30.7.11

מה בתיק?

הנה אנחנו שוב בפינתנו הקבוע "מה בתיק?" - נשמע קלישאתי כל כך ... בכל אופן, הפעם רציתי לחלוק תיק חמוד מקש שקיבלתי במתנה וכמה דברים חדשים שמצאו את מקומם בתיקים שלי באופן קבוע.

Photobucket

תיק - SABON

במקור, תיק הקש המדהים הזה הגיע עם פפיון חום ענק, שדווקא מוסיף המון. אני החלטתי להוריד את הפפיון [מגיע עם סיכה שניתן לחבר ולהסיר מתי שרוצים] ולהוסיף פרח שנרכש לפני המון זמן באייץ' אנד אם. [כן, זה אייץ', לא הייץ' פור קראינג אאוט לאוד.] הוא מספיק גדול אבל לא גדול מידי, יש לו סגירת קשירה כחלק מהבטנה שלו והוא מעולה ליומיום או ליום חופש, כמובן ~ 119 ש"ח

חמאת שיאה 95% בריח פריחת המשמש - ל'אוקסיטן

את הדבר המופלא [והיקר] הזה רכשתי בפעם האחרונה שביקרתי בל'אוקסיטן כדי לקנות את הליפ בלם שאליו אני מכורה, ואז נתקלתי במוצר הזה. אפשר למרוח אותו איפה שרוצים: שפתיים, מרפקים, העור שמסביב לציפורניים...וכל מקום אחר שסובל מיובש וזקוק להזנה. זה בדיוק מה שאני עושה - לפני השינה אני מורחת מעט על העור שמסביב לציפורניים, לא נשארת שמנוניות מגעילה, החומר נספג וזה מדהים כמה שזה עובד. זה איתי בתיק באופן קבוע, לכל מקרי החיים ~ 69 ש"ח עבור 30 מ"ל

BlachBerry 9780
ביי, ביי אייפון מגעיל!
הלו
, בלאקברי סקסי וחכם במיוחד! תגידו לי להתחדש :)

משקפי שמש עגולים מH&M מתחילת העונה ~ 60 ש"ח

שפתון CARELINE בגוון Basic Nude ופנטום גלוס CARELINE

Photobucket

אם בקרליין עסקינן, אז כן משהו ממש טוב קורה שם. השפתונים מעולים ונותנים כיסוי מלא במריחה אחת, ממש ככה. הצבעים אמנם לא חדשים או מחדשים, אבל הם נהדרים - הורודים והאדומים...נפלאים גם הם לשעות הערב. הצלליות והסומק בעלי פיגמנט טוב ובגלל שיש בהם שימר, אני משתמשת בהם בשעות הערב.
ה- Basic Nude מזכיר לי כל כך שפתון של מולה סנטר שאחותי קנתה לי כשהייתי בת 14-15 ונורא רציתי להתגנדר. או הזיכרונות...

שמעתי וקראתי הרבה ביקורות על הסידרה החדשה, החל מכמה שהיא מעולה ועד כמה שהיא "צ'יפית", לא פחות ולא יותר. אני ממש אוהבת את המוצרים, בעיקר כי לא ראיתי שיש בהם פאבנים אבל יש עוד סיבות:

למה אני אוהבת את הצלליות? בגלל הפיגמנט הטוב, הכיסוי המלא והעשיר ~ 100 ש"ח

למה אני אוהבת את הסומק? כי הוא ורדרד ומנצנץ וגורם לי להרגיש בחורה בחורתית במיוחד ~ 110 ש"ח

למה אני אוהבת את השפתונים? כבר אמרתי, מריחה אחת [!] והצבעים כמה פשוטים, ככה נהדרים. לא תמיד צריך להפתיע ולהתאמץ, לפעמים הורוד או הניוד המוכרים, הכי טובים ונכונים ~ 100 ש"ח

מה אני הכי אוהבת בקולקציה? את האריזות הלבנות, הן משדרות פרשיות בעיני. את הפנטום גלוס - שקוף במריחה הראשונה ואחרי דקה הוא מגביר את הפיגמנט הטבעי של השפתיים והשפתיים שלי הופכות להיות בגוון פטל מדהים שאף שפתון לא משתווה אליו. כל כך טבעי, כל כך נכון. השוס? נשאר גם אחרי אוכל/שתיה. אני מאוהבת... ~ 100 ש"ח

[המחירים לפני ההנחות, שתמיד יש.]

Photobucket

השפתיים שלי "מוכתמות" בפנטום גלוס. המציאות הגוןן יותר ורדורד-פטל מאשר כתמתם. בעיות תאורה, אני מניחה.
מי שרוצה יותר פרטים טכניים על הקולקצייה, בקרו בבלוג המופלא של מרינה!
על השפתונים.
על הצלליות והסמקים.

