17.8.11

בתחנה ולא, אני לא מדברת על אוטובוס.


אולי כבר קצת נמאס לכם ואולי זה מה שתרגישו ממש בקרוב - נמאס לכם מהחום ובעיקר מהלחות והדביקות הזאת ואין ספק, שלאלו ממכם שיש ילדים, אז נמאס לכם מזה שהם עדיין בחופש. אני יודעת את זה, כי לי בודאי נמאס לשמוע על זה שלכם נמאס מזה שעוד לא נגמר החופש. לדעתי, זה החופש הגדול הראשון שבו נמאס לי יותר מהורי הילדים, מאשר הילדים עצמם, לכו תבינו.

אז הרי לכם פעילות משפחתית דביקה נוספת, כדי לסגור בכיף את הקיץ. מידי יום חמישי, כמו שנה שעברה, גם השנה מתקיים לו שוק המעצבים במתחם התחנה. מי שיודע ומי שלא, המתחם עובר שינויים כאלה ואחרים ואחד מהם הוא המעצבים החדשים שאפשר למצוא במסגרת השוק. הדוכנים מלאים במעצבים ומעצבות, מי צעיר יותר ומי פחות, אבל כולם נהדרים. באמת.

בסיבוב שיצא לי לעשות שם, לא הייתי מעלה בדעתי שיהיו כל כך הרבה מעצבים שלא אכיר. אז נכון, היו גם כאלה שהכרתי והיו גם כאלה שאני מכירה ולא מחבבת וכאלה שאני מאוהבת בהם קשות [מדוזה...הי!]. עדיין, אני חייבת לציין שהיה יש אסופה נהדרת של מעצבים שמציעים דברים שונים ומגוונים. ממש תענוג לשוטט בין הדוכנים [עם בקבוק מים והרבה תושיה].


אז מה אהבתי?

Photobucket

Malinca ~ Mali Hollander

תיקים וחגורות מיריעות פלסטיק מיוחדות שהמעצבת יוצרת אותן בעצמה.
שיק.

Photobucket

Nurit Spiegel

תכשיטים אקולוגיים שעשויים מנייר, שהוא עצמו עשוי מקליפות תפוזים.
השרשרת השמאלית היא וואן-פיס. מדהים.

Photobucket

Osnat Har-Noy

את התכשיטים של אסנת הר-נוי אני מכירה כבר הרבה זמן, מה שלא מוריד מהייחוד שלהם.
הטבעת עם הפנינה...

Photobucket

Frogaspect

גם כאן, מעצבת ותיקה שעושה תכשיטים וגם קצת לבוש [ווסטים וכאלה] אקולוגיים. רב הדברים זזים ומשתנים על הגוף לפי אין שרוצים לכן, שווה לבקש קצת עזרה מהמעצבת שתראה לכם קצת מה זז לאן, איך ולמה.

Photobucket

LATIKA ~ סבונים מעוצבים

LUNCH KIT ~ ערכה לעיצוב קאפקייקס ~ שקיות תרמיות ~ כוסות

LILIES ~ מתנות ייחודיות

דברים נהדרים שיכולים לעבור בתור מתנות "לא מחייבות". שזה אומר כמעט לכל הגילאים ולכל סוגי הקרבה, כי נגיד יש דברים שלא קונים לבוס/ית ואלה, דווקא כן! הידד!

Photobucket

Anat Sapir

כל מי ששאל את עצמו מה אפשר לי לקנות לי, כי אני "מהבחורות המעצבנות האלה, שיש להן הכל", אז השרשרת משמאל בהחלט יכולה לענות לכם יופי על השאלה. חוצמזה, נשארה פחות מחצי שנה עד היומולדת שלי, אז צ'ופ, צ'ופ! אין זמן!


יש עוד המון דוכנים שלא נכנסו לפוסט, לא כי לא אהבתי את מרכולתם, אלא כי אני בעד לתמצת. תגיעו למתחם התחנה, ביום חמישי החל מהשעה 19:00 ותראו בעצמכם מה הכי אהבתם. תחזרו לשתף!

סופ"ש מעולה!

4 תגובות :

  1. הלו! פרטים על הטבעת עם הפנינה. תודה :)

    השבמחק
  2. הדברים מהממים, אבל שכחת לציין את המחירים הפחות מהממים ולעיתים לא ריאליים..

    השבמחק
  3. לובה - בודקת לך :)

    the purple toe - היוש :) שתדעי לך, שדווקא המחירים היו בסדר גמור. למשל, הקלאטצ'ים של מלינקה, נמכרים באיזור ה 200 - 300 ש"ח והחגורות ב 100 ש"ח שזה אחלה שבמחירים לפריטים ייחודיים שכאלה.
    יש שם עוד דוכנים, שבחרתי שלא לציין פה, בין היתר בגלל התמחור ההזוי. בסופו של דבר, כל אחד באופן אישי בוחר מה לקנות או אם בכלל, אז מה זה משנה?

    השבמחק
  4. אז הטבעת עם הפנינה, מצופה זהב והיא עולה 239 ש"ח אצל אסנת הר-נוי :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...