3.6.11

עונת המדוזו-ת

עונת המדוזות החלה! כידוע, אצלי היא מעולם לא הסתיימה אבל הנה זה בא שוב - קולקצייה חדשה מבית Medusa והפעם, ה - Medusu, שיכול להיות גם שלכם ולא רק שלכן. אני התחדשתי באחד היום, בשוק האקססוריז ואני יושבת ובוהה בו כל היום, או נעמדת מול המראה ובוהה בו עוד קצת דרך הראי, בניסיון להבין מה הופך אותו לכזה מושלם.

Photobucket

Photobucket

[מלא מדוזות]

Photobucket

מדוזו שלי! סוף, סוף אנחנו מתאחדים! ויש גם עגילים חדשים על חישוקים. הידד!

Photobucket

[מה לבשתי? נראה מעט, אבל יש סיפור מאחורי זה. בפוסט הבא!]

לחתיך הזה יש שני תאים קדמיים ותא אחד מרכזי גדול. בתא המרכזי ישנה חלוקה לעוד שני תאי סלולרי ושני תאים עם
רוכסן - אחד קטן ואחד גדול, עם ביטנה שלא מאפשרת חדירה מים. מה שאומר שאפשר לשים שם לבטופ ולא לדאוג.


Photobucket


חתיכי משתזף בשמש. תראו, אפילו הגב שלו יפה.

שוק האקססוריז קורה גם מחר [יום אחרון] משעה 11:00 ועד 21:00, בבית ציוני אמריקה בת"א. אצל בנות מדוזה תוכלו למצוא הנחות של 10% - 20% על הפריטים [ביחס לחנויות] ו- 50% הנחה על תיקי הקלאטץ' השקפקפים. תהנו!


11 תגובות :

  1. I love, is beautiful, you have good taste.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  2. תתחדשי! הוא מה זה יפה ובכלל צהוב זה הצבע הכי יפה שיש העונה...

    השבמחק
  3. מהמם! אני זוממת על הארנק שלהן . יש להם דברים יוצאי דופן ומשגעים :) אהבתי את הבחירה הצהובה למרות שאני לא מחובבות הצהוב אבל פה הוא משתלב מושלם.

    השבמחק
  4. מכוער וגברי. יצירתי אבל לא אופנתי בעליל..
    אבל כל אחד והטעם שלו><

    השבמחק
  5. vicen - thank you!!

    שרונה - התאהבתי בצהוב מיד :) תודה!

    Haboleshet - אני מבינה אותך לגמרי, אני חושבת שזה הפריט הצהוב השני שיש לי ועדיין, השילוב קפץ לי לעיניים והתאבתי בו מיד.

    רוני - למה גברי הוא בהכרח מכוער? ומי קבע מה אופנתי או לא אופנתי בעליל? לפחות במשפט האחרון צדקת - כל אחד והטעם שלו. בדיוק.

    השבמחק
  6. מעלף, ראיתי אותו בשוק אקססוריז עם אישתי
    אני חייב כזה...

    השבמחק
  7. יא מאמינקה אחת!
    הוא כל כך מתאים לך,והולם אותך! מושלם.

    השבמחק
  8. דני - לך על זה :)

    גילי - תודה לכן אהובות ♥

    השבמחק
  9. הוצאת לי את המילים מהפה ;)
    ו... שמחה לחלוק איתך את אהבתי לצבע הצהוב.
    צבע שפשוט עושה נעים בלב.

    השבמחק
  10. התיק מהמם! הוא גם נראה נורא נוח ופרקטי. יש לך טעם מעולה לדעתי :)
    האם יש עוד צבעים חוץ מהצהוב והבז'?

    השבמחק
  11. DesignBreak - הצבע הצהוב באמת עושה נעים :)

    דניאל - תודה רבה על כל המחמאות! גם התיק אומר תודה :) יש בכל מינישילובי צבעים, יש גם שחור לגמרי.

    השבמחק