14.6.11

יש לי חולשה לדרדסים - או "איך אני מטפחת את האובססיות שלי?"







האם שוחחנו בעבר על האובססיה הקלה שיש לי ל"דרדסים"? גם אם לא שוחחנו על כך, אני מניחה שזה הפך לברור מהרגע שבו הקלקתם על הפלאפל שלי וראיתם שעונים של דרדסים שמיועדים לילדים בגילאי 5 עד 8.



כמה עובדות: הדרדסים ואני


1. זו הסדרה המצויירת האהובה עלי בכל הזמנים.


2. כשהתחלתי לצפות בה, צפיתי בה בערוץ הפולני. בפולנית.



3. אני לא מבינה פולנית.



4. הדיבוב הפולני לא גרר אחריו התנהגויות המיוחסות לעדה הפולנית בארץ הקודש, אצל הדרדסים.



בכלל, שעונים...משהו שאני מפתחת אובססיה לגביו בתקופה האחרונה. משהו שלא מנע ממני להפיל [בטעות, סתמו.] את ה-ToyWatch שלי ארצה ולגרום לו לנזק בר תיקון. מעבר לכך, אני רוצה כזה שעון! הוא עולה 20 ש"ח ואני חושבת שאני אהיה הילדה הכי מוזרה בעבודה כשאענוד אותו. מצד שני, אני כבר הילדה הכי מוזרה בעבודה [אם הייתם רואים את המבטים שחטפתי כהגעתי בשמלה אדומה ואפילו לא הייתי עם שתי צמות!], אז מה זה כבר ישנה?


אה וכן, אף מילה על זה שאני לא בת 5 עד 8. טנקס!

3 תגובות :

  1. אני תמיד בעד דברים ילדותיים שעשויים באיכות שמיועדת למבוגרים (אני לא בטוחה שאני רוצה להשתמש במילה מבוגרים.. אבל אין לי אלטרנטיבה בראש כרגע, עמכן הסליחה)
    אבל במקרה הזה - נראה לי ששעונים ב-20 ש"ח אכן יראו צ'יפים מאוד.
    אם היו משקיעים באיכות השעון ומתמחרים את זה בהתאם, לא היה לי אכפת לשלם אקסטרה, אבל אני לא קהל היעד פה, אז למי בכלל אכפת :(

    השבמחק
  2. שרונה - לגמרי!

    NG - השעונים מראש משווקים לגילאי 5-8 [זה לא משהו שאני המצאתי] אז הם נראים ומתומכרים בהתאם. אם היו משקיעים באיכות השעון ומתמכרים אחרת, אז הוא גם היה משווק אחרת. באופן אישי, ממש לא היה מפריע לענוד את השעון מידי פעם, ממש כמו שלפעמים שמים תכשיט שהוא לא בהכרח זהב או כסף טהור ו/או של מותג יוקרה כזה או אחר.

    השבמחק