27.8.11

איך תיק מדוזה נולד? כמו תינוק

גילי ועדי פתחו את הסטודיו של המותג שלהן "מדוזה" בדיזנגוף 110, ביום שלישי האחרון, כאחרי כשנתיים של פעילות. מה אני אגיד לכם, למדוזה יש בית מקסים ואפילו יש חצר! קוראי הבלוג הותיקים יודעים שאני מלווה את המותג מההשקה הראשונית, אי שם ביום דצמבר גשום. בגלל שהתאבתי בבנות ובפריטים שלהן מהיום הראשון, התרגשתי מאוד לראות את הסטודיו מוכן במסיבת ההשקה.


Photobucket

אתם רואים נכון, למדוזה יש בית ולבית הזה יש ריצפת דמקה!

Photobucket

Photobucket

מדוזות באינקובטור :)

המון מדוזות ממתינות להפוך לפריטי אספנות של ממש שישמחו כל אחת ואחד. איזה כיף היה להסתובב באיזור העבודה של הבנות, להרגיש ולהראות את זה קורה.

Photobucket

עבודת קיר של גיא טמם

Photobucket

סלבס, עם מדוזות משלהן! מלכות.

Photobucket

אז מה חדש?

Photobucket

המיני-מדוזו החדש, יש עוד המון שילובי צבעים.

Photobucket

מדוזות בשילובים כחולים

Photobucket

וזו אני עם הבנות. חבל שלא רואים את המדוזו שלי.

אני מאחלת לבית הזה המון הצלחה ואהבה ♥

סטודיו מדוזה [בתיאום מראש], דיזנגוף 110 [בחצר], תל אביב, טל' 052-2746689 [עדי], 052-6202628 [גילי].

שבוע טוב ☺

2 comments :

  1. המיני מדוזו הורס!

    השבמחק
  2. הדברים מהממים אבל הם קצת עפות עם המחיר

    השבמחק