3.7.11

אבק כוכבים בנווה צדק

בתקופה האחרונה, יוצא לי לא מעט להחשף למעצבים ישראליים צעירים ומוכשרים או יותר נכון יהיה לומר, מעצבות! הידד! מגמה נוספת שאני שמה לב אליה יותר ויותר היא שלשמחתי הרבה, יש פחות ופחות "מעצבות" שממלאות חנות שלמה בפריטים באפור מלאנז' מבד טריקו פשוט, ללא מכפלת - יש יותר צבע ויש יותר שימת דגש על איכות הפריטים.

יסמין נגרין היא אחת מהמעצבות הצעירות שיצא לי להכיר בשבוע שעבר ו StarDust הוא המותג החדש שלה שכולל קולקציית ביכורים שמחה בטירוף.


Photobucket

מקרר [!] מלא בכל טוב - מבגדים ועד תכשיטים ולכבוד פתיחת החנות, היו שם גם קצת נישנושים.

על הבובה: טופ 249 ש"ח | חצאית 699 ש"ח

לקח לי חצי שעה בערך עד שנפל לי האסימון שיסמין נגרין היא ביתה של לא אחרת מאשר, מיכל נגרין. אופסי...אפשר להגיד שהסגנונות של האם והבת שונים מאוד ויחד עם זאת, דומים מאוד בתעוזה ואהבה לצבעוניות ושמחת חיים. יסמין סיפרה לי, שהיא לא למדה עיצוב ושאופנה, אסטטיקה ועיצוב זורמים לה בעורקים בגלל שהיא הבת של אמא שלה [אז בערך נפל לי האסימון] ושהיא מאוד שמחה וגאה להוציא את הקולקציה שלה לאוויר.

Photobucket

חטפתי מיני קאפקייק!

Photobucket

שמלת הפרום המושלמת [אם נגיד הייתי הולכת עכשיו לפרום ואם נגיד, לזה שהלכתי אליו לפני עשר שנים מישהו היה קורא "פרום"]

שמלה: 1100 ש"ח

Photobucket

המון תכשיטים חמודים במיוחד, מכוכבים ועד קאפקייקס ופפיונים.

Photobucket

בחנות יש אוסף בקבוקי קוקה קולה מטורף, שהוא האוסף הפרטי של יסמין.

Photobucket

קופקייק לאב ♥

לבשתי: ג'קט חדש מH&M | טי שרט אפורה של AA | ג'ינס LEVIS שלא רואים פה


StarDust יסמין נגרין

רח' שבזי 59 | נווה צדק | תל אביב

7 תגובות :

  1. הוא אמיתי ואכיל הקאפקייקון הזה? חמוד ממש (יותר ספונקייק מקאפקייק). גם הבגדים חמודים, אבל אין מצב שאוציא סכומים כאלה. פשוט לא יקרה.

    השבמחק
  2. אמיתי ואכיל! אני יודעת כי אכלתי אותו ממש אחרי שספי צילמה :)
    אני מסכימה שמחירים לא מתאימים לכל כיס.

    השבמחק
  3. השיער שלך בתמונה האחרונה נראה סגול :)
    (נכתב מכרום)

    השבמחק
  4. דרך אגב, תתחדשי על העיצוב. מאוד אורבני ומגניב.

    השבמחק
  5. יש! אין בעיה להגיב מכרום!

    תודה רבה :) שמחה שאהבת, כי לא הייתי בטוחה לגביו כל כך בהתחלה.

    השבמחק
  6. שיואו זה כל כך טעים לא נתקלתי בשום דבר שדומה לזה בתל אביב והגיע הזמן באמת שיכתבו על זה משהו :-)

    השבמחק
  7. אוי בוטיק בנווה צדק... חלום!!
    בנוסף לדגמים גם העיצוב פנים נראה מתוק וכיפי.

    השבמחק