2.10.11

ניו יירז רזולושנס


כל תחילת שנה ו"הניו יירז רזולושנס" שלה. אני חייבת לציין, שרב הרזולושנס שלי מתקיימים בתחילת שנה אזרחית ואילו השנה העברית החדשה, מסמלת עבורי את הסתיו, את הטימטום של המעבר לשעון חורף ללא כל קשר למציאות ואת הרצון להתחדש לקראת הסתיו שיבוא [אולי] בפריטים חדשים ולגלות כאלה ישנים, כמו שרשרת הכסף הזו והצמיד, שנמצאו, נוקו וממתינים לצאת לפגוש אור יום. או חושך.

מלמעלה בכיוון השעון: קרם לחות pevonia | לק OPI | שפתון ג'ל מדינה מילאנו | תכשיטי כסף שנשכחו מעט והתגלו מחדש

קרם הלחות החדש הוא של חברה אמריקאית פרא-רפואית הנקראת "פבוניה בוטניקה". מאוד התרגשתי כשהקרם הזה הונח בידי על ידי שליח מטעם משרד יחסי הציבור של החברה בעיקר, כי מדובר בחברה מאוד "ירוקה", שמייצרת את אריזותיה מחומרים ממוחזרים ודואגת לחומרים טבעיים בלבד במוצרי הטיפוח עצמם. תכשירי החברה כולם בעלי רכיבים אורגניים, לא מכילים תוספי צבע, בישום, לנולין, PABA, אלכוהול, שמנים מינרלים, אינם קומודוגניים ולא מכילים פארבן - מה עוד אני יכולה לבקש?
החשש היה כשקראתי וראיתי שמדובר בתכשיר אנטי אייג'ינג שבא למצק ולשפר את האלסטיות של העור. כפי שכבר אמרתי כאן בעבד, אני לא רואה שום סיבה להתחיל להתