3.9.11

מחפשת את האחת

אני מאוד מוטרדת לאחרונה, שכן אני ממש לא מצליחה להתגבר על עצמי ולמצוא מסקרה אחת שתלווה אותי לנצח נצחים. ממש פיתחתי בעיה של מחוייבות כלפי מסקרות...אולי זה "השפע" שיש בחנויות ואולי, ואף סביר יותר, שזה בגלל שאני בררנית. גם במסקרות. וגם, כי רובן לא מספקות את הסחורה, מבחינתי. הייתי צריכה לסיים ב"בררנית"...

אלה ארבעת המסקרות שיש לי כרגע בבית, אחרי שניפרדתי לשלום מ - hypnose של Dior של Lancome שלמען האמת אהבתי מאוד אבל, איך לומר, פחות התחברתי למחיר. בכלל, מסקרה שלרב מחזיקה אצלי כשלושה חודשים, לא צריכה לעלות מעל 100 ש"ח.

אז מה יש לנו פה?

Photobucket
משמאל לימין - לאש ארכיטקט של לוריאל, זום של מאק, היי-דפינישן של קליניק והחדשה [בארץ] של רבלון. [התנצלותי אם לא אמרתי את השמות של כולן נכון, רואים כיתוב גם ככה, לא?]

Photobucket
כאן שיניתי את הסדר...אוי לי
נתחיל מהמאק, זוועה. סיימתי. 
עכשיו אסביר: לאחרונה החלטתי להעדיף מסקרות שאינן עמידות במים מהסיבה הפשוטה שקל יותר להסיר אותן והן עדינות יותר על הריסים הכמעט ולא קיימים שלי. חשבתי, שזה שהיא לא עמידה במים, בהכרח אומר שהיא תישאר על הריסים שלי. טעות. 
אחרי דייט עם יולי [היוש!] כשראיתי את הריסים הפלרטטניים שלה שנמשכו במסקרה של מאק, הלכתי גם אני ביום למחרת לעבודה עם המסקרה הזו. לא יודעת איך ולמה, עד שהגעתי לעבודה [20 דקות במזגן] נראתי כאילו שהתאפרתי בחושך תוך מחשבה שהריסים התחתונים שלי נמצאים באיזור עצמות הלחיים שלי. מביך, כבר אמרתי?
מחיר: 89 ש"ח

שימו ♥, שעל חברה שלי זה היה נהדר. מה שמזכיר לי את המשפט הקבוע של אמא שלי: "חזיות ונעליים, חייבים למדוד לפני שקונים". אני מניחה שאפשר להכניס גם מסקרה לאקסיומה, לא? חבל שלא תמיד יש טסטר ולא תמיד כשיש, יש חשק להשתמש בו מחשש לזיהומים.

לאש ארכיטקט של לוריאל - אותה קניתי ב40% הנחה, באותו הדייט עם יולי, כי זכרתי שהכי אהבתי אותה פעם, לפני 4 שנים בערך. זכרתי שהיא האריכה את הריסים בצורה מדהימה, אז נכנעתי לפרץ הנוסטלגיה ורכשתי. יום למחרת, אחרי שעיגלתי את מה שטוענים שזה הריסים שלי, גיליתי שזיכרונות לחוד ומציאות לחוד. אולי משהו השתנה בפורמולה? לא יודעת. אבל התוצאה לא הייתה כמו שזכרתי אותה. אחרי 2 שכבות על הריסים, היה אפשר לראות שיש על הריסים שלי מסקרה אבל מפה ועד לקריאות התפעלות ברחוב, הדרך עוד ארוכה. 
מאכזב? קצת. נורא? לא.
מחיר [אחרי 40% הנחה] כ - 60 ש"ח.

קליניק עם המברשת הכפולה - טריק שיש בהרבה מסקרות, החלק הסיליקוני נועד למשיכה הראשונית והפרדת הריסים ואילו החלק השני, לכיסוי נוסף שמאריך ומעבה והופך אותך לדראג קווין או לפחות לאחת מאחיות קרדשיאן. האם כך באמת? המממ...אז זהו, שלא. אמנם לא זכיתי לגנים ארמניים אבל המסקרה אמורה לעבוד גם בלעדייהם, לא? 
התוצאה די אנמית, המריחה מרגישה לחה מאוד וכתוצאה מכך גם מלכלכת מאוד.
מחיר: לא זוכרת. אני רק זוכרת ששילמתי מעל 100 ש"ח, טיפשה שכמותי.

