15.9.11

בורז'ואה, גם לכם.

ואולי בעצם הייתי צריכה לפתוח בלוג איפור? האמת שלא נראה לי. אני מאוד נהנית לכתוב על כל מיני דברים ולהתנסות בכל דבר שנראה מעניין ומשמח. אז אולי זה הפוסט השני ברציפות שיעסוק באיפור אבל הי! הייתי חולה [ריאות מודלקות למי שמתעניין], אז אולי בא לי להוסיף קצת רוז' ללחיים ולהגיש קצת יותר חיה אחרי שהאנטיביוטיקה הוציאה ממני הכל והשאירה רק ביז'.

אז מה חדש? בורז'ואה.

תגידו ביחד איתי בוּר-ז'וּ-אָה, בוּר-ז'וּ-אָה, בוּרז'וּאָה, בורז'ואה! נכון שזה מתגלגל הכי כייפי שיש על הלשון? המדובר במותג איפור צרפתי [150 שנה, מיינד יו] עממי יותר, בקנה מידה צרפתי, כמובן. אני הכרתי את המותג בפעם הראשונה שביקרתי בפריז ונורא התלהבתי מהצלליות, שהיו ארוזות אחת אחת ונראו לי כמו עוגיות מקרונז מתוקות. לשמחתי הרבה, עכשיו אפשר להשיג את מוצרי המותג גם בארץ הקודש.

בהשקת המותג הוחלט להתמקד בצלליות האהובות שנקראות Round Little Pot, מסקרה Volume Glamour MAX ומייק-אפ Healthy Mix Serum.


Photobucket

חילקתי את 22 הגוונים המוצעים לקבוצות, לפי מה שנראה לי נכון ולא תחת שום הגדרה מקצועית. הקבוצה הבהירה מהממת בעיני, הפיגמנט של הצלליות טוב אבל, שמתי לב שבכל 22 הגוונים הפיגמנט של הצלליות הנוצצות [אלה עם השימר] טוב הרבה יותר מאלה של הצלליות בגימור מט, מה שוקרה הרבה, גם במותגים יוקרתיים יותר.

Photobucket

החומים































האריזה, גם היא, מקסימה בעיני. כמו שאמרתי, הקופסאות נראות לי כמו עוגיות מקרונז, שזה מעורר בפני עצמו. בנוסף, הדרך שבה מונחת בקופסא המברשת הקטנה [הנוחה לאחיזה, יש לומר] על גבי נייר קטנטן שאמור להגן על הצללית והמראה בתוך הקופסא - פשוט מושלם.

Photobucket
הסגולים


Photobucket
האפורים | כסופים


Photobucket
ומה שנשאר...


מה פחות אהבתי? את הכמות.

הצלליות מגיעות באריזות של 1.5 גר', שזה אפילו פחות מהצלליות של MAC המגיעות באריזה של כ - 2 גר'. המחיר הוא 79 ש"ח לצללית בודדת ולא נשמעו קולות של מחירי השקה מיוחדים. מה שעוד קצת חסר לי, זה שמות לצבעים! כל העושר הצבעוני הזה ורק מספרים נתתם? הצרפתים האלה...עם כל מה שאמרתי כאן, עדיין הייתי קונה 3-4 צלליות שימריות לאוסף :)

לגבי המייק-אפ, אוכל לספר לכם שהוא מכיל סרום ותמצית של "פירות על" ומכאן שמו "מייק-אפ - סרום" והוא עולה 165 ש"ח. לא ניסיתי אותו, אז אני מרשה לעצמי לדלג הלאה ולקשור את הפוסט הזה לפוסט הקודם.

ה-מ-ס-ק-ר-ה!

ראיתי את המברשת הגדולה וישר אמרתי "אוף". הריסים הלא קיימים שלי לא יודעים להתמודד עם מברשות ענק, שמלכלכות את כל העפעף. מסתבר שטעיתי. המברשת מעולה ולא מלכלת בכלל ואפילו הצלחתי לצלם את הריסים שלי כדי שתוכלו לראות!

קבלו אותם בהופעת בכורה בבלוג - הריסים של מיראל!


