים של צ'י מכוערים?

    השבמחק
  6. שרונה - זה גם מה שאני רוצה :) נעליים של צ'י מיארה, בבקשה.

    קרן - אוי המנוקדות הן גם החביבות עלי, אני לא בטוחה שישאר בסייל 37-38 אז אני צריכה לחשוב מה אני עושה עם זה.

    kerenmk - כשאת צודקת, את צודקת. מצד שני, למצוא הרמס ושאנל יד שניה זה כבר עבודה בפני עצמה וזה רלוונטי למי שיש לו זמן/סבלנות וכאלה.

    VanityGirl - יש!

    שרונה ראובני - אהבתי מאוד גם את השטוחות, סוג של קולור בלוק כזה. אני נורא מבולבלת...רוצה הכל.

    Odeliaa - הממ..נראה שכן, לא? ☺

    השבמחק
  7. כולן עפות פה על הנעליים, אני על הלק!! מהמם! הורס! רוצה גם!

    השבמחק
  8. הצעיף שלך מהמם

    השבמחק
  9. Lilach - יאי! :) אבל גם וניטי החמיאה על הלק...

    אנונימי - תודה רבה :)

    השבמחק