רבלון GROW Luscious Plumping - אז ככה, מתברר שכבר איזה שלוש שנים שהאמריקאיות מאריכות את הריסים שלהן על ידי שימוש בחומר מיוחד שמורחים אותו על קו הריסים העליון לפני השינה ואחרי כמה זמן שזה לא יהיה, הריסים מתחילים לצמוח והופכים ארוכים יותר. נשמע...הזוי? סתם אמריקאי מאוד. בכל מקרה, זה התחיל כטרנד שדרש מרשם רופא לטובת קבלת החומר [יש אנשים שזקוקים לזה ברמה הרפואית, שכן הריסים שלנו נועדו להגן על רקמות ריריות, העין שלנו ואנשים שיש להם ריסים מאוד קצרים סובלים מדברים שנכנסים לעיניים יותר מן הרגיל וכך גם נגרמים להם זיהומים. אז מתברר שיש לזה חומר רפואי, המחייב מרשם רופא]. קים קרדשיאן [האישה שתמיד שמה יעלה כשזה מגיע לריסים ותחת] נשבעה שכך האריכה את ריסייה. אחרי כמה זמן יצאו גם חומרים שלא דורשים מרשם רופא ואפשר לראות במגזינים מחו"ל את קלייר דיינס וברוק שילדס מפרסמות חומרים כאלה. הראשונה אגב, חטפה דלקת עיניים, שנגרמה מאותו החומר שהיא פרסמה, לכאורה. 
לעניינו, מסקרה! אז המסקרה הזו על פי רבלון, מכילה גם היא חומר שאמור להאיץ צמיחה של ריסים. היא עמידה במים ויש לה מברשת די גדולה [ביחס לזו של מאק, למשל]. משיכה אחת לא הספיקה לי, אבל במשיכה השניה - ווה, ווה ווּם! מיראל קרדשיאן איז אין דה האוס! [כולל התחת אפילו!]. 
ועדיין, אכזבות היו גם היו: המברשת הגדולה מלכלכת מאוד בשביל מישהי שאין לה ריסים ארוכים מראש. האם הריסים שלי צמחו מאז? הממ...לא. וגם לא מצאתי הוראות שימוש שיספרו לי תוך כמה זמן אראה את התוצאות המובטחות. 
מחיר: 60 ש"ח [מחיר היכרות], רכשתי ברגע של חולשה, כשהייתי מאוכזבת מכל שלושת האחרות שהזכרתי קודם.

[כל המסקרות בתוקף לחצי שנה]

כרגע נשארתי להשתמש במסקרה האחרונה, של רבלון, עד שהיא תיגמר ואלך לי שוב לתור אחר המסקרה האחת שלי.

התנצלותי, אבל אני לא מצליחה לצלם את הריסים שלי בצורה מקצועית מספיק כדי לעלות לבלוג, כך שתאלצו להאמין לי למה שכתבתי פה.

ועכשיו, עזרתכן! 
באיזו מסקרה אתן משתמשות וממליצות לי לרכוש גם כן?

זכרו, פחות מ- 100 ש"ח, עמידה במים, שתאריך ותעבה גם יחד. 

שבוע טוב!



40 comments :

  1. תודה על הסקירה, יש מצב שאחפש את זאת של רבלון.
    השתמשתי עד שסיימה את תפקידה לאחרונה במסקרה שחורה של פופה (לא זוכרת את השם הספציפי אבל היא באה במארז אדום וחביב)- ממליצה עליה ממש. סמיכה אבל לא גושית, נצמדת טוב לריסים, טובה בעיקר לנפח (קצת פחות לאורך), ועמידה מאוד. סך הכל מרוצה ממנה אבל כמוני כמוך, לא מתחייבת למסקרות.

    השבמחק
  2. מה עם מייבלין? ניסית? המסקרות שלה מעולות, בעיקר great lush אם אני לא טועה בשם, הוורודה-ירוקה. ותמיד יש מבצעים אז זה יוצא פחות מ-100 ש"ח. וגם ה-היי אימפקט של קליניק מעולה, רק אין לי מושג כמה עולה (אבל יש הרבה מבצעים).

    השבמחק
  3. trischi - מסקרות של פופה עוד לא יצא לי לנסות, תודה!

    ניבה - אני לא אוהבת את הירוקה-ורודה של מייבלין ולמען האמת, אני לא אוהבת אף אחת מהמסקרות של מייבלין.יש עכשיו 15% הנחה על קליניק, אבל כשאני מתאכזבת פעם אחת, אני חוששת להתאכזב שוב. נראה, אולי אנסה בכל זאת, תודה רבה :)

    השבמחק
  4. אני ממליצה גם על מייבלין- הצהובה פס סגול שאיתה אני משתמשת ביום יום.. עושה את העבודה. וגם תוחלת החיים של המסקרה היא ארוכה.. יש לי כבר כמעט שנה את אותה המסקרה ואין גושים- ממש פלא!!! היא נקראת The COLO SSAL. ונראה לי שמחירה תואם לכיס.
    מצד שני יש לי מסקרה שחברה שהיא מאפרת מקצועית קנתה לי מתנה והיא עושה ריסים כמו של בובה.. לא יודעת את מחירה אבל אני מניחה שמעל ה- 100 המסקרה היא של לנקום נקראת Hypnose DRAMA היא עושה טיפה גושים.. אבל היא ממש ממלאת את הריסים ויש לה נוכחות, שווה בדיקה.

    השבמחק
  5. דווקא פולסיס של מייבלין (שפופרת בוורוד מג'נטה עם כיתוב תכלת, אם אני זוכרת נכון) היא מצוינת ומאוד דרמטית. לגבי הלכלוך - תודה לאלוהים (או לליאו גרסטנצאנג. השכלתי הרגע) על מקלוני הצמר גפן. בלעדיהם גם אני הייתי מתהדרת במראה המנוקד.

    השבמחק
  6. eyes to kill של ארמאני. אומנם לא עמידה במים, אבל כן עמידה [שרדה 4 שעות של מסיבה המונית]. היא לא מדגישה בצורה היסטרית, אבל היא בעיניי עושה את העבודה.

    השבמחק
  7. Liron - כמו שאמרתי, אני לא אוהבת אף אחת מהמסקרות של מייבלין וניסיתי את כולן. לגבי המסקרה השניה של DIOR, בזאת בדיוק השתמשתי עד שהיא נגמרה לאחרונה. היא מעולה בעיני, אבל יקרה יותר.

    מרג'ורי מורנינגסטאר - טוב, זה מוזר שכמעט כולן ממליצות על מסקרה כזו או אחרת של מייבלין. ניסיתי את כולן, באמת, ואני לא אוהבת אף אחת. לגבי מקלוני אוזניים, אז ברור שאני לא יוצאת עם הלכלוך מהבית. הנקודה היא שיש מסקרות שלא מלכלכות כל כך או בכלל.

    Lewis - יש אותה בארץ? ראיתי שהיא עולה באיזור ה - 30$. אולי בביקור הבא בחו"ל אני אבדוק אותה :) תודה.

    השבמחק
  8. קנית כל כך הרבה מסקרות בפחות מ 100 ש"ח, וסכומם הכולל מגיע לכמה מאות. בהנחה שמסקרה טובה תחסוך לך קניה של עוד ועוד מסקרות זולות, אני הייתי מוותרת על תנאי המחיר (עם זאת, את רוב המסקרות הממותגות אפשר להשיג אונליין בסכומים זולים בהרבה מבארץ). מעבר לזה - אני מזדהה לגמרי עם החיפוש התמידי אחר המסקרה המושלמת. ניסיתי את YSL המפורסמת ואת eyes to kill של ארמני - לשתיהן אפקט מרשים שאהבתי, אבל הן השאירו כתמים על העפעף התחתון לכן לא ארכוש אותן שוב. היפונוז של לנקום היא הדבר הכי טוב שמצאתי עד כה - אוהבת את האפקט שלה, והיא מכתימה את העפעפיים פחות מהאחרות, אבל עדיין מכתימה קצת (למעשה המסקרה היחידה שלא זזה ממקומה אצלי היתה דווקא מסקרה זולה של מייבילין, וגם האפקט שלה היה מרשים, אבל המסקרות של מייבילין נוטות להתייבש במהרה וזה מעצבן). רכשתי עכשיו מסקרה של גרלן בעקבות המלצה של מרינה - Le 2 de Guerlain , ב- 106 ש"ח בסטרוברינט. מרינה מבטיחה שהיא לא זזה ואני מקווה לטוב.
    מאחלת לך שתמצאי את האחת שלך במהרה.

