14.5.11

פטרישה אהובתי

יום שישי קסום אחד הגעתי למרכז המבקרים של "מיכל נגרין" בבת ים יחד עם בלוגריות נוספות ובכלל לא ציפיתי למה שחיכה לי שם. את התכשיטים של מיכל נגרין, אני עוד זוכרת מימי ילדותי כשהיא פתחה את החנות הראשונה בשנקין שהייתה בשבילי כמו בית פיות קסום. אני מודה שיש רק שרשרת אחת של מיכל, שקיבלתי במתנה לפני יותר מעשור, ועכשיו הייתה לי ההזדמנות להכיר את היצירה הזאת מחדש.

מה שהקסים אותי במיוחד, היה תהליך יצירה עצמו, הכל נעשה בעבודת יד ובמעורבות מלאה של מיכל עצמה. עד היום, עד עכשיו, אפילו ש"מיכל נגרין" הפכה מזמן לרשת, למותג גם מעבר לים. התכשיטים, הבגדים, בובות ה- she shy שאספר עליהן עוד בהמשך. הכי מעניינת בעיני היא טכניקת יצירת הבגדים: מיכל יוצרת את הפרינט עם הגרפיקאית, זה מודפס במכונת הדפסה מיוחדת עם איכות צבע גבוהה במיוחד ועוברת על הבגדים בעזרת מכונת פְּרֶס.

Photobucket

מכונת ההדפסה

Photobucket

Photobucket

מחלקת ה"ניצנוץ והקריסטול" - הכל בעבודת יד

Photobucket

יצירה בשלבי ייבוש

אחרי סיור בכל מחלקות המפעל, עברנו לסדנת יצירת בובות ה - she shy. הבובות האלה מיוחדות מאוד בכך שהן נראות קצת ילדותיות אבל גם קצת נשיות. כל אחת מאיתנו קיבלה בובה עירומה משלה והתבקשה ליצור she shy משל עצמה. מי שמכינה אותן ביומיום היא ג'ניה המוכשרת.

Photobucket

ג'ניה בממלכת הבובות

Photobucket

יש שש בובות she shy וכל אחת היא בעלת אופי שונה וייחודי משלה [קליק לבחירת ה- she shy שלך], אני בחרתי את Lollipop המגניבה וכמובן שיצרתי she shy משלי ושמה פטרישה!

Photobucket

אחרי לפני

Photobucket

לבשתי: פרצוף של "רק התעוררתי" | מכנסי הרמון וקרדיגן מ H&M | גופיית wife beater מדוכן הלבנים בשוק הפשפשים | סנדלים של "נעלי לורן" [שנה שעברה] | משקפיים חדשים!

Photobucket

פטרישה ואני עם המכנסיים האהובים עלי בימים אלו

[ שעון Toy Watch | שרשרת זהב מתנה לבריתה שלי [איי שיט יו נוט] | צמיד ירוק מאבני חן | צמיד סגול של אקססוריז | טבעת H.Stern ]

רק על התכשיטים של מיכל לא דיברתי...אין מה לומר, יש המון דברים יפים וכל אחת יכולה למצוא משהו שהיא אוהבת, צבעוני יותר או פחות, משהו קלאסי יותר או משהו מיוחד במיוחד. אני מאוד אהבתי את השרשרת הזו שאני שוקלת לאמץ.

Photobucket

מבט אחרון על פטרישה אהובתי...

Photobucket

זו הייתה אחת החוויות היותר נחמדות שיצא לי לחוות, הביקור במפעל ומרכז המבקרים נותן המון השראה ויצירת בובות ה she shy נתן מקום לכל ההשראה הזו לצאת החוצה. היה נפלא ומרגש גם יחד. ממליצה לכם בחום, לקפוץ למרכז המבקרים של "מיכל נגרין" ולהנות מכל רגע.

קליק, קליק, קליק לפרטים נוספים על מרכז המבקרים והפעילות בו.

שבוע טוב!

6 תגובות :

  1. It's fascinating, I love it, very nice.
    Greetings from Spain and kisses

    השבמחק
  2. אמרתי כבר, כמדומני, שנראית פשוט נפלא באותו יום. ופטרישיה - חתיכה כמו אמא!

    השבמחק
  3. vicen - thank you very much! hugs and kisses from Israel!

    שרונה - תודה ורבה ממני ומפטרישה :) מה שלום חמוטל?

    השבמחק
  4. פוסט מקסים! נראה שממש נהנית! לא ידעתי שמיכל נגרין יצאה בליין של בובות.

    השבמחק
  5. אני רואה שגם את הבובה הלבשת בפסים :)

    השבמחק
  6. revital - שמחה לראותך כאן שוב! קראתי ששבת לבלוגספירה :) אני שמחה!
    יש לה ליין מקסים, ממש של אספנים.

    standing ovation - כן! זה היה מכוון :) חיחי

    השבמחק