18.6.11

מה בתיק?

כמו תמיד, בתיק חדש מגיעים גם דברים חדשים. הפעם, יש גם כמה דברים חדשים שאני לא בהכרח שמה אותם בתיק, אבל נו...אני אוהבת לחלוק מה שווה [וגם מה פחות].

Photobucket

תחילה, תיק Medusu של Medusa אותו אתם כבר מכירים. הוא גרר אחריו לא מעט מבטים בשבוע שעבר, אנשים מגיבים אליו ממש כמו שהם הגיבו לקלאטצ'ים של מדוזה לפני שנה וחצי - בהתחלה לא מבינים מה זה, אחר כך מבקשים לגעת ואז מתאהבים. ברור.

בתוך התיק, אפשר למצוא:
קרם הגנה | Body Mist | ליפ גלוס | שעון חדש-דנדש | מסטיקים | צעיף | משקפי ראיה | איפון

Photobucket

השעון! השעון הזה של slap נשלח אלי במתנה באדיבותו הרבה של יבואן המותג לארץ. מתוך 9 הצבעים המוצעים [ברצועות ובפנים השעון] רציתי "ורוד על ורוד", כי כזו אני, מזעזעת. למרות שנאתי העזה לאיפון וההמתנה הבלתי נגמרת לגלקסי S2, אני תמיד מסתובבת עם האיפון ביד. התוצאה: כיסוי ורוד מאוד, שעון ורוד מאוד...הבנתם כבר. בכל אופן, השעון עכשיו מוצע במחיר היכרות דרך האתר ודרך הפייסבוק. אני ממש נהנת ממנו, הוא נוח מאוד, לא מזיעים איתו וכמובן, אפשר לשחק עם הרצועה המתקפלת כשממש משעמם.

Body Mist של חברת San Francisco Soap Company, נרכש בקום איל פו תמורת 40 שקלים [פלוס מינוס]. אני בחרתי בריח של קוקוס ומנגו. שילוב מתוק מאוד אבל בגלל שזה מי גוף ולא בושם, זה מתקבל יחסית עדין על הגוף והוא נהדר בשביל רענון במהלך יום ארוך וקייצי.

צעיף שפמים עשוי מבד במבוק אורגאני, שקיבלתי במתנה מ"אווה מנדלבאום" משרת אותי נאמנה בימי המזגן הנוראיים [189 ש"ח].

משקפי ראיה שהם בעצם מסגרת של H&M שנרכשה תמורת 34.9 ש"ח והובאה ל"משקפיים" בשנקין 9 לטובת הפיכתם למשקפי ראיה "אמיתיים". בניגוד לאופטיקות אחרות, בזאת לוקחים אחריות על המסגרת. כלומר, אם אחרי שחותכים לכם את העדשות עבור המסגרת [שהבאתם אתם ולא רכשתם באופטיקה עצמה] והמסגרת נשברת בעת ההכנה - אתם לא משלמים על העדשות. הלכה המסגרת, זה כן. השוני מכל האופטיקות האחרות בתל אביב שאני בדקתי זה שבמקומות אחרים, יחייבו אתכם על העדשות וכן, בכל מקרה הלכה לכם המסגרת. מומלץ בחום.

מסטיק Mentos בטעם תות...נאם, נאם, נאם.

Photobucket

לוריאל תמיד הייתה חברה שהדהימה אותי, במיוחד לאור העובדה שבאף פארם או כל-בו בפריז, לא היה ניתן למצוא אף מוצר שלהם. בכל אופן, הליין החדש של מוצרי הגנה מהשמש מ-ו-ש-ל-ם! קרם ההגנה שאני מסתובבת איתו קבוע הוא 30SPF והוא לא מריח ולא מסריח. [95 ש"ח]

בגלל שאני לא נוהגת לחרוך את עצמי בשמש, דווקא בא לי קצת גלואו של שמש ובשביל זה יש את קרם הגוף לשיזוף עצמי - יש לו ממש מעט ריח שמתפוגג אחרי שעה קלה. הוא מחזיק לי מקסימום 2 מקלחות אבל, מזכה אותי במחמאות בסגנון של "ואו איזה צבע את מטפחת, מהמם לך!" - אני הכי אוהבת כשמהמם לי. [ 75 ש"ח]