Photobucket
מימין - המסקרה של הבורא | משמאל - המסקרה של בורז'ואה

המריחה כאן לא מושלמת מרב התרגשות, והיא אפילו ללא מעגל ריסים או פריימר כלשהו והשוס הגדול הוא שיש פה רק שכבה אחת של מסקרה! אני קצת מאוהבת וקצת מסמיקה כתוצאה מזה, מה שחוסך לי סומק וזה נחמד. מבטיחים שהמסקרה מגדילה את נפח הריסים עד פי 10 ונראה שהתמונה הזו מוכיחה שכנראה שזה נכון. אני בהלם. המסקרה עמידה במים [הצלחתי להוריד אותה די בקלות עם מסיר איפור מהעיניים] והיא עולה 109 ש"ח. לא מחיר מציאה אבל כנראה שאשוב לרכוש אותה ברגע שאסיים להשתמש בזו, כי היא פשוט עובדת.

זה הזמן לציין שאת כל המוצרים שמופיעים בפוסט קיבלתי כמתנה להתרשמות מהחברה ואני חייבת לציין, שנהניתי מכל רגע לשחק עם הצלליות כמו ילדה קטנה, שמשחקת באיפור של אמא שלה. למרות שבמקרה שלי, לי יש יותר איפור מאשר לאמא שלי...המממ...טוב הבנתם. לדעתי אני צריכה כבר שולחן איפור עם מספיק מקום אחסון. נגיד משהו כזה...

Photobucket

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות נבחרות, ומה שלי נותר להגיד זה שאני רוצה גם את הגלוסים שלהם, שנראים משובחים במיוחד. אני מאוד שמחה שיש לנו עוד מותג "עממי" במסגרת המותגים שאנחנו כבר מכירות, כמו לוריאל, מייבלין ודומיהם. מדובר פה במשהו שהוא קצת שונה, בין אם בהגשה שלו [אריזה וכו'] ובין אם באיכות המוצרים, שהיא בהחלט נותנת פייט הוגן.

מה אתן אומרות, תנסו או שתישארו עם המוכר?

שיהיה אחלה סופ"ש ותהיו לי בריאים!

21 תגובות :

  1. הכי כיף לשחק עם איפור.
    בהחלט מרשים לשכבה אחת של מסקרה, אבל היא נראית גושית ומדביקה ריסים האמת...
    המחיר מופרך למוצר עממי אבל תמיד יש מבצעים למי שרוצה.
    תיהני מהכל!
    הכי אהבתי מכל הדברים זה את תיק האיפור!

    השבמחק
  2. אוי זה כל כך יפה! הם כבר בחנויות?

    השבמחק
  3. danra - תיק האיפור ממש חמודי, בהחלט. המסקרה דווקא לא עושה גושים ולא מדביקה, כמו שאמרתי, המריחה פה הייתה מאוד מהירה ובלי לשים לב בכלל. פשוט מרב שהתרשמתי, צילמתי וככה זה נשאר. את יכולה לראות שבלי מסקרה, לא רואים בכלל ריסים, אז צריך לקחת את זה בחשבון, על כל אחת זה מתקבל אחרת [מסקנות מהפוסט הקודם :)].

    Lilach - בטח בחנויות :) תתפנקי לחג!

    השבמחק
  4. אז אני מבינה שמצאת את המסקרה שחיפשת.. קודם כל תהיי בריאה כדי שתהני מכל הצלליות האלה. גם אני מחכה להתנסות בהן..
    שולחן האיפור מהמם אבל לא נראה לי שיש מספיק מקום אחסון לכל האיפורים :)

    השבמחק
  5. מחכה כבר לראות את כל המוצרים שלהם בלייב, אני בטוחה שאני יתפתה לקנות דברים אבל זה מותג חדש חייבים לנסות לא ? חח

    השבמחק
  6. ניבה - תודה רבה! אני כבר מרגישה משמעותית יותר טוב :)
    השולחן קצת קטן באמת, חיחי.

    Lian - אני בעד לנסות דברים חדשים, תמיד! אני אומרת שתילכי על הצלליות השימריות, יותר מרשימות. תהני :)

    השבמחק
  7. אם אלו המחירים, איך מגדירים מותג "עממי"? בהשוואה למייבלין או לו'ריאל עתירות המבצעים 80 ש"ח לצללית קטנטנה זה יקר, אפילו יקר מאוד.
    מה שכן, הצבעים נראים נפלא. מחר אני הולכת לחתונה ומחפשת ברשת השראות לאיפור - כל השיטוטים בבלוגים בצירוף התמונות שלך מדגדגים לי את בלוטות הבזבוז.
    גם אני חייבת פתרון אחסון יפה ומוצלח לאיפור! כרגע השלל זרוק בשלל מגירות ותיקי איפור קטנטנים ולא מקבל את הכבוד הראוי לו. אם תעלי בחכתך רעיון אשמח לטיפים.

    השבמחק
  8. דווקא זה שבצלליות קטנות לא מפריע לי. אני גמרתי צללית רק פעמיים בחיי והן היו של סטילה.
    המסקרה, לצערי, לא ריגשה אותי. יש לי תחושה שהריסים שלך יכולים להיות הרבה יותר מורגשים.
    תתחדשי, אחלה צבעים!
    אני כרגיל, אהבתי את הצהוב.
    ואתמול היה כיף :)

    השבמחק
  9. חחח המסקרה של הבורא!! קרעתת אותי! שמעתי על המותג בבלוגים מחו''ל, אני אישית בעד שיגיעו לארץ כמה שיותר מותגים, למה לא?

    http://shop-aholic-onabudget.blogspot.com/

    השבמחק
  10. נשמע ממש טוב למען האמת. אני מסוקרנת לנסות את הצלליות (למרות שיש לי כל כך הרבה, וצלליות זה מסוג הדברים שבעצם לא נגמר לעולם).

    השבמחק
  11. הניסוח שלך עשה לי חשק עז ללכת לאכול...מקרונים, אני מעדיפה במילוי שוקולד לבן...בירושלים יש מעולים אגב בקריית יובל - מגדניית פרש.

    הבורז'ואה הזה יצר באזז קטן, אך אני ציפיתי למבצע השקה מרהיב, פרסומי או הנחות/מתנות להחדרה לשוק. אין!

    אני התלהבתי מברונזר השוקולד - בעיקר בשביל הקנקן, אך הבנתי שהוא גם נאה למריחה, נראה אולי הוא יהיה שלי. שאר המחירים מקבילים פחות או יותר לשאר הקוסמטיקה "העממית" - אחרי שהעזתי והתנסתי ברבלון, לוריאל ומייבלין, עממית או לא הם טובים ובמיוחד עם כל המבצעים שהיו הקיץ. ואם בורז'ואה קצת יותר יקרים, בשביל שיק צרפתי משלמים LOL

    תכתבי יותר על איפור, למה לא? אנחנו נהנה!

    סופ"ש נפלא!!!

    השבמחק
  12. מרג'ורי - את יודעת מה מעצבן? לשלם 165 ש"ח על מייק אם של לוריאל שבארה"ב עולה 12-16 דולר [תלוי אופה קונים]. מה שאומר שגם ב50% הנחה, הוא עולה כאן יותר. לפחות כאן מביאים מותג שהוא משמעותית יותר נעים לעין וגם באיכות טובה. בקשר לפתרונות אחסון לאיפור, כרגע אין לי :( וגם אין לי כרגע מקום לשולחן איפור מסודר, אולי בעתיד. כרגע הכל במגירות וזה לא הכי נח.

    sefi - יש מצב שהריסים שלי יכולים להיות מורגשים יותר, אולי בסוף אני אקנה שוב את המסקרה של לנקום וזהו...היה מוי כיף :)

    Lior - אני לגמרי מסכימה איתך, כמה שיותר לבחור מהם, ככה יותר טוב.

    שרונה - יש כמה צבעים שווים :) לכי על השימרים.

    efrat - הברונזר שוקולד ממש אחלה בפעולה, גם הליפגלוסים נחמדים מאוד. אני גם בעד לשלם טיפה יותר עבור שיק צרפתי ומי יודע, אולי עוד יהיו עליהם מבצעים.
    החשק למקרונז קיים גם אצלי. אני מתה על הצהובים הלימוניים והקקאו-קפה, משהו מעורב כזה. מושלם :)
    אני מאוד שמחה שנהנים לקרוא על איפור, אני נהנת לכתוב ולהשתעשע עם זה!

    השבמחק
  13. רעיונות לאחסון-ככה זה עובד אצלי: קניתי באיקאה קופסאות לבנות שיש להן חור לתליה על הקיר-אני לא תולה אלא מניחה ב-vanity שלי ובתוך קופסה אחת יש גלוסים ובשניה שפתונים (עומדים. על כל שפתון ללא דוגמת צבע הדבקתי מדבקה עליה צבעתי קצת מהשפתון כדי לדעת-הרי כל הלנקומים והאסתי לאודר והקליניקים נראים אותו הדבר מלמעלה או מלמטה ומי זוכר מה זה מה..). לצלליות יש לי סלסילה לא עמוקה אך רחבה והן מחולקות לגווניהן ומונחות אחת על השניה לפי קבוצות צבעים. לבשמים-סלסילה נפרדת עגולה. על השידה עצמה יש לי כלים וסלסילות נפרדות לכל פריט איפור בנפרד: לעפרונות עיניים יש לי מין דלי קטן ממתכת, כנ"ל לעפרונות שפתיים, כנ"ל למברשות שיער, פצירות, מספריים וכו'. אפשר גם להיעזר בקופסאות קטנות מאיקאה שנמכרות בשרינק של 3 במח' הילדים.
    מקווה שעזרתי.

    השבמחק
  14. זה אחלה לשים את זה בקופסאות בצורה מסודרת [וזה גם מה שקורה אצלי כרגע], הבעיה היא איפה לשים את כל הקופסאות. מצד אחד, שולחן וניטי שכזה צריך להיות מסודר בצורה נוחה וממוקם במקום שבו יש אור יום טוב כדי לא ללכת להתאפר במקום אחר. מצד שני, אולי דווקא יותר נח להתאפר באמבטיה ואז צריך למקם את הכל שם...בקיצור, עוד לא החלטתי :)

    השבמחק
  15. בדיוק קניתי את המסקרה בלונדון, אבל טרם ניסיתי אותה. אני לא מאמינה שהשיקו את המותג בארץ ולא ידעתי מזה. כנראה אני באמת שרונה נון גרטה.

    החלמה מהירה! מי כמוני יודעת שזה יכול לקחת הרבה זמן ומעייף נורא..

    השבמחק
  16. אם אין מקום לווניטי אפשר לתלות מדפים או קוביות פתוחות.. חבל לשים באמבטיה כי הלחות עלולה לקלקל/להמיס את מוצרי האיפור.. גם לא נראה לי שתאורת האמבטיה טובה לאיפור. נכון שהכי טוב תאורת יום אבל מה עושים בלילה? :) בקיצר, טוב שיהיו נורות 100 וואט מסביב למראה וגם בחדר בו מתאפרים וכמובן שהתאורה לא תהיה נמוכה/מתחת לראש כי אז נוצרת הצללה (וזה גם משמין).
    בהצלחה!

    השבמחק
  17. שרונה - עכשיו את יודעת! תנסי את המסקרה, לדעתי היא אחלה. תודה והחלמה מהירה גם לך.

    ניבה - אני יכולה לאחסן באמבטיה את מה שיכול להיות מאוחסן שם והבעיה היא יותר עם קרמים שהלחות מזיקה להן ופחות צלליות או שפתונים. בכל אופן, התאורה באמבטיה שלי מעולה לאיפור בערב, כשכבר אין אור יום. אין מצב שאני תולה משהו על הקירות שלי שהוא לא תמונות או כל פריט אומנות אחר וקופסאות או מדפים עם איפור לא נכללים בקטגוריה הזו אצלי. אני גם לא בעד נורות מסביב למראות, כי זה עושה לי אסוציאציות של "נערות שעשועים" ולא בקטע טוב. קיצר...כרגע אני מרוצה מאיך שזה אצלי וסתם חשבתי שהשולחן איפור שהוצג בהשקה נראה יפה ופרקטי יחסית :)

    השבמחק
  18. אחלה צילומים , אהבתי מאוד . האמת שבאתי לומר לך שדיברנו ואפילו לא הספקתי לומר לך שזו אני [שאלת אותי מי זו האחראית ;) ] .

    השבמחק
  19. יאי! זאת היית את! עם שמלת פסים מגניבה :) עכשיו כבר אדע לפעם הבאה, ואגיד שלום כמו שצריך.

    תודה רבה ☺

    השבמחק
  20. אכן אני ואכן שמלה מגניבה :-P , אני בד"כ לא מפציעה באירועים אבל חרגתי ממנהגי ואותך זיהיתי ישר כשנכנסת :)
    נקסט טיים אני אגיד שלום כמו שצריך!

    השבמחק