28.7.11

על חלוני ישבתי ועל דודי חשבתי

מה לא עושים בשביל שיהיה קצת יותר נעים בעיניים? קם לו דודי [א.ק.א דיוויד בקהאם] בוקר אחד והחליט שמה שהכי נכון לעשות כרגע, זה לעצב הלבשה תחתונה לגברים. שאל את ויקי [א.ק.א ויקטוריה בקהאם] מה היא חושבת על זה, התעניין מה הבנים שלו חושבים, האמרגן, המנהל האישי ואפילו את העוזרת הוא שאל - גם את זו שעוזרת לו וגם את זו שעוזרת לנקות את הבית. כולם אמרו לו ללכת על זה.



תכלס, צדקו.



מי מאיתנו לא נכנסה לתרדמת תודעתית על גברבר כמו דודי? אני יודעת שאני פחות, כי הייתי יותר בקטע של מייקל אואן כשהייתי בת 17. אבל הי, ראיתם איך דודי מתבגר יפה בניגוד למייקל? אז במקום להמשיך להזיל ריר מידי כמה זמן על דודי והגופה, אני אומרת שללכת ל H&M ועל הדרך לאסוף לגברבר שלכן תחתוני מזל חדשים שדודי עיצב, זה רעיון מעולה.


Break me off a piece of that זה בהחלט משפט שישמע לא מעט אחרי שיחשף ישבן חטוב עטוף בתחתוני המזל מבית דודי לבית בקהאם ו H&M.

רק לא לרוץ! יש עוד זמן...זה יקרה לקראת פברואר 2012.




תמונה: יח"צ



ויקי, דודי והילדים מאחלים לכם חג חמישי שמח!




אני מצטרפת לאיחולים.

3 תגובות :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...