5.6.11

ישן מאוד וחדש דנדש

ביום שישי, גם ביום חמישי ויש מצב שאפילו בעוד איזה יום או אפילו יומיים אחרים במהלך השבוע לבשתי את השורטס הכי נוחים, הכי יפים, הכי קלילים ונעימים של GAP. לפני שבוע בערך, התקיימה פרזנטציה של GAP, שלצערי הרב מאוד לא יכולתי להגיע אליה, כי הפרזנטציה התקיימה בשעות הבוקר ואני אישה עובדת במשרה רצינית. בחיי.

הנוכחים בפרזנטציה סיפרו לי, שהיא סבבה ברובה סביב השורטס שגאפ מציעים לעונת הקיץ. מאוד הופעתי, כי אחת הסיבות לסיבוב השופינג עם אמא, היא ששתינו רצינו שורטס [אמא מצאה את שלה ב H&M ואני מצאתי את שלי ב GAP].

Photobucket

שורטס של גאפ | מחיר 189.9 ש"ח

אני רציתי למצוא שורטס, שאוכל ללכת איתם גם לעבודה. לשלב עם חולצה מכופתרת ולזרום בהכי שיק של שש וחצי בבוקר. לצערי, ברב החנויות מצאתי שורטס שמכסים בקושי רב את הפלחים והם בהחלט לא מתאימים למשרד או לכל מקום אחר שהוא לא הים. בקיצור, השורטס שלי נמצאו בGAP וזה היה ממש עניין של שניות - באתי, עשיתי סיבוב קצר עם העיניים הן ישר נחתו על השורטס האלה, לפני שהוצאתי הגה מהפה, אמא שלי אמרה "מיראל, תראי! נומה? זה לא טוב?". משם הדרך לתא המדידה הייתה קצרה והופס, יש לי שורטס חדשים ומעולים! הידד לGAP!

Photobucket

אני חושבת שארכוש לי עוד זוג, בצבע אחר, כדי שאוכל לגוון קצת. אולי משהו פיצ'י כזה? נאם, נאם, נאם! רואים את ההבדל ביני לבין הדוגמנית? נכון, אני מטר וחצי והיא לא. גם המכנסיים שלי מקופלים ועדיין, ארוכים יותר ממה שהם עליה. מה שכן, נראה לי שהייתי יכולה לקחת מידה אחת פחות...ננסה בזוג הבא.

Photobucket

Photobucket

עגיל של MEDUSA מבצבץ לו | משקפי שמש אגדיים של ברברי | יפה לי בלי איפור בכלל?

החולצה שאתם רואים כאן, היא החולצה הכי מדהימה ביקום כולו! יש לי אותה כבר 18 שנה [מגיל עשר..כן, כן] ואני מאוהבת בה קשות. לא יוצא לי ללבוש אותה יותר מידי, כי אני מתקמצנת עליה. היא מכותנה והציורים שיש עליה, הם בעבודת יד. אני מניחה ש 18 שנה זה כבר וינטאג', לא?

6 תגובות :

  1. נראה נח אבל אולי קצת מגושם? לא יודעת, אמרת עם חולצה מכופתרת. אולי באמת.
    תתחדשי בכל מקרה.

    השבמחק
  2. החולצה הרבה יותר הלהיבה אותי מהמכנסיים :) היא מקסימה ממש. כחול נראה עליך נהדר (גם בגיל 10 כנראה..)

    השבמחק
  3. עדה - עם חולצה מכופתרת וג'קט, זה נראה נהדר :)

    Lilach - תודה בובה! גם את :)

    מרג'ורי - אני מתה על החולצה הזאת וממש מתקמצנת עליה. תמיד אמרו לי שכל הכחולים מתאימים לי, אני גם אוהבת. תודה רבה :)

    השבמחק
  4. זה מצחיק, למרות שאין לי בעיה ללכת עם חצאיות, תמיד פחדתי ללכת עם שורטס... אני צריכה תמיכה נפשית! אולי עם אלה אני סוף סוף אצליח? ;)

    השבמחק
  5. אני לגמרי יכולה להבין אותך, חצאית יושבת אחרת לגמרי. גם שורטס צריך למצוא כזה שיחמיא, תנסי אותם ותנסי בגאפ בכלל, יש להם עוד גזרות של שורטס. אני אהבתי את זה כי לא רואים לי את התחת איתו :)

    השבמחק