15.8.11

עושים לי את הקיץ

Photobucket

הסנדלים המעולים האלה נרכשו באקססורייז בסייל האחרון שהולך ונגמר. עלו 78 ש"ח אחרי 70% הנחה.
הם מעור ואני ממש מאוהבת בדיטייל המטורף הזה שיש להם מאחור ביחס ל"כלום" בצורת 2 רצועות שיש להם מלפנים.
מיותר לציין, שהם לא לוחצים/משפשפים וכן הלאה.


Photobucket

נעלי הבית האורטופדיות, שעושות גם מסג', נרכשו בחנות האורטופדיט על קינג ג'ורג' תמורת 99 ש"ח.
כבר כמה זמן שאני רוצה כאלה, זה כזה כיף בכפות!
יום אחד החלטתי שאני חייבת לנסות להפוך אותן לכפכפי יומיום לגיטימיות....הממ...הוחלט להשאיר אותן לבית, כמו שהתכוונתי מראש.
נעלי בית של סבתות איז דה שיט!

Photobucket

תגלית מרעישה: נעלי AEROSOLES - מותג נעלי נוחות שנמצא ממש כאן, במספר סניפים [אני רכשתי בת"א: דיזנגוף 147]

Photobucket

הן מעור, נוחות בטירוף, והן עלו 150 ש"ח במחיר מבצע. יש עוד המון דגמים, עם עקב/בלי, סנדלים, פלאטס, סוליית רוקי ועוד ועוד. הכי חשוב, שזה נוח ואיכותי ברמה שעוד לא הכרתי בסוג כזה של נעליים.

Photobucket

{אני בלי לק! אה!}

השלל מהסייל של ZARA

אכן, הגעתי לגיל בו זה בסדר גמור לרכוש את אותו הדבר בצבעים שונים: חולצת 100% פשתן, נעימה, אוורירית [לא מזיעים בה!], עלתה 50 ש"ח - ברור שאקנה את כל שלושת הצבעים.

Photobucket

עוד קצת ZARA - אף אין לי מספיק פסים בארון :)

Photobucket

אה, וגם מזגן עושה לי אחלה של קיץ!

12 תגובות :

  1. וואו תתחדשי! נראה ממש טוב! עושה רושם שפשטת על הארנק שלך :)
    אני מקווה לחזור עם שלל מחו"ל... (למרות שהבטחתי לבעלי שהפעם זה לא הולך להיות טיול שופינג, אבל ככל שמגיע הרגע זה מתחיל לדגדג לי באצבעות).

    נשיקות

    השבמחק
  2. החולצות נראות רכות להפליא, איזה כיף.

    השבמחק
  3. וואווו בייסיק בניחוח צרפתי. אהבתי!
    חוץ מזה, אני לא הצלחתי לרכוש סנדלים השנה! לא אהבתי כלום, ולמרות זאת הזוג הראשון שלך מאקססורייז להיט! בטח הולך עם הכללללל. אהבתי.

    השבמחק
  4. שרונה - הארנק שלי בסדר, מודה לך שהתעניינת בשלומו :)
    כיף לעשות קניות בחו"ל, תעשו חיים!

    שרונה ראובני - הן אכן רכות להפליא והכי חשוב, אווריריות בצורה שקשה לתאר!

    michalooshka - הן באמת נהדרים הסנדלים האלה ובאמת הולכים עם הכל :) יש עדיין הנחות בסניפים של אקססורייז, אולי תמצאי משהו שימצא חן בעיניך. 78 ש"ח זה אחלה מחיר ☺

    השבמחק
  5. הנעליים השחורות מעור יפות מאוווד :)
    קניתי כאלה בניו-יורק ממש לא מזמן
    עור עטוף בתחרה שחורה, החברה הזו ממש טובה
    נראה לי לכל נעלי הבובה שלהם יש את הפפיון הקטן הזה XD

    תתחדשי על הכול, נראה טוב
    החולצה הכחולה בעלת צבע מדהים לדעתי :)

    השבמחק
  6. תודה רבה מותק :) נעלי הבובה האלה פשוט גאוניות! תתחדשי גם את!

    השבמחק
  7. Mirelle hello, I have done the anthem of Israel in a video you can see and comment here:
    http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-israel-blogs.html
    I hope you enjoy.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  8. תודה על העיצה:) מקווה ששבוע הבא כשאצא עוד ישאר שם משהו

    השבמחק
  9. החולצות מזארה מהממות, אבל בעזריאלי נכון להיום הן עולות 99. קצת מעבר למה שאני מוכנה להוציא על טישירט בזארה.

    השבמחק
  10. שמעתי כבר שיש להם קטע כזה, לעלות מחירים לקראת הסוף של ה"סוף עונה" עבור פריטים נבחרים. אני קניתי את שלי בסנטר, לא שאמורים להיות הבדלי מחירים. מה שעוד יותר מוזר, זה שאחרי שהן עלו 49.9 ש"ח, הן ירדו ל 29.9 ש"ח ועכשיו הן שוב 99 ש"ח? בושה להם...

    השבמחק
  11. היייייי (:
    אני ממש אוהבת את הטעם שלך בבגדים ונעליים !
    מאיפה קנית את הגופיות הצבעוניות ?

    השבמחק
  12. תודה רבה :) החולצות הצבעוניות נקנו בZARA בסוף העונה האחרון.

    השבמחק