22.6.11

ואני תפקידי, לנגן לך על הפטמות..

אחד הקמפיינים החמודים יותר שיש עכשיו בעיני, הוא בקמפיין של evian עם חולצת התינוק. הנקודה היא שימור הנעורים, שמתבצעת כמובן, על ידי שתיה מרובה של המים המינרליים של evian שנמכרים בארץ תמורת 17 ש"ח ל - 750 מ"ל. איך אני יודעת? או!

יום קיץ מהביל, אחד מאלו שהגיעו בסוף מאי במקום בסוף יולי ואני בבלבלה אחת גדולה, הולכת המון לכיוון אחד ואז מגלה שמחכים לי בכל בכיוון השני...מתחילה לצעוד לכיוון המבוקש וכמעט נפטרת עד שמתגלה אל מול עיני אואזיס בצורת קיוסק תל אביבי מצוי. נכנסתי ומשום מה החלטתי שאין דבר שירענן אותי מאשר המים הספציפיים האלה. למרות המחיר השערורייתי, לגמתי שלוק והתמכרתי. מי אמר שלמים אין טעם?

Photobucket


החולצה, המגניבה יש לומר, מתישבת באופן בעייתי מעט על בחורה ברוכת ראות שכמותי וכך, נוצרת אשליה של תינוק ש...אין דרך טובה יותר להגיד את זה, שמנגן לי על הפטמות. התמונות הקשות נחסכו ממכם. עדיף על מאריה שרפובה בתחנת אוטובוס מאשר עלי.

החולצות נמכרות בפאקטורי54 תמורת 199 שקלים.

אה וכן, תשתו משהו. זה עושה יופי לעור הפנים.

5 תגובות :

  1. הצחקת אותי בטירוף, אבל עשית לי חשק לאוויאן. למי יש 17 שקלים לבקבוק?

    השבמחק
  2. sefi - מחיר מזעזע לכל הדעות. לא ברור בכלל העניין הזה.
    שמחה שצחקת ☺

    שרונה - החולצה חמודה מאוד, חבל שעלי זה נראה מגוחך.

    השבמחק
  3. החולצה חמודה אבל למה 200 שקל? הגזימו

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...