21.7.11

חמישה דברים

1. חם לי.


2. לח.


3. אפשר לומר שיש עדכון בנוגע לתקרית ב"מיכל נגרין" בדיזנגוף סנטר. אחרי כמה שבועות בהם הייתי שקועה במבחנים, נפגשתי עם יפעת הנחמדה, שגם הביאה לי את העגילים שבזמנו נמסרו לתיקון וגם דאגה לספר לי, שהנושא העובר לעובדים כמה וכמה פעמים, שאין לחטט בתיקים של לקוחות אלא, לבקש לפתוח בעצמם. לגיטימי. לצערי הרב, יצא שמנהלת החנות שהייתה אחראית לכל התקרית, הייתה בחופשה ולא יצא לי לדבר איתה פנים מול פנים. מצד שני, לכולנו מגיע קצת חופש. אני שמחה שהנושא הועבר, אני שמחה שיש מודעות וכולי תקווה, שהמקרה לא יחזור על עצמו אף פעם עבור אף אחד אחר.


4. אגב, שמעתם שנועה תישבי היא הפרזנטורית החדשה של "מיכל נגרין"? אני מאוד בעד. אני חושבת שנועה הרבה יותר מתאימה לייצג את מיכל מאשר את ML. בצילומים לקטלוג החורף של ML, נועה מציינת שלא חייבים להיות מידה 34 כדי להיות אישה יפה, דוגמנית, נחשקת, ידה ידה ידה...המממ...מסכימה, רק שהיא כן, אז הא? מה שעוד יותר מוזר, זה שבצילומים היא נראתה כמו מישהי עסיסית יותר בזמן שבמציאות [בהשקת החנות החדשה של ML בקניון רמת אביב, במאי האחרון] היא נראת כמו מכורה ליוגה ופאוור שייקס. או וול, אני בטוחה שאצל מיכל היא תראה נפלא.


5. מזגן.


3 תגובות :

  1. אני גם לא אהבתי את הקשקוש של המידות, ברור שהיא רזה ואחלה בחלה עם זה, הענין הוא שהיא חייבת לעשות את זה בחלק מרוח השינוי ש-ML מנסים לעשות עם עצמם

    השבמחק
  2. אז תכלס לא קיבלת פיצוי ולא התנצלות ולא כלום?

    השבמחק
  3. nיכל - בעיני זה ממש פטאטי שהיא כל פעם מזכירה שהיא "אישה אמיתית". במיוחד שכשראיתי אותה לפני חודשיים, היא הייתה אישה אמיתית, רק במידה ממש ממש קטנה :)

    אנונימי - התנצלות קיבלתי, הכל טוב.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...