1.6.11

סליחה, אני רק שאלה.

אני מודה ומתוודה שיש לי סלידה קלה מפרטי לבוש שהם "וואן פיס". אני חושבת שאחרי גיל מסויים, נגיד גיל עשר, אפשר להפסיק ללבוש אוברולים למינהם [כשאני הייתי בגיל הזה, אוברולי ג'ינס היו ה-דבר] ולמחמירים בשבנינו, אפשר להפסיק עם עניין האוברלים מיד אחרי גיל שנתיים-שלוש. לצערי הרב, אף אחד לא ממש שואל מה אני חושבת [ולכן פתחתי בלוג, הא!], מה שמביא למקרה העצוב בו אופנת האוברולים משתלטת על הרחוב ועל השטיח האדום אפילו, מזה כמה עונות.

באופן מפתיע, יש גם מי שמצליח להן כל הסיפור הזה והן נראות אלגנטיות ושיקיות, כמו ספי למשל, באירוע של ה.שטרן ביערות הכרמל בשנה שעברה. שיטוט קצר באסוס העלה כמה אופציות נחמדות, שאולי, גם אני הייתי מוכנה לנסות ואפילו להצליח שלא להראות כמו חבית קטנה שמתהלכת לה ברחבי תל אביב.



האופצייה הקצרה דווקא מוצאת חן בעיני [הכל יחסי, כן?] ואם היא הייתה עלי, היה צורך בעקבים כדי להאריך את הרגל ואותי בכלל. צריך להיות מאוד אמיצה ואולי אפילו שאפתנית יתר על המידה, כדי להתלבש כמו שהדוגמנית לבושה כאן למעלה בתמונה. אם אני הייתי לובשת את אותו הלוק בדיוק, זה היה נגמר בבכי מר. שלי או שלכם, לא יודעת, אבל מישהו היה בוכה כשהוא היה רואה אותי עם וואן פיס ובוטס שחותכות את הרגל ומקצרות את מה שקצר עוד מלידה.




אופציית הסטרפלס לא בשבילי בכלל, בגלל שאני שונאת חזיות סטרפלס ובלעדיהן...איך אומרים, יש גבול לכל תעלול. האופצייה האחרונה, היא זו של אוברול ארוך כשהחלק העליון הוא סוג של חולצה, עם שרוולים או בלי. אני מאוד מחבבת את הלוק הזה, שוב עקבים טו דה רסקיו לפחות במקרה שלי, אבל בגדול אפשר לעבוד עם זה.





עכשיו, נניח והתגברתי על הסלידה שלי וכשאני כבר לובשת אוברול, אני לא מרגישה שאני צריכה שמישהו יחליף לי חיתול...מה לעזאזל אני עושה כשהטבע קורא לי? תסלחו לי על הויז'ואל המזעזע, אבל האם כל בנות ישראל, שלובשות אוברולים, מוצאות עצמן מספר פעמים ביום, ישובות על האסלה כשלגופן אך ורק חזיה? מה עם כל אותן אלה, שלובשות אוברול סטרפלס ללא חזיה? והאם רק לי יש בעיה אם זה? הגיוני?

12 תגובות :

  1. אני עדיין סולדת מאוברולים! כל אחת שהיא לא ג'יזל נראית איתם כמו בוב הבנאי\כאילו היא ברחה מהרמון ועל הדרך אכלה יותר מדי כנאפה.

    הקטע עם השירותים גדול! הייתי מציעה אותה כשורה לסטנדאפיסטים חובבים, אבל ייקח יותר מדי זמן להסביר את הטרנד והפאנץ' יתמסמס :P

    השבמחק
  2. למרות שזה לא יפה בעיניי, אין לי בעיה עם אוברולים
    אלא אם כן זה אוברול סטרפלס, זה פשוט גורם לחזה להיראות ממש ממש נפול

    השבמחק
  3. מרג'ורי - המחשבה על השירותים לא עוזבת אותי כבר כמה זמן! אפילו שאלתי את אמא שלי מה היא חושבת על הנושא ומאז, גם היא מוטרדת :)

    שרונה - נורא...