Photobucket

בגלל שכל כך חם ובגלל שאין לי זמן/כח בבוקר האיפור שלי ליומיום למשרד כולל: שפתון או ליפ גלוס [פנטום גלוס לרב], מעגל ריסים של REVLON ומסקרה של Dior [היפנוטיק דרמה]. וזהו.

מה איפור הקיץ שלכן כולל?

שלום ובריזה נעימה מהים בשבוע החדש ♥


11 תגובות :

  1. הצלליות של קרליין בהחלט מעולות, והן עולות עכשיו 89 ש"ח במבצע 1+1 אם אני לא טועה, כך שזה ממש משתלם. הפתעה גדולה מבחינתי, זו הפעם הראשונה בהחלט שאני מתקרבת בכלל לחברה הזו.

    השבמחק
  2. סומק כדורי בצבעי ורוד וחום בהיר ומסקרה של לוראל טלסקופיק,לעתים נדירות ובדרך כלל ממש כלוםםםםםם...
    אנה

    השבמחק
  3. עד שהצטרפתי למשפחת האייפון את נפטרת ממנו? למה אייפון מגעיל? התלבטתי רבות בינו לבין הגלקסי לבין הבלאקברי שהיה זול משמעותית. בסוף החלטתי ללכת עם הזרם, מכשיר חמוד, חכם ומלא בפונקציות שאני לא מנצלת.

    השבמחק
  4. לובה - אני כל כך מרוצה מהן, ממש. והן גם לא מתכנסות לי לאיזור קיפול העפעף כמו רבות אחרות.

    אנה - הכי טוב בלי כלום. יחד עם זאת, אני בכל זאת אשתדל למצוא את הדקה וחצי לטובת מעגל הריסים והמסקרה :) מייקאפ ליומיום אני כמעט אף פעם לא אשים ובטח שלא פודרות למינהן, זה מביא רק צרות במזג אוויר כזה.

    השבמחק
  5. שרונה - קודם כל תתחדשי :)
    אני חושבת שמכשיר שצריך לפרוץ כדי שהוא יעבוד כמו שאני רוצה ו/או צריכה שהוא יעבוד, אני בהכרח לא צריכה אותו. השיקול שלי אף פעם לא המחיר, כי זה המכשיר שאני משתמשת בו הכי הרבה במהלך היום וזה שהבלאקברי זול יותר זה רק בונוס. אני לא צריכה מכשיר בשביל לשחק אנגרי בירדס ואני גם לא צריכה ים של פונקציות ולכן, לא בחרתי בגלקסי S2. הבלאקברי הוא המכשיר האוטימטיבי בשביל צרכי העבודה שלי והצרכים האישיים שלי.

    השבמחק
  6. וואו! ממש עשית לי חשק לנסות את המוצרים של קרליין וזה משהו שאני לא עושה בד"כ... הכל נראה ונשמע נהדר.

    סדרת האיפור שלי כוללת די הרבה מוצרים וכמעט לא השתנתה בין החורף לקיץ, אני פשוט לא יוצאת החוצה.. חם מידי :(

    השבמחק
  7. איזה כיף לקבל איזכור!
    תודה רבה על פירגון :)
    לדעתי כפי שאמרתי בעבר, הקולקציה לא מושלמת אבל בהחלט טובה ומתקדמת לעומת דברים אחרים שיש בשוק דראגסטורי ישראלי. ועוד ללא פראבנים? כבר התחלה של משהו טוב...
    מתה על פנטום גלוס גם ואוהבת את הסטיין שהוא נותן לשפתיים.

    השבמחק
  8. LookinFab - אם את רוצה לנסות מוצר אחד בלבד, לכי על הפנטום גלוס, מעולה!
    אני דווקא כן משנה הרגלי איפור וטיפוח בין חורף לקיץ, כי העור שלי מגיב אחרת לחום-קור. רב היום גם אני במשרד, במזגן אבל גם שם נחמד לראות לי "מסודרת" וייצוגית :)

    marina - כשיש על מה, אז בטח מפרגנים :)
    אני מסכימה, שאין פה קולקציית עילוי מטורפת, אבל ביחס למחיר ולהיצע שיש במחירים האלה, האיכות מעולה.
    הפנטום גלוס שולט, בהחלט!

    השבמחק
  9. קניתי את הפנטום גלוס הזה ואני מתה עליו! באמת מוצר מוצלח מאוד.

    השבמחק
  10. זה בהחלט עושה חשק ללכת ולרכוש כמה מהמוצרים של קרליין,הם נראים נורא קלילים ומושלמים לקיץ אבל כל כך קשה להתאפר במהלך היום כשכל כך חם....
    פוסט מעולה :)

    השבמחק
  11. Lilach - אוח, הוא כזה מעולה. תהני ממנו ☺

    fashionparanoya - הם באמת קלילים ונעימים ולא מכבידים, למרות שחם נורא. תודה ☻

    השבמחק