22.5.11

כתום עולה!

כתום עולה....זה, בני יהודה? הא? אולי עדיף הפעם לוותר על הפטריוטיות וללכת על נבחרת הולנד בכדורגל! חוצמזה, יש לבלוג הזה קוראים שהם אוהדים של הפועל ת"א ואין באפשרותי לתת פה במה לקבוצות כדורגל אחרות, במסגרת גבולות המדינה כמובן. אז הולנד, כן, נבחרת הולנד...הם היו חמודים במונדיאל, כשהם בעצמם לא הבינו שהם הגיעו כל כך רחוק.

ולמה בעצם אני מקשקשת על כדורגל? כי יש לי לק כתום חדש. כמה גרלי מצידי :)

לא עמדתי בפיתוי ויום בהיר אחד רכשתי לק של O.P.I, הראשון שלי מאז ומעולם. לא הזמנתי מחו"ל, כי לא התחשק לי לדחות פיתויים, אז רכשתי ברשת מכוני Happy Hour תמורת 65 ש"ח לבקבוק. נכון, אין לי על מה לזרוק כסף...לצערי, במגזינים שונים העלות הנקובה היא 59 ש"ח [לא שזה מה שהופך את זה לסביר] אבל אף אחד לא ידע לענות מה פשר הפער. מי שיודע, אני אשמח לתשובה.

נדלג קדימה....אני מ-א-ו-כ-ז-ב-ת. המברשת הרחבה הייתה נוחה מאוד עבורי, אבל כשהלק עבר לאמא שלי, היא התלוננה ואמרה שהיא החליפה את המברשת במברשת אחרת לטובת מריחה נעימה יותר. מבחינת העמידות, הייתי מזועזעת: ברגליים הוא מחזיק יפה כשבועיים פלוס מינוס אבל בידיים, הוא התקלף כעבור יום שכלל שתי שטיפות כלים לא אינטנסיביות במיוחד. עמידות כל כך גרועה עוד לא חוויתי עם אף אחד מהלקים שהשתמשתי בהם, כולל אחד, ללא שם, שעלה לי 6 ש"ח בשוק הכרמל.



Photobucket
O.P.I - A Good Man-Darin Is Hard To Find


הכתום הוא לחלוטין הצבע של הקיץ הזה ואני גם מאוד אוהבת כתום וחושבת שזה הזמן להחזיר אותו לנו, הפשיוניסטות אם תרצו או אנשים רגילים, נגיד. "נוער הגבעות" ומתנחלים אחרים למינהם, החזיקו בו מספיק זמן.


Photobucket
דקותיים לפני שטיפת הכלים - נראה הורס

Photobucket

ואם בפדיקור עסקינן, אז יש לי המלצה חמה ביותר עבורכן! למרות שהמקפידות עושות פדיקור מקצועי פעם בחודש לפחות, אני יודעת להעיד על עצמי שאני לא תמיד מספיקה ולכן, אני תמיד מחזיקה כלים לתחזוקה בבית. עד לפני מספר שבועות, הייתי מוכנה להישבע על המשייף של פדיX והיום, אחרי התנסות במוצרים של REVLON, אני מכורה. ידעתי שאני חייבת לנסות את הכלים של REVLON אחרי שניסיתי את קרם הרגליים האלוהי שלהם, שלצערי יצא מהמגוון. בשיטוט חודשי בסופור פארם [לפני כשבועיים] גיליתי שיש מבצע של 40% הנחה על הכלים שלהם ורכשתי לי משייף, פומפיית שיוף ופצירה [במארז מגיעות שתי פצירות] וגם מעגל ריסים אבל, נו.


Photobucket

מחירים לפני 40% הנחה:
משייף כחול: 48 ש"ח
פומפיה לשיוף: 31 ש"ח
פצירה: 25 ש"ח

המחירים לפני ההנחה לא זולים בכלל ביחס למוצרים דומים של חברות אחרות ואני ממליצה לחכות למבצעים, כי יש. מה שכן, מדובר במוצרים מהאיכותיים ביותר שפגשתי ביחס לכלים לשימוש ביתי. אני מאוד שמחה שרכשתי אותם ולכן, גם הייתי חייבת לחלוק את החוויה המעולה הזו שהיא לחלוטין יח"צ FREE ולהמליץ להצטייד בכלים האלה. אולי זה עוד יחסוף למישהי מכן כספי פדיקור!

שבוע טוב!



11 תגובות :

  1. Escuchar
    traducción del español al inglés
    It's a beautiful color and you is very good.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  2. 65 שקלים על לק ועוד על אחד שמתקלף?!? וואו! מטורף לחלוטין! אני באופןו אישי לא נוטה לבזבז יותר מ-20 שקלים על לק, בעיקר בגלל העובדה שהם נוטים להתייבש מהר, גם היקרים שביניהם. וגם בגלל שאני מואסת בהם אחרי מספר שימושים מועט.
    בכל אופן- הצבע נורא יפה...לפחות משהו חיובי בלק הזה (;

    השבמחק
  3. מעניין עניין העמידות. אצלי כמעט אף לק לא מחזיק יותר מיום כך שאין לי ממש אפשרות לתת את הדעת על נושאים שכאלה. מה שכן - זו הפעם הראשונה שאני שומעת תלונה על עמידות נמוכה על הלק הספציפי הזה, וקראתי עליו המון ביקורות (הוא כיכב בכל בלוגי הלקים בשנה שעברה)
    באשר לגוון - מתוק בהחלט. כתום הוא מהגוונים החביבים עלי, אם כי אני חושבת שזה הספציפי לא מאוד ייחודי, וגוונים דומים לו אפשר למצוא בסופרפארמים בהרבה פחות כסף (שזה בעצם סוג של נו נו נו על ה 65 ש"ח). לזכותך יאמר שציפורנייך נראות מצוין!

    השבמחק
  4. vicen - Thank's! ☺

    Revital - זה בהחלט יקר ולא מצדיק את המחיר. הסיבה היחידה לפיתוי היא הצבע :)

    VanityGirl - נו נו נו לי בהחלט! לא מצאתי כתום דומה לו בוורסיה זולה יותר ולכן, לא עמדתי בפיתוי. מה גם שזה התחבר טוב עם הרצון שלי לנסות לק של OPI במרת ה-עכשיו! לא יקרה שוב. תודה!

    השבמחק
  5. ואו הצבע מהמם! חבל שזה לא עמיד, הייתי קונה גם.

    השבמחק
  6. אני מסכימה איתך לגמרי לגבי המוצרים של רבלון לפדיקור. יש לי גם את המוצרים שלהם למניקור והם מעולים, מומלץ.

    השבמחק
  7. לגמרי מסכימה איתך, בעבר גם אני כתבתי בדיוק את אותה התרשמות מ OPI. אני מחכה להזמנה של צ'יינה גלייז שהתרשמתי מאחד שיש לי כבר שהם טובים - לפחות מבחינת העמידות והמריחה, לגבי הגוון - יש כזה בדיוק ללייף (ולא רע בכלל!).

    השבמחק
  8. אמא שלך היא כנראה טיפוס של Essie, כמוני. אין לי בעיה להסתדר עם המברשת של OPI, אבל אני מעדיפה את הקטנות יותר. חוץ מזה שאין כמו צ'יינה גלייז וקולור קלאב.

    השבמחק
  9. אנונימי - אכן כך.

    Lilach - הם נהדרים במלוא מובן המילה!

    standing ovation - חבל שלא ידעתי על לייף לפני זה :( מבחינתי זה הOPI האחרון שאני קונה גם ככה אז אני אתחיל לחפש גוונים טובים שלהם במקומות אחרים ☺

    לובה - כן, כולנו בנות ESSIE. אני בהחלט מעדיפה את המברשת של ESSIE וגם את העמידות של הלקים שלהם. צ'ייני גלייר לא ניסיתי אבל, קולור קלאב בהחלט מעולים וגם יש להם אחלה מבחר גוונים ☺

    השבמחק
  10. עזבי אותך באמא, יש מבצע בסופר פארם על לקים של ג'ייד והם מצויינים

    השבמחק
  11. יש מבצעים כל הזמן, וגם אפשר להזמין מחו"ל, פשוט התחשק לי, קורה :)

    השבמחק