18.9.11

עדכון בורז'ואה




ידיעה משמחת שהגיעה זה עתה!


תמונה: יח"צ






ברשתות השיווק השונות [ניו פארם, אפריל והמשביר לצרכן, כמו גם פרפומריות נבחרות אחרות] הצלליות המדהימות של בורז'ואה Little Round Pot, נמכרות ב - 40% אחוזי הנחה.

ברשת הסופר פארם לעומת זאת, הן נמכרות במבצע היכרות של 1+1!

מי שרוצה להתנסות, זה הזמן!

איפה אפשר להשיג באיזור המרכז?
תל אביב – שור טבצניק
סופר פארם יפו
סופר פארם עצמאות בת ים
סופר פארם הרצליה פיתוח – גלים
סופר פארם יכין
משביר אובנת – קניון פתח תקווה

לאיזורים אחרים, תשאירו תגובה ואשתדל לענות בהקדם ☺
שבוע טוב ☺

8 תגובות :

  1. הגיעו, אבל רק לשור טבצניק. הם לא הספיקו להפיץ עדיין לכל נקודות המכירה.

    השבמחק
  2. בירושלים - יש סטנד בסופר פארם מדרחוב יש פריטים שאין להם טסטרים ולאחרים יש טסטרים אך אין עדין פריטים לרכישה LOL

    השבמחק
  3. Efrat - כן, שמעתי וגם ראיתי את זה בעצמי במקומות אחרים. יש סחורה במחסנים לפי מה שנאמר לי, אבל הם עוד לא הספיקו להוציא. אני מאמינה שבימים הקרובים כבר יהיה.

    Oksana - בינתיים לפי מה שאני יודעת אין. אבל זה עניין של כמה ימים ויהיה :)

    השבמחק
  4. מה עם הצפון? הכוונה צפונית לכרמיאל...

    השבמחק
  5. אוף טופיק - יש איזשהי בעיה עם הרישום RSS בבלוג.
    לא התעדכן לי המון זמן וכשמחקתי וניסיתי להירשם שוב נרשמה תקלה..

    השבמחק
  6. אנונימי - זו הרשימה שקיבלתי:
    אזור צפון :
    סופר פארם ביג כרמיאל
    סופר פארם ביג נצרת
    סופר פארם קריית ים
    סופר פארם עצמאות - קריית אתא
    סופר פארם סכנין
    סופר פארם סינמול חיפה
    משביר קריון
    משביר הדר
    משביר גרנד קניון

    איפי - אני אבדוק, תודה.

    השבמחק