15.6.11

אווה, מי את?

אמרו לי שיש הצגת קולקציה חדשה של אווה מנדלבאום.

אמרו לי בואי.
אמרתי בסדר.




חיפשתי את אווה אבל לא מצאתי.

מצאתי את נעם ומיכאל.


אישה ובעל.

יוצרת ויוצר.

אמנית ואמן.




שיתפתי אותם בתחושה שהתקבלה בעת השהייה.
אווה מנדלבאום הפכה להיות אהובתי היחידה מבין כל חברותיה הישראליות.
גם אשכנזיה וגם שומרת על היופי הטבעי שלה.








הקולקציה החדשה בעלת השפעות אפריקאיות.

מיד מדדתי שמלה.

למרות ההשפעה האפריקאית על עיצובה, השמלה לא צלחה את התחת האפריקאי שלי למרות שהייתה במידה הכי גדולה.

מידה 3.

שזה כמו 42.

או לפחות אמור להיות.



נרכשה טוניקה.

גם היא, עם השפעות אפריקאיות.


אלה, עמך הסליחה.


עשויה מבת אורגני מבמבוק.


אי שיט יו נוט.


הפרינט והעיצוב מעשה ידיהם של מיכאל ונעם.



האיוורור נעים עד מאוד.







נלבשה עם מכנסיים H&M נעליים רוקפורט+אדידס שרשרת מדוזה צמיד #1 דוברמן צמיד #2 סווטש תכשיטים


מחירים: 200 - 800 ש"ח



לשימור: הבדים הנעימים הפרינטים המדהימים הגישה הכללית



לשיפור: המידות תעשו מידה 42 של כאלה שהן באמת מידה 42 ולא מידה 38 עם תסביכים


תעשו אפילו מידה 44 ואולי גם 46 רק תרוויחו מזה.




3 תגובות :

  1. אני כותבת את ההודעה הזו בכל מקום שקשור לאופנה, מקווה שזה בסדר גם כאן, פשוט חשוב לי שכולם ידעו: אם אתם רוצים ללמוד לימודי עיצוב אופנה, אל תעשו את הטעות שאני עשיתי. אני חשבתי שלימודים כאלה נחשבים אך ורק אם עושים תואר ראשון. שברתי את הראש שנתיים כדי להיכנס ללמוד במוסד שמציע תואר ראשון, ונכנסתי למסלול של 4 שנים. עכשיו אני בשנה השנייה. בזמן הזה, חברה טובה שלי, הלכה ללמוד את אותו דבר רק במסגרת תעודה ולא תואר. סיימה תוך שנה, לא שברה את הראש בשביל להתקבל, ועכשיו, בזמן שאני עוד תקועה בלימודים, היא כבר עובדת בתחום, מכירה אנשים, צוברת ניסיון וקשרים. אם הייתי מתחילה מההתחלה הייתי נרשמת ללימודי תעודה וזהו, מה אני צריכה לשבור את הראש עם התואר הזה כאשר בסופו של דבר גם יוצאת תעודה יכולה להשיג משרה. לאחר המשרה הראשונה כבר הכול תלוי ביכולות של כל אחד. מי שטוב יתקדם, מי שלא, לא. בלי קשר לאיפה למדת.

    השבמחק
  2. לא שלמדתי אופנה אי פעם אבל אני בטוחה שיש הבדל ענק בין תואר ותעודה.
    כמו בכל דבר גם באופנה חשוב ללמוד אומנות נוספת, היסטוריה, השפעות וכו'.
    לא מספיק ללמוד טכניקות גזירה ותפירה.
    מעצב אופנה הוא אמן ולא רק אומן.

    השבמחק
  3. לימודי עיצוב אופנה - אם היית באה אלי לפני שנתיים, הייתי אומרת לך את זה בעצמי. מה שכן, זה ככה בארץ. במקומות אחרים בעולם זה ממש לא ככה ומי שלא למד, סביר שלא יצליח כך סתם.

    איפי- מסכימה איתך.

    בלי קשר, נתתי כאן במה להגיד משהו שלא בהכרח קשור לנושא הפוסט ואני לא ממש מעוניינת לפתח את הדיון על מי נפגע מזה, מי סובל, מתי ולמה.
    הנושא כאן הוא זוג נחמד, שניהם בוגרי בצלאל, שמנסה לעשות בארץ משהו קצת שונה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...