    Macabre Doll - סטרפלס באופן כללי טוב רק לבעלות חזה קטן יחסית. אני לא סובלת סטרפלסים באופן כללי, זה מעצבן. אלא אם כן, זה בנוי כמו מחוך ואז יש תמיכה לבנות.

    השבמחק
  4. אני דווקא חובבת אוברולים, במיוחד בקיץ. הם נוחים, אווריריים וכיפיים בחום. מסכימה שכדי להראות סביר באוברול צריך עקבים אימתניים או גובה בגנים(או שילוב של שניהם, אם כבר אז כבר).

    האוברול האחרון דווקא נראה מאוד מוצלח ויכול להחמיא גם למישהי מתחת ל1.70.

    ולעניין השירותים, כן, יורדים לרמת ההלבשה התחתונה. לפני כמה שבועות לבשתי אוברול וקיטרתי לחבר שאין לי כח לפיפי כי צריך להוריד הכל. פתאום זה הכה בו והוא התפלא איך עושים את זה. שאלתי אותו את אותה השאלה בחזרה. התשובה היתה: "אולי מוציאים רגל אחת החוצה?". הגיוני :)
    אז לגברים זה עוד יותר שוק...

    השבמחק
  5. מיראלוש דרלינג, אני מתה על אוברולים ויש לי עוד אחד חדש של השוודים שאני מתה עליו ועוד קצר אחד חדש של פוראבר21 ואפילו אתמול חיפשתי לי לקנות עוד כמה לקיץ אבל התור למדידה היה ארוך מדי. אני אנסה לעבור שם שוב היום. ולשאלתך, כן מורידים הכל אבל רק את לבד עם עצמך בשרותים וזה רק לכמה רגעים וזה ממש לא ביג דיל.
    יש באוברולים משהו שיקי כמעט כמו שמלת ערב, אבל רגוע יותר. ותודה רבה על הלינקוק.
    קיס קיס

    השבמחק
  6. אני איתך. לא מצליחה לדמיין את עצמי לובשת אחד כזה, בטח לא כשרוב האוברלים מסביבי הם 'שוק' לכל הדיעות [הדפסי פרחים למיניהם].

    השבמחק
  7. הגעתי לפה במקרה והפוסט הזה כל כך מתאים לי עכשיו !!
    בתקופת ההריון ראיתי המון נשים הריוניות (תסמונת האישה ההרה שפתאום שמה לב לכל ההריוניות האחרות שמסביבה@) שהמון נשים הולכות עם הסטרפלס.
    אז גם אני חשבתי לנסות את זה ומה אכתוב ומה ארשום.. כנראה שבאמת יש סוג נורא מסויים של נשים שזה יכול להתאים להן.
    אהבתי את התמונות ! :-)

    השבמחק
  8. "וואןפיס" - ואיך את קוראת לשמלה?

    השבמחק
  9. "וואןפיס" - ואיך את קוראת לשמלה?

    השבמחק
  10. קרן - לא זוכרת שראיתי איתך באחד, אבל נראה לי שאת לחלוטין יכולה להצליח לגרום לזה להראות שיק :)

    ספי - זה בגל שאת כוסית-על-חלל! לא על כל אחת זה יושב יפה ועלייך זה כן. עדיין, הקטע של להיות בשירותים חצי ערומה, לא עושה לי טוב משום מה...

    Lewis - :)

    עיצוב אופנה - ברוכה הבאה! בואי לבקר שוב :)

    shani - לשמלה אני קוראת בעיקר, שמלה :) את צודקת, גם שמלה זה וואן פיס אבל זה יושב אחרת על הגוף ובעיקר בראש. שלי. :)

    השבמחק
  11. לא, הרגת אותי עם הקטע של השירותים.

    השבמחק