18.5.11

קצת יותר מתאים

הזמן: יום חמישי לפני שבוע.
המטרה שלהם: השקה של חנות ML החדשה בקניון רמת אביב.
המטרה שלי: לפרגן לחברתי לבלוגספירה, יעל רגב, המנהלת הקריאטיבית של המותג.


Photobucket

יעל בשמלה בהגותה [של המותג, הכוונה] ותיק-סל-שופינג ורדרד.




התוצאות:


שרוולים מטשטשי משמנים


Photobucket


הטוב: הצבע הורוד-מסטיק

הרע: הבד [אופרה]

המכוער: אתן תחליטו

Photobucket


Photobucket


AA סטייל [?]



Photobucket


האקססוריז
: תיק קש גדול נרכש עבור אמא, קלאטץ' קלוע נרכש עבורי.


Photobucket

הפרזנטורית: לובשת את "המידה הכי קטנה בחנות" [שזה 36 ותקנו אותי אם אני טועה].
הרבה יותר רזה במציאות ממה שדמיינתם לעצמכם.
יותר רזה היום ממה שהיא הייתה בתקרית "אורנה ואלה" לפני מספר שנים.
יותר פרזנטורית של ML מאי פעם.

Photobucket

לסיכום, מרגישים שינוי ומרגישים שהוא בא מכיוונה של יעל.
יש יותר צבעים, יותר תעוזה, יותר אפשרויות ובגדול הרבה יותר נעים שם.

ועדיין, יש עוד כל כך הרבה עבודה לעשות על מנת שאני, במידה 42, אבחר להשקיע כמה מאות שקלים על פריט של ML במקום על פריט של [כמעט] כל רשת אחרת שאני רגילה ושמחה לרכוש בה היום.

11 תגובות :

  1. למי שלא בעניינים, מה היה באורנה ואלה ?

    השבמחק
  2. תקרית אורנה ואלה? במה מדובר? נועה תשבי אכן נראית רזה הרבה יותר מבעבר.
    השאל האפרסקי מזעזע נורא, נראה כאילו נלקח מדוכני שוק בצלאל (מחסלים את השוק, אולי זו שארית הפליטה). בכלל - הבגדים שהעלית לא קורצים לי במיוחד. מה שכן, השמלה שעל יעל מאוד מוצלחת ומאוד "יעל רגבית".

    השבמחק
  3. תום - :)

    מרג'ורי - הבגדים שהעליתי לא קורצים גם לי ולכן, גם כתבתי שזו התחלה אבל לא מספיק בשביל שאני ארצה לקנות שם. כרגע זו הייתה השקת החנות בלבד ואני מניחה שבהמשך תהיה פרזנטציה של הקולקציה, אולי תהיה הפתעה.

    השבמחק
  4. מוכרחה להגיד שלא התלהבתי מהבגדים כפי שנראה נכון לעכשיו, מנועה תשבי לעומת זאת- התלהבתי. איך האישה הזאת מצליחה כל הזמן להראות כל כך (פאקינג) טוב?!?

    השבמחק
  5. אין ספק שנועה תשבי רזה בהרבה מפעם, ולמרבה הביזאר - גם זכרתי אותה נמוכה משמעותית. מצד שני, היו לה עקבים בגובה גורד שחקים אז לכי תדעי.

    השבמחק
  6. Revital - לטענתה, היא מאוד שומרת על מה שהיא אוכלת והיא עושה מלא ספורט ויוגה וכאלה.

    שרונה - היא הייתה על עקבים עם פלטפורמה קדמית, סה"כ היה לה עוד איזה 12-13 ס"מ לגובה.

    השבמחק
  7. אכן, ממש פרזנטורית של מתאים לי...בחורה רזה שמפרסמת לנשים מלאות. קסום הוא עולם הפרסום.

    השבמחק
  8. חייבת לציין שהתיק סל החמוד של יעל הוא מH&M
    29.9 ש"ח וגם לך יכול להיות אחד

    השבמחק
  9. אנונימי - זו בדיוק הטענה שלי. אכן קסום עולם הפירסום.

    ayala - אני יודעת! ראיתי כזה בשחור האמת כשביקרתי שם בפעם האחרונה.

    Shira - יאפ ...

    השבמחק
  10. קולקציה עלובה... מה כבר אפשר לצפות מיועצת קראטיבית בלי שיק

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...