9.6.11

מיצי מיאו - Giveaway!

הרבה זמן שלא היה giveaway בבלוג והנה הזדמנות טובה - אחרי החג, לפני הסופשבוע! חגיגות יום חמישי מעולם לא נראו שמחות יותר. אז מה אנחנו חוגגים? את מיצי. לא, לא החתולה, את מיצי סימון! אז מי זאת המיצי הזאת? מיצי סימון הוא מותג המשווק את השמלה הוורסטילית, שניתן ללבוש בשבע דרכים שונות. למיצי, יש בחנות עשרה צבעים שונים וכאן תוכלו לזכות במיצי החומה. היא מאוד נעימה, אוורירית והיא מחפשת בית חם.

ככה זה נראה בהתחלה








וככה זה נראה בסוף







ואלה רק שלוש מבין שבע האפשרויות!

מיצי היא one size והיא תתאים למידות 34 - 42


מה צריך לעשות כדי לתת למיצי בית חם?
להשאיר תגובה לפוסט [לא אנונימית]

אם בא לכן להגדיל את הסיכויים לזכות, הנה עוד כמה דברים שאפשר לעשות ויזכו אתכן ב"כרטיס הגרלה נוסף":
1. להיות עוקבים בבלוג
2. לעשות לייק למיצי
3. וגם לי :)
4. לעשות share לפוסט במדיות השונות [טוויטר, פייסבוק וכו'] וציין זאת בתגובה. כי זה ידוע, ש sharing=caring.

ההגרלה תתקיים ביום חמישי הבא, ה - 16/6.

אפשר להגיב עד יום רביעי, ה- 15/6 [עד חצות].

בהצלחה!



21 תגובות :

  1. מיצי מיאו! אני רוצה ומפרגנת בטוויט ובלייק למיצי :)

    השבמחק
  2. בדיוק מה שחסר לי בארון!!

    השבמחק
  3. בא לי מיצי! נראה טוב!
    לבלוג שלך אני כבר מזמן מנויה וכנ"ל גם בפייסבוק.

    השבמחק
  4. מתאים לי כמו כפפה ליד המיצי הזה! :)
    עקבתי, לינקקתי, פייסבקתי ואהבתי .

    השבמחק
  5. איזה מקסימה הדוגמנית!
    כמובן שגם אני רוצה את מיצי :)

    השבמחק
  6. איך אני אוהבת בגדי הפתעה :))
    יותר מאשמח לזכות!

    השבמחק
  7. רוצה בבקשה!! עשיתי הכל!!

    השבמחק
  8. נראה מעולה ונח! מעוניינת מאוד!

    השבמחק
  9. גם אני רוצה!
    michalkessel(at)gmail.com

    השבמחק
  10. זה מדהים! אני חייבת מיצי ומהר!

    השבמחק
  11. בדיוק שמעתי על זה לראשונה שלשום והתלהבתי! מקווה שלא מאוחר מידי להכנס להגרלה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...