    השבמחק
  9. רשמתי לנקום לא דיור

    השבמחק
  10. VanityGirl - תודה על הטיפים!
    זו של לנקום נהדרת בהחלט.

    Liron - צדקת, אני בטעות רשמתי דיור. ההיפנוז דרמה היא בהחלט של לנקום - שתינו התכוונו לאותה אחת :)

    השבמחק
  11. ה"חגיגית" שלי - למראה יותר מודגש היא של YSL (ווליום אפקט ) והיומיומית שלי שהיא ממש ממש מוצלחת היא של מייבלין ווליום אקספרס (באריזה השמנמנה ורודה)

    השבמחק
  12. יש לי כמה המלצות עבורך:

    1. clarins Wonder perfect mascara- השחורה המושלמת שלי, בעיקר לערב, כי היא דרמטית.
    2. Mac- Haute & Naughty lash- אני מתארת לעצמי שלא יהיה לך חשק לחזור למאק עבור מסקרה, ובאמת יש להם כמה מסקרות גרועות, אבל זו דווקא ממש מעולה. הגימיק עם שתי הפעולות לא ממש מדבר אליי, בעיקר כי אין לי כח להתעסק עם זה, אבל בסך הכל זה גימיק לא מזיק, ונדמה לי שהיא גם לא יקרה במיוחד.
    3. Estee lauder- Sumptuous אני כל כך אוהבת אותה שיש לי אותה גם בחום וגם בסגול, את החומה קניתי בניו פארם באזור ה-140 ש"ח אחרי מבצע, את הסגולה קניתי ללא אריזה בסטרוברי בסביבות ה-45 ש"ח- חתיכת הבדל, אה?

    אף אחת מהמסקרות לא עמידה במים, מעולם לא יצא לי להשתמש באחת כזו למען האמת, אבל הן מספיק איכותיות ועמידות כדי שאפשר יהיה לוותר על הפרמטר הזה.

    השבמחק
  13. standing - גם את עם מייבלין...הממ...מוזר מאוד. לגבי המסקרה של YSL אני חייבת להסכים, היא טובה מאוד, רק יקרה קצת.

    לובה - הפתעת אותי לגמרי עם הקלרינס, נורא בא לי לנסות. לגבי אסתי לאודר, השתמשתי במסקרות שלהם כשהייתי נערה-צבא ומאז איכשהו הפסקתי. אולי עוד אשוב...חתיכת פערים במחירים! וואו!
    המאק הכפולה נראתה לי מעצבנת במיוחד, בגלל אותה הסיבה שאת ציינת - גם לי אין סבלנות לגימיקים אז אפילו לא ניסיתי. בקיצור, יש מצב לקלרינס, בא לי לנסות.

    השבמחק
  14. אוי, אני מבינה את גודל הצרה, כי אם מסקרות של מייבלין לא באות לך טוב זה באמת חבל. אני אוהבת את האדומה שלהם ואת הסגולה. בכלל אני בעיקר משתמשת בכל המסקרות שאני נוטה לקבל בחינם מיחצנים, אני מוצאתאת זה מיותר להוציא על זה כסף.
    אני פעם הייתי קונה מסקרות של קליניק והן היו מעולות, אבל האפקט של הריסים הקיצוניים קיבלתי רק ממייבלין.

