9.8.11

תכלת קפוא

קצת חם לדבר על חורף, אבל לקוות תמיד אפשר. כמו שאמרתי בתחילת השבוע, אוגוסט כאן, אבל הוא ישאר כאן מקסימום חודש אז אפשר להתחיל לפנטז על פלטת הצבעים החדשה שהולכת לעטוף אותנו בחורף הקרב ובא. כבר בפרזנטציית החורף של H&M היה אפשר לראות המון מהבורדו העמוק הזה והוא חוזר בכל אחת מהקולקציות שיצא לראות עד כה. גם החומים שולטים אבל, ההפתעה הגמורה בעיני היא דווקא ה"תכלת הקפוא" הזה שכל כך מתאים לחורף ומשתלב נהדר עם כל גוון אחר שמביא איתו החורף [בורדו, אפור, שחור, חומים למינהם].

אז מה GOLF בישלו לנו? תבשיל טעים להפליא של בגדים איכותיים ופונקציונאליים כאחד. אני "נעזרת" המון בפריטים מגולף בכל עונה, כי הם נהדרים ליומיום, למשרד והאמת, שהרכישה האחרונה שלי הייתה שמלה שאיתה הלכתי לחתונה של חברים [אין עוד תמונות]. בקיצור, פונקציונאלי כבר אמרתי. יצא לי לקשקש דקה עם המעצבת של גולף נשים, הלה רז שלמוביץ, שהייתה מקסימה בדיוק כמו הקולקציה שהיא יצרה עם צוות המעצבות שלה ונראה שבאמת היה לה חשוב לשמוע, שאני לובשת את הבגדים ונהנית מהם.

Photobucket

להלן "תכלת קפוא" על גבי סריג לגבר עם הצמה המופלאה הזו.

Photobucket

פסים ונמרים, היש יותר טוב מזה?
אגב, השמלה המנומרת כבר בחנויות.

Photobucket

האאוטפיט המושלם לעבודה ~ החולצה [בהרכב משי וכותנה] גם היא בחנויות והיא מגיעה גם בלבן [219 ש"ח]. מה שכן, עוד לא יצא לי למדוד ואני לא בטוחה שכל האוריגאמי הזה יראה טוב על בעלת חזה מכובד כמו שלי. נחיה, נמדוד ונראה.

Photobucket

קצת אקססוריז מבית מקס מורטי.

אגב, זו הייתה הפעם הראשונה בכל חיי ששמעתי מפי בחורה [מעצבת האקססוריז, יהב פלג], שהחורף הישראלי אינו דורש מגפיים, כי לא קר מספיק ולא גשום מספיק ולכן, לעונת החורף ב"מקס מורטי" מתמקדים במגפונים, נעלי סירה סגורות עם קשירות ואוקספורד. כששמעתי את זה, פשוט נפלה לי הלסת ובראש שמעתי "הללויה! הההההללויה!". שנים שאני לא מבינה איך כל בנות ישראל, כבר באמצע אוקטובר, מוציאות את המגפיים שלהן לסיבוב. שנים שאני לא מבינה איך כל חורף שאני נכנסת לרכוש נעליים והמוכרת בקופה שואלת אותי "למה את לא לוקחת מגפיים?", שנים שבא לי לצעוק שפאקן חם לי ב 18 מעלות צלסיוז להסתובב עם מגפיים! זה גם לא נוח!!! הא! מגפונים ואוקספורד זה הדבר! ואוקספורד שטוחות זה בדיוק מה שהולך ללוות אותי בחורף 2012.

יש עוד המון לקולקציה, חלק של ערב כמובן עם ג'קטים סטייל שאנל, שמלת פליסה שחורה עם נקודות לבנות גדולות ושמלה אחת שחורה ששמתי עליה עין :)
המחירים? בכיף ~ מ 39.9 ש"ח לגופיות ועד 899 ש"ח לג'קטי עור [לא דמוי עור]. השמלות למשל, נעות בין 180 ל 300 ש"ח. שווה בהחלט להציץ בקולקציית הגברים, שבעיני היא נהדרת.

חורף?
חורף?!
חורף!