רשמים מסדרת הFRESH החדשה:
קולקציה צבעונית במיוחד שכוללת גם גוונים מנומנמים מעט. הצלליות מגיעות כמעין אבקה, שימריות מאוד ואני אישית לא התחברתי בכלל. מבחינתי, על הצלליות בהחלט אפשר לותר. הליפגלוסים לעומת זאת, נעימים מאוד ולא דביקים.
לקים בצבעים משגעים, פה יש ורוד וקורל אבל יש גם טורקיז וצהוב שהם מדהימים בעיני. המריחה של הקורל הייתה גרועה אבל הורוד נמרח מצויין - מוזר. יש על כל המוצרים מחירי היכרות בפארמים.


שבוע חדש בפתח! אני חייבת לחלוק, שאני מתרגשת השבוע. יש הרבה התחלות חדשות לכמה מחבריי הטובים ביותר ואני מאחלת להם הצלחה ומזל טוב-ים מלא, מלא!

שיהיה שבוע טוב


11 תגובות :

  1. אוי גם אני רוצה שעון כזה!!!! מי היחצן???? מיייייי????

    ולענייננו - הוא באמת נראה נחמד השעון, והשעון היחיד שיש לי גם הוא ורוד עם ורוד ורוד וורוד, אז את בחברה טובה :-)

    בנוגע ללקים, אני נאלצת להסכים איתך. הקורל יפה יותר אבל נמרח זוועה. הורוד נמרח בסדר גמור. והתיק שלך פשוט משגע.

    השבמחק
  2. וואו ענק על הצעיף! גם הדפס מגניב, וגם נראה הכי נעים בעולם. כמה הוא עולה? (בטוח יותר מדי בשבילי)
    התיק מפתיע אותי לטובה, הוא הרבה יותר פרקטי ממה שחשבתי כשהעלית אותו לפה לראשונה.
    בעניין הבודי מיסט - הוא שורד עליך? גם אני חושבת שבושם של ממש יכול להיות כבר מדי בימים חמים ומהבילים, ומשתמשת בבודי ספלאש של באת' אנד בודי (קוקוס-ליים-וורבנה). אבל מרגיש לי שהוא מתנדף אחרי שנייה וחצי.

    השבמחק
  3. שרונה - זה ממש כיף לשחק עם הרצועה של השעון :)

    מרג'ורי - הוספתי את המחיר של הצעיף [שכחתי קודם...] והוא 189 ש"ח. אולי קצת יקר, אבל שווה בהחלט.

    השבמחק
  4. Tאה ושכחתי לענות לך בנוגע למי גוף. אני יכולה להגיד לך שאני לא מריחה אותם עלי כמו שאני מריחה בושם. מצד שני, אחרים אומרים שמריחים את זה עלי גם אחרי כמה שעות.

    השבמחק
  5. זהו, תהיתי אם השיפוט שלי בעניין לקוי. יכול להיות שאני מציפה את כל סובבי בניחוח המדובר...

    יש לי בקשה לא קשורה אבל חשובה (לי) - שיניתי לא מזמן את כתובת ה-URL שלי, וכל הקישורים לכתובת הישנה מובילים להודעה מלחיצה לפיה הבלוג לא קיים יותר. תוכלי לשנות את הלינק אלי כך שיוביל לכתובת העדכנית?
    (marj-m.blogspot.com)

    ממש ממש תודה :)

    השבמחק
  6. טופל, תקין.
    תתחדשי, יותר טוב ככה :)

    השבמחק
  7. אוי, צעיף השפמים הזה ענק! כאילו מהמם וזה. איזה כיף. רק שתדעי לך שבקרוב ניפגש. אהבתי גם את השעון.
    נשיקות

    השבמחק
  8. השעון מהמם!

    שאלה לגבי הברונזר לגוף של לוריאל - הוא משאיר כתמים על הגוף אחרי המקלחת?

    תודה דה דה :)

    השבמחק
  9. sefi - יאי!

    קורין - הברונזר לגוף לא השאיר כתמים אחרי המקלחת.הוא באמת מהמוצלחים שניסיתי.

    השבמחק