26.6.11

ביום הראשון של הקיץ

ביום הראשון של הקיץ, קיבלתי הצצה לקולקציית הסתיו-חורף 2011 של H&M. חייבת להגיד, שמה שמצפה לנו בסתיו-חורף הקרובים הפתיע אותי לטובה. קולקציית האביב-קיץ 2011 הייתה קצת צפויה ומשעממת [למרות שאני מצאתי הרבה פריטים מעולים בסופו של דבר], הקולקציה הבאה נראת מבטיחה במיוחד.


Photobucket

בליין הצעיר יותר, יש המון צבעוניות הכרחית לימות החורף האפרוריים.
פאטצ'ים במרפקים! שלא תגידו שלא הזהרתי שזה יהיה לוהט בחורף.

Photobucket

אני מעוניינת בג'קט המשובץ ששיך לחליפת המכנסיים. אני אוותר על המכנסיים. לכל היפסטר יש את הגבולות שלו, אני מניחה. שימו לב לקלאטצ'ון הקולור בלוק, עושה שמח.

Photobucket

האקססוריז משובחים!

Photobucket

הכובע השעיר הזה מצא את דרכו אל ראשי. כזה חמוד...

[תודה לאיילה שצילמה אותי]

אני לובשת: חולצה מכופתרת קסטרו [ישנה מאוד] | חצאית זארה [חורף שעבר], | אוברסייזד קלאטץ' אמריקן אפרל | סנדלי קולוק בלוק דיסקו רוסו

Photobucket

מי היה מאמין שכניסה ספונטנית לדיסקו רוסו תוביל למציאת העונה, מבחינתי לפחות. הסנדלים האלה מעור, הם רכים ונעימים והצבעים מעולים עם כל אאוטפיט אפשרי. שימו לב, פדיקור לבן!

ה- TOP 5 שלי לקולקציית הסתיו-חורף של H&M

Photobucket

המשך קיץ נעים!

שבוע טוב


7 תגובות :

  1. שמלת הסוסים ממש מוצלחת, אפילו שהם קצת חרשו על הסוסים האלה עוד בחורף שעבר.
    הכובע מושלם עלייך :)

    השבמחק
  2. אוי, השמלת סוסים נראית מעולה. כל השאר באמת צפוי ולא בולט במיוחד. (היי! אני מעוניינת גם בכובע הזה:)

    השבמחק
  3. הסנדלים שלך מקסימים, והאביזרים של הקולקציה משגעים, ובפרט הקלאץ' הזה.

    השבמחק
  4. נראה כיפי מאוד. באמת יש תחושה שהם משתפרים, ומעונה לעונה מבינים מה אוהבים בארץ ומה חסר כאן ויתקבל בברכה.

    הפדיקור שלך לוהט! רק אני לא מצליחה לצבוע את ציפורני הרגליים שלי כמו שצריך? :(

    השבמחק
  5. אנונימי - אכן.

    Lilach - לא אכםת לי בכלל שהם חרשו על הסוסים, אני בעד סוסים :)

    Shani - אני דווקא חושבת שיש המון דברים מיוחדים בקולקציה הזאת ולא רק השמלה. זה בניגוד לקיץ, ששם באמת לא היה יותר מידי ממה לבחור.

    שרונה - הקלאטץ' הזה, איזה? זה שאני מחזיקה הוא לא של H&M.

    מרג'ורי - אני מכירה עוד כמה שלא יודעות לצבוע את ציפורני רגליהן, את לא לבד! אני פשוט נהנית מזה, אז אני מניחה שבגלל זה, זה גם יוצא טוב. מה שכן, פדיקור לבן זה ממש שוס :)

    השבמחק
  6. דוש תעשי לי ילד

    השבמחק