    השבמחק
  15. SEFI - היו לי עכשיו 3 מסקרות של מייבלין שאת כולן חילקתי לחברות, כי הן לא היו טובות לי. כיף לך שזה עושה לך אפקט מרשים :)

    standing - כי ניסיתי כמעט כל מסקרה אפשרית של מייבלין, גם את זו שאת מדברת עליה, ולא אהבתי אף אחת מהן. מה שמוזר הוא, שכמעט בכל תגובה שקיבלתי כאן לפוסט, מישהי הזכירה לטובה מסקרה כזו או אחרת [שניסיתי] של מייבלין. אז זה מוזר. אולי אני עושה משהו לא נכון...

    השבמחק
  16. ממליצה על שתי מסקרות שקניתי השנה ומאוד אהבתי/
    Pupa diva's lashes- עולה כ-100 ש״ח לפני הנחות. אני קניתי ב-1+1 כך שיצא ממש זול. לא עמידה במים אך העמידות מצוינת. המריחה נוחה ומדויקת, בלי גושים ובלי לכלוכים. נעימה מאוד גם לעיניים הסופר רגישות שלי. מה שכן אני קניתי בטורקיז וסגול ולא בשחור.
    Armani eyes to kill- מופיעה כל כמה זמן בסטרוברי, כך ששווה לעקוב ולבדוק מדי פעם. עולה כ-100 ש״ח לפני הנחת הנאמנות שלהם. אני קניתי שחורה עמידה במים. למרות השם הדרמטי מדובר במסקרה יומיומית מאוד, נמרחת בקלות וגם יורדת בקלות (חשוב במסקרות עמידות).
    לערב אני נשארת עם הלנקום :)

    השבמחק
  17. המסקרות הכי טובות (וגם זולות בצורה מפתיעה) הן של קאוור גירל , אני מכורה ברמות קשות ומזמינה מכל נוסע מזדמן שיביא לי כמה , אבל מכיוון שהן מאוד זולות גם אם מחשבים עלות משלוח עדיין הן שוות הזמנה

    השבמחק
  18. אני אכתוב רשומה על מסקרות מאוחר יותר החודש, אבל אני כבר יכולה לגלות לך שהחדשה של בנפיט (יש באסוס) מושלמת. היא מאריכה את הריסים פי שנים ונראית נפלא בלי גושים.

    השבמחק
  19. ועוד משהו - המסקרות של מאק ידועות כגרועות.

    השבמחק
  20. יש לי אובססיית מסקרות כבדה וניסיתי את רוב מסקרות ההיי-אנד (פעם מזמן ערכתי מדור צרכנות טיפוח במגזין, אז קיבלתי את כל החדשות שיצאו בחינם).

    גם אני נגד מסקרות עמידות כי בלתי אפשרי להסיר אותן בלי להסיר חצי מהריסים שלך בדרך. בגלל זה, וגם בגלל שאת אוהבת מראה מודגש, אני ממש ממליצה לך לקנות את הפריימר לריסים של מאק. הוא מצוין, עולה בסביבות ה-80 שקל אם אינני טועה, וכשמניחים אותו מתחת למסקרה רגילה, היא קודם כל עמידה הרבה יותר (גם בזיעה, גם בבכי צנוע. אני יודעת, עבדתי במשרד פרסום הרבה זמן וחוויתי את שניהם לא מעט). חוץ מזה, הוא כבר מספקת עיבוי ואורך ראשוניים, כך שכבר בשכבה הראשונה של המסקרה, הריסים נראים כמו אחרי שתי שכבות, וזה למעשה חוסך מסקרה יקרה. מוצר מצוין ומומלץ.

    עכשיו, לגבי המסקרה: המסקרות של לוריאל, מייבלין ודומיהם מאכזבות בעיניי. התוצאה תמיד לא מורגשת בכלל או ריסי עכביש דביקים ומוגזמים. ל-Dior Show לא התחברתי, למרות שיש לה המון מעריצות, והיפנוז (ורוב הלנקום האחרות) מאוד מלכלכת בעיניי בגלל כמויות מוגזמות של חומר על המברשת ונוטה להדבקת ריסים.

    במשך כמה שנים טובות נצמדתי ל-Projectionist High Definition של אסתי לאודר (בערך מאה שקל בסטוברי או בדיוטי), שעושה עבודה מעולה בהפרדה, עיבוי ועמידות. אבל לאחרונה החלטתי, אחרי ביקורות פסיכיות, לנסות את שאנל - Inimitable Mascara Multi-Dimensionnel - עלתה 130 שקל בסטוברי, והיא מושלמת. מפרידה נהדר, אין גושים, מראה מודגש אבל לא מוגזם. שווה את המחיר הגבוה.

    השבמחק
  21. את המסקרה של קלרינס גם אני ניסיתי והיא מעולה. לא יודעת לגבי המחיר. מה עם קרליין, לוריאל וכד'? הן בטוח פחות מ-100 ש"ח ויש טובות, לא זוכרת את השמות. של איל מקיאג' גרועה אז אל תנסי אפילו.

    השבמחק
  22. גם אני הייתי מכורה להיפנוז של לנקום!! אחרי שנים של שימוש החלטתי גם אני לחסוך בעלויות ועברתי ללוריאל.
    שיטת שני השלבים נראתה לי סתם מנג'סת, אבל אחרי היכרות עם double extention של לוריאל אני מוכנה להשקיע את המריחה הנוספת. ממליצה בחום + לחכות קצת בין המריחות.

    השבמחק
  23. ממליצה בחום על מסקרה של לוריאל - VOLUME MILLION LASHES
    EXTRA BLACK

    השבמחק
  24. ממליצה מאוד על איב סן לורן. היא ממש וואו. הכוונה לזו שעושה אפקט ריסים מלאכותיות. מאז שהמאפר בחתונה של אחותי מרח לי אותה, התמכרתי אליה. היא לא זולה , אבל אפשר לקנות בדיוטי. עם זאת אני מכורת מסקרות אנושה ורוכשת את כל מה שיוצא חדש. כך רכשתי גם את הרבלון האמורה, ואני חייבת לציין שהיא אכן מצויינת. עם זאת, אני לא מוותרתעל איבי..

    השבמחק
  25. Sandy - אני שוקלת לנסות את הפופה. תודה!

    אנונימי 1 - בנסיעה הבאה... :) טנקס!

    שרונה - להגיד לך את האמת, אין לי כוח להזמין מסקרה מחו"ל. זה נראה לי כמו טירחה מיותרת...אולי זו רק אני :) ובורכה השבה מחופשתך!

    Sahar - איזו תגובה מהממת! "בכי צנוע", הורס! לא נתקלתי במצבים של בכי בעבודה [שאני בוכה...] אבל תמיד טוב להיות מוכנה :) תודה על כל ההמלצות, ילקחו בחשבון בהחלט!

    ניבה - לגבי לוריאל, אז הן סבבה אז לא הורסות. יש פה אחת בפוסט. לצערי, קרליין נוראיות בעיני. תודה על הטיפ לגבי יל מקיאג' :)

    אליש - מעניין...אני אנסה :) תודה!

    אנונימי 2 - היה לי אותה, היא בהחלט לא רעה :)

    אנונימי 3 - YSL מהממות אבל יקרות קצת, לא? הרבלון הזו מסתמנת כלא רעה בכלל!

    השבמחק
  26. היוש. אם כבר מסקרה, אז זה באחת החנויות בנמל, בשעת השקיעה..(הייתי חייבת).
    גם אני מזגזגת בין המסקרות, לאחרונה קיבלתי אחת ממש טובה, של מייבלין. המברשת שלה סיליקונית, המרקם טוב ומוסר בקלות.

    הסקירה שלך מעולה, הולכת לקרוא שוב כדי להתעמק באחת-אחת.

    xoxo

    השבמחק
  27. ללכת לישון עם מסקרה? אני חושבת על כריות מוכתמות ונשירה :(

    השבמחק
  28. אני נאמנה ללנקום.
    בסטורברי היא יוצאת סביבות המאה.
    ולא מתפשרים על איכות.
    אגב המסקרות של מאק באמת מזעזעות
    ויש לי אותן ב4 צבעים.
    פשוט מונחות בצד

    השבמחק
  29. Shani - לול :)

    Macabre Doll - מי הולך לישון עם מסקרה? או עם איפור בכלל...מה? לא הבנתי כלום...

    Tanch - המסקרות של מאק זה המוצר הכי מאכזב שלהם, איזה באסה זה. נראה לי, שלא תהיה לי ברירה אלא להתפשר על המחיר ולא על האיכות, טנקס! :)

    השבמחק
  30. נו, מה שנאמר על החמר להארכת ריסים.... כניראה גם אני לא הבנתי

    השבמחק
  31. פעם ראשונה שאני מביאה את עצמי לכתוב תגובה כי פשוט הייתי חייבת להמליץ על המסקרה של קאוור גירל - ואז ראיתי שמישהי כבר הקדימה אותי (:

    הן עולות בסביבות ה-12 דולר (אם אני זוכרת נכון), אפשר לקנות אותה בכל "סופרפארם" שכונתי (למשל וולגרין או CVS) והן פשוט מעולות! אני בעיקר אוהבת את האריזה הסגולה (מסקרה שנועדה להעניק נפח ואורך). לא נמרח בכלל, אפקט דרמטי אבל לא מלאכותי - הקיצור, הן מצוינות, וממש מוזר לי שאיכשהו הבלוגריות הישראליות עדיין לא גילו אותן

    השבמחק
  32. לא זוכרת כמה היא עולה.. אבל המסקרה הכי טובה שיש, ובאמת, בלי הגזמה, היא של לנקום, היפנוז...
    מהמם!

    השבמחק
  33. טלסקופיק, של לוריאל פריז. חלום!

    השבמחק
  34. אנונימי - קאוור גירל זה מותג אמריקאי ידוע ומוכר שאין להשיג אותו בארץ. לא נראה ששווה כל כך להזמין אותו מחו"ל ולדעתי, רובנו כשאנחנו מגיעות לחו"ל, קונות את מותגי ההיי-אנד. מה שכן, את באמת השניה שאומרת שהמסקרות שלהם נהדרות אז אני בהחלט מסוקרנת ומקווה שיצא לי לשים את ידי על אחת בקרוב :) תודה!

    אסתריקה - זה מה שהשתמשתי בו עד לאחרונה והיא בהחלט נהדרת.

    אנונימי - אני דווקא פחות התחברתי אבל היא בהחלט מהטובות שיש :) תודה!

    השבמחק
  35. אני משתמשת במסקרה של לנקום, hypnose drama waterproof
    והיא מעולה!!
    לא יורדת במים, מעבה ומאריכה.
    קראתי שהיא עולה במשביר לצרכן 173 ש"ח לפני הנחות אבל תמיד יש שם הנחות על קוסמטיקה וגם אם לא, המסקרה בטוח שווה את המחיר...

    השבמחק
  36. שתי מסקרות שאני ממש אוהבת:

    לה דו של גרלן - בארץ מאוד יקרה אבל בסטרוברי אולי היא יותר זולה

    אולטרא פלקס של פופה - במבצעים עולה כ-60 ש"ח, נהדרת לבעלות ריסים צפופים, לא מדביקה אותם ומעגלת יפה

    לוריאל עושים ניסויים בבע"ח אז המסקרות שלהם לא מעניינות אותי, ואת המאק גם אני לא אהבתי

    השבמחק
  37. "אניגמה" של קרליין...קראת טוב...
    היתי בשוק...אבל מאז שגיליתי אותה היא האחת...
    ספרי לי אחר כך..או תזמיני לקפה ואתן לך לנסות את שלי :-)

    השבמחק
  38. mayoosh600 - זאת המסקרה שכתבתי שהייתה לי, היא בהחלט טובה :)

    המעבדה - המון על המלצות על פופה! חייבת לנסות :) תודה!

    מרינה - היא מזעזעת בעיני המסקרה הזאת, אחת הגרועות אם לא ה...אבל אני מניחה שזה אינדיבידואלי :)

    השבמחק
  39. מזדהה עם כל מילה !!
    זה באמת נורא כשהמסקרה משאירה כתמים על העור.
    קראתי כמה תגובות והרבה ממליצות על ההיפנוז של לנקום ... אני מקווה שהיא תראה עלי מעולה !!!
    כבר לא יכולה לחכות לקנות אותה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...