אוף

7 תגובות :

  1. אבל מה הקטע המבאס? הבגדים של החורף מדהימים! יש כ"כ הרבה מגוון ומבחר ואפשר ללבוש שכבות, מעילים, צעיפים... אבל החורף כ"כ קצר אם הוא בכלל קיים כאן. זה קצת מבאס לי את חדוות הקניות לחורף.

    השבמחק
  2. הקולקציה לא היממה אותי אבל הנעליים התחתונות הסגולות עם הצמיד מעליהן....י-א-מ-י! שלי! :)

    השבמחק
  3. גילי - אני פחות מתייחסת לזה כ"קניות לחורף". אני חושבת שמה שיש בארץ זו עונת מעבר אחת גדולה עם חודשיים של גהנום בקיץ וחודשיים [אולי פחות] של גשם מגעיל. תכלס, לא צריך פה יותר מידי ולכן, הקולקציה הזו של גולף כ"כ מצאה חן בעיני, כי יש בה את הבייסיק לחורף הישראלי.

    הבולשת - הנעליים של מקס מורטי והן כולן, ללא יוצא מן הכלל היו מהממות. עכשיו רק נותר למדוד אותן ולראות אם אפשר גם ללכת איתן למרחקים יותר ארוכים מ-לאוטו ובחזרה ☺

    השבמחק
  4. הובכן, הייתי חייבת להגיב!!
    קודם כל אחלה פוסט, אכן עושה חשק לטיפות קסומות וקרירות.

    וגמני סוברת שיש להכריז עלינו כארץ מדברית בגדול- כי יש פה לרוב קיץ ומשהו שמנסה להיות חורף ראוי. אבל בעניין המגפיים- אין ספק שאת ת"א. אם תעלי לירושלים, צפונה, דרומה- שם תראי שערכן של מגפיים חמות!! וגבוהות! לא יסולא בפז בתוספת גרביוני צמר עבים וחמים. כך לגמרי. ת"א זו באמת לא דוגמה.
    ענבל

    השבמחק
  5. ענבל - יש מצב שאת צודקת, ירושלים בהחלט קרה יותר :) עדיין, יש סיבה למגפיים כבר באוקטובר? יצא לי להיות בירושלים בדצמבר וינואר כמה פעמים במהלך כמה שנים ובאמת שהיה קפוא. אולי אני אקפוץ לביקור באוקטובר לבחון את הסוגיה :)
    תודה על התגובה!

    השבמחק
  6. כמו שאמרו למעלה - ירושלים קפואה...
    וכן, יש הצדקה למגפיים בדצמבר וינואר.
    אני לא נועלת שומדבר אחר חוץ מאגס כל החורף בירושלים כי פשוט קפוא כאן ברמות שאני יושבת בכיתה עם מעיל.
    18 מעלות זה יום נעים.
    בחורף שעבר הממוצע היה 12. אל תשכחי שירושלים לא רק קרה יותר מבחינת מעלות, יש בה המון רוח ורוח זה משהו שגורם ל 12 מעלות להרגיש כמו 5. הרבה פעמים תיירים מופתעים מכמה שקר בירושלים בדיוק בגלל הגישה ש"לא כזה קר".
    זה גם תלוי איפה את גרה, עובדת, לומדת ומתי את יוצאת.
    כשאת יוצאת מהבית בין 6 ל 10 בבוקר בחוץ בערך 5 מעלות רוב החורף. בהר הצופים וגילה גבוה יותר וממש ממש קפוא. באוני' בקושי מדליקים חימום וקר בפנים יותר מבחוץ רוב החורף.
    זוהר, little miss sunshine

    השבמחק
  7. זוהר - למדתי בתגובה אחת על ירושלים יותר ממה שידעתי עד היום, מבחינת מזג אוויר הכוונה. בכל אופן, אני דיברתי על מגפיים באוקטובר, שלא לדבר על המקדימות שנועלות אותם גם בספטמבר. כשקר, אז קר ולובשים ונועלים מה שצריך כדי להתחמם. אני אישית לא אוהבת לנעול מגפיים, כי זה לא נוח לי ובתל אביב, זה מיותרות רב הזמן. אולי מלבד כמה ימים גשומים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...