9.7.11

שו-שיין לכם

כמו שסיפרתי כאן בתחילת השבוע, לאחרונה אני מגלה יותר ויותר צבע ושמחת חיים בעיצובים ישראליים וזה משמח אותי עד מאוד. באמת שאם אני אראה עוד סמרטוט ריצפה שנמכר בתור "שמלת ערב" תמורת לא פחות מ 899 ש"ח, אני אבכה. אז כדי שאני לא אבכה יותר לעולם וכדי שגם אתם לא, תכירו את שירה אטיאס, מעצבת ובעלת המותג "שו-שיין", שהסכימה להתארח כאן בפלאפל. הידד!

הי שירה, ספרי קצת על עצמך ועל "שו-שיין" כמובן. מתי, איך ולמה הכול התחיל?

הי מיראל ותודה על האירוח בבלוג. אז אספר לכם
כמה מילים עלי ועל המותג שלי שו שיין. את שו שיין הקמתי במטרה ליצור מותג ישראלי בניחוח של חו"ל, שיתן מענה מקומי לשלל המותגים המיובאים. עוד בהיותי סטודנטית בשנקר היה לי ברור שכשאסיים אצא לדרך עצמאית. תמיד הרגשתי שיש לי שפה, טעם וסגנון משלי שהיום אני יודעת להגדירו כמתוק וילדותי מחד, אך גם נשי וסקסי מאידך. לפרויקט הגמר שלי קראתי ילדה אישה ואף בו הדגשתי את קו התפר הזה בין שתי הישויות הללו המרכיבות כל אחת מאיתנו, מנקודת המבט האישית שלי.






תחילת הדרך "המסחרית" הייתה ביריד הטי מרקט הראשון. הייתי בשנה
ב' של לימודיי והחלטתי ליצור טי שירטים. עיצבתי משהו כמו 100 חולצות וואן פיס, כל אחת שונה מהשנייה ומיוחדת. תליתי אותם בבית ובמשך חודש ימים עבדתי וכל פעם הוספתי משהו, צבעתי, גזרתי וציירתי, ממש כמו יצירות אומנות. זה היה מדהים כי כולם נמכרו ביום הראשון ובלילה עשיתי עוד חולצות כדי שיהיה לי מה למכור למחרת. באותו לילה התאהבתי בהרגשה הנפלאה שבליצור משהו משלי ולמכור. משם בעצם הכול התפתח.

השם שו שיין מלווה אותי הרבה שנים. לפני שהתעסקתי באופנה באתי מתחום הציור ושו שיין היה מעיין "שם במה" בו חתמתי על ציוריי. כשהקמתי את המותג זה היה מתבקש לקרוא לו כך. זה גם צמד מילים שמופיע בכמה שירים שאני אוהבת
:)

מאוד שמחתי לגלות קולקציה צבעונית ושמחה כל כך. מה הייתה ההשראה שלך ליצירות שלך?
אני ממש שמחה לשמוע כי זה מה ששו שיין מייצג עבורי: רעננות צבע ושמחת חיים.

ההשראה מגיעה אצלי מכמה כיוונים. מקור אחד בלתי נדלה של השראה מגיעה מעולם אליו אני מחוברת מאוד, עולם המוזיקה. בעברי הייתי די ג'י ואני מאוד אוהבת ומושפעת ממוזיקה. אופנה ומוזיקה הם שני עולמות ששואבים השראה אחד מהשני ומשפיעים אחד על השני ואפשר לראות את זה בכל התקופות. זה כ
יף גדול עבורי להתחבר לאיזה שיר או לאיזה תקופה ולגלות בה לפעמים את הדבר הכי אזוטרי ולקחת ממנו השראה.

מקור נוסף להשראה הוא שילובי צבעים המקבלים אצלי תשומת לב מיוחדת בכל קולקציה, וכמובן ההיסטוריה של האופנה תמיד משפיעה כמו למשל מכנסוני ספורט של אדידס משנות השמונים – קלאסיקה מודרנית!






מי היא האישה אידיאלית שתלבש את יצירותייך?

הלקוחה שלי אוהבת אופנה, ולבוש טרנדי עם טוויסט. חשוב
לה להראות טוב ולהרגיש סקסית והיא מעריכה איכות וייחודיות . אחת המחמאות שאני הכי אוהבת לקבל מלקוחות היא: "אני לא מפסיקה ללבוש את השמלה שקניתי ממך! איזה כיף!"

האם את מרגישה את הלחץ לשנות ולחדש כל הזמן?
אני יוצרת בשוק תחרותי ודינאמי מאוד והלחץ להתחדש הוא חיוני להצלחה. המילה אופנה מדברת על מה שקורה כאן ועכשיו, כשאנחנו המעצבים עסוקים כבר בדבר הבא. יחד עם זאת הרצון להיות ייחודי מגיע אצלי גם מדחף פנימי עמוק.

מה טווח המידות והמחירים?

הבגדים אצלנו לפי מידות 36- 42.

חשוב למו שטווח המחירים יהיה יחסית נוח והוגן וגם שהבגדים ייוצרו כאן בישראל וברמה הכי גבוהה. זה מתחבר למחיר ממוצע שנע סביב 350 שקל לשמלה.






קרדיט צילום: רועי רייפלד

היכן אפשר להשיג את הפריטים?
הבגדים של שו שיין נמכרים בבוטיק המעצ
בים בדיזינגוף סנטר וכמו כן בחניות מעצבים ברחבי הארץ כמו ענת מיקולינסקי בקניון רמת אביב, בוטיק ריפ ברחובות והבוטיק הצפוני בחיפה. את הרשימה המלאה אפשר למצוא באתר שלנו או בעמוד שו שיין בפייסבוק.

לסיום, מה לאחל לך להמשך הדרך?
אני מאמינה מאוד בלצמוח צעד אחרי צעד ויודעת שטבע האדם הוא להתפתח ולצמוח וזה מה שאני רוצה שתאחלי לנו. החלום הגדול שלי הוא למכור את יצירותיי ברחביי העולם,כל דבר בקצב שלו...




קרדיט צילום: שרון נתנסון

תודה רבה לשירה משו שיין על הראיון הקצרצר ובמיוחד, על קולקציה צבעונית שמעלה את מצב הרוח פלאים!

שיהיה שבוע נפלא!

5 תגובות :

  1. I love these designs.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  2. השמלות נראות נהדר! אהבתי את הפירחונית מאוד. יש לך את זאת הפסים? :)

    השבמחק
  3. אני מכירה את המותג ותמיד מוצאת שם פריטים שווים. שיהיה להם בהצלחה!

    השבמחק
  4. בגדים ממש יפים,אהבתי מאוד את הראיון :)

    השבמחק
  5. הי לילך.
    הפסים הגיע הבוקר
    תהיה למכירה מיום חמישי בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר
    את מוזמנת להגיע

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...