30.8.11

חגית [לא] טסה

מי לאחרונה עבר ברוטשילד? אז זהו, שיש מחאה. התקופה הזו מזכירה לי קצת את 2008 ותחילת המיתון, שעדיין לא נשמעה הודעה רישמית מפי אף אחד, שהוא נגמר. אני זוכרת שאז כולם שמרו מאוד על המכסף שלהם, לא ישבו בבתי קפה ולא קנו שטויות. המשפט "אין לי כסף" הפך להיות לגיטימי ואף אחד לא רגיש נבוך להגיד אותו.

אז כן, גם עכשיו, איכשהו כולם נורא רוצים להיות "ירוקים", מועילים לעצמם ולסביבה ולא להוציא כסף על מה שלא צריך. אני בעד.

בגלל זה הסכמתי בשמחה לחלוק עם קוראי הנאמנים [והחמודים, יש לומר] את המבצע הפייסבוקי הזה של חגית טסה, שמשלחתם אתכם עם עוד 3 חברות/ים לספא "יערות הכרמל". מי שלא יודע, זה המקום עם האוכל הכי טעים שיש, המסז'ים הכי מפנקים שיש ובכלל, נורא רגוע ונעים שם.





מהקולקציה החדשה של חגית טסה

כיוון שאנחנו פה בעינייני מחאה, יוקר המחייה והמנעות מבזבוזים מיותרים, הרי שזה רק מתבקש שלא אשלח אתכם "סתם" לפייסבוק להשתתף במבצע, אלא גם אזמין אתכם להשתתף בהגרלה ממש כאן בבלוג.
מה מיראל פירגנה לכם הפעם?


דינג, דינג, דינג!!!!

{שובר על סך 250 ש"ח לקניות אצל חגית טסה}


מה עושים?

לוחצים LIKE לחגית ומשתתפים בפעילות וכמובן, משאירים כאן תגובה ומספרים לי איזה פריט הכי בא לכם לפרגן לעצמכם לקראת החורף שאמור מתישהו להגיע [מי יודע מתי זה יקרה...].

מועד אחרון להרשם להגרלה הוא יום שלישי, ה - 6/9 בחצות.

בהצלחה!

**ההגרלה נסגרה אתמול בחצות. התוצאות יופיעו בבלוג לקראת שבוע הבא**

18 תגובות :

  1. מהמם! זקוקה מאוד לאיזה ג'קט טוב לעלאק חורף הזה שיש פה. משהו קליל ופרקטי ליומיום.

    השבמחק
  2. איזה יופי של הגרלה!!! אנחנו באמת נאמנים וחמודים (: בכל מקרה אני זקוקה לקצת בגדים מחויטים לכבוד הפרק החדש בחיי. שיהיה שבוע טוב!

    השבמחק
  3. אוי את! את יודעת מה העם דורש!!
    אני חייבת ג'ינס ושמעתי שיש לה ג'ינסים לא רעים בכלל.

    השבמחק
  4. על הלייק לחצתי כבר מזמן... אשמח למכנסיים המדהימים בכחול רויאל.

    השבמחק
  5. על הלייק לחצתי כבר מזמן... אשמח למכנסיים ארוכים בכחול רויאל-מדהימים!

    השבמחק
  6. על הלייק כבר לחצתי מזמן.. אשמח למכנסיים הארוכים בכחול רויאל..

    השבמחק
  7. בטעות נשלחו 3 תגובות (לא בגלל שאני מאוד רוצה לזכות..) (:

    השבמחק
  8. חולצה לבנה ארוכה.. יש לה חולצות מקסימות

    השבמחק
  9. אני ממש משתוקקת לשני זוגות מכנסי בד בגזרה טובה (רצוי שיהיו צרים בקרסול), בצבוע שחור וכחול כהה.

    השבמחק
  10. אני פשוט צריכה בגדים ליומיום. מה שיתנו לי, אקח!
    אחלה יוזמה גב' פלאפל!

    השבמחק
  11. היי, אני הייתי שמחה לפרגן לעצמי בסוודר מפנק ואיכותי בגווני כאמל או כחול עמוק.

    עשיתי לייק לעמוד של חגית ואני משתתפת בתחרות!

    רינת
    shafrutr@netvision.net.il

    השבמחק
  12. מדליקה אחת:)
    אני מעוניינת בסוודר עוטף ומפנק....כמו הצהוב שלך מפעם:)
    ומכנסי בד נוחות...הו כמה שאני צריכה...:)

    השבמחק
  13. הפריט שהכי בר לי לפרגן לעצמי לחורף הוא קרדיגן נעים וצבעוני, שאוכל להתעטף בו מעל שמלה כשקצת מתקרר אבל עדיין נעים, כזה שיעשה חמים בגוף ושמח בעיניים.

    סנדי

    השבמחק
  14. אני רוצה מעיל טרנץ' בצבע כאמל, קלאסי כזה.

    השבמחק
  15. הממ.. אני מתגוררת כעת בירושלים ולכן כל דבר שהוא גן שיק, גם מחמם ושגם ניתן לשחק איתו בעשרים שכבות יתקבל בברכה

    תודה וזה :)

    השבמחק
  16. טוב, מתי ההגרלה? אני מחכה וגם מצפה..

    השבמחק
  17. מותק, אני אעדכן את התוצאות בסופ"ש או בתחילת שבוע הבא. תהיי עוד קצת במתח :)

    השבמחק