27.9.11

[סוג ה...] אנשים שאני אוהבת

אני חייבת לציין, שעם כל "פלאי" הטכנולוגיה וכמות הטלפונים שיצא לי לעבור, גיליתי שטלפונים ניידים - ותסלחו לי על הקלישאה - הם ממש כמו בני אדם, יש חכמים יותר ויש את אלה שפחות. כמו בכל חלוקה לקטוגוריות, יש גם את אלה שמלאים בפוזה אבל בתכלס, לא מביאים תוצאות. זאת הסיבה בדיוק, שאני אוהבת בלאקברי.

ועוד יותר, אני אוהבת אנשים עם בלאקברי.



pic. via streetfsn
כאלה, שלמרות "פלאי" הטכנולוגיה, עדיין נהנים לסחוב איתם כמה מאות עמודי כרום פריכים, ששוקלים כמו תינוק בן יומו, רק כי אפשר לדפדף בזה ולהסתתר מאחורי זה, בעת הצורך.



pic. via streetfsn

במיוחד כאלה שיש להם בלאקברי והם גם אוהבים צבע ירוק.



pic. via streetfsn

 ואת אלה, שיש להם בלאקברי והם משלבים פסים במלתחה שלהם, אני ממש אוהבת ואפילו מעריכה. כן, מעריכה זו המילה המתאימה ביותר בשביל לתאר בדיוק את מה שאני מרגישה כלפיהם.



pic. via stockholmstreetstyle

זה גם לא סוד, שאני מעריכה אנשים שמפנימים אגדות ילדים ומכניסים אותן לחיי היומיום שלהם באומרם "כדי ש[גם] אני אוכל לראות טוב יותר" [AKA "כיפה אדומה"] וכך, משתמשים במשקפיים התואמים את האג'נדה.  



pic. via streetfsn

 ובכלל, אנשים שחיים בסרט, אני ממש אוהבת.
מידי פעם מעניין אותי לדעת אם הם ראו את הסרט שהם חיים בו, אבל אז אני נזכרת שגם הסרט שלי, עוד לא יצא לאקרנים.

יום שלישי שמח ~ פעמיים כי טוב וזה.



5 תגובות :

  1. משעשעת כתמיד :)

    השבמחק
  2. אני גם אוהבת נשים עם בלקברי. כאלה שיודעות לכתוב בצורה מעניינת ושנונה, כאלה שכייף לבלות בחברתן בנמל תל אביב וכאלה..


    אוהבת אותך גם אם לא היה לך בלקברי!

    השבמחק
  3. אני אהבתי את התיק בתמונה הראשונה ואת יום שלישי פעמיים כי טוב אני אוהבת כי אחריו בא יום רביעי שאחריו בא יום חמישי ו...הבנת כבר.

    אשר לקולנוע, עדיף לחיות בסרט שלך מאשר דרך אחרים והמבין, יבין.

    שנה נהדרת!

    השבמחק
  4. אני חייבת לציין שאם עד עכשיו נהנתי לקרוא את הבלוג, כרגע אני פשוט מעריצה אותך וממש מחכה לפוסט הבא ולזה שאחריו וזה שאחריו...

    ועד התיאור האחרון (עם הכיפה האדומה וכל זה) ממש תיארת אותי.
    בלאקברי - יש, ירוק - הצבע המועדף והרבה הרבה פסים בארון :)

    יצאת מלכה!

    השבמחק
  5. ליאתוש - תודה! :)

    שני - ♥

    Efrat - אני אף פעם לא המבין שמבין אבל מי שזה היה מופנה אליו והיה צריך להבין, בטח הבין. בכל מקרה, הכי טוב להיות בסרט משל עצמך :) שנה טובה!

    mayoosh600 - ואו איזו תגובה כייפית! שמחתי ☺

    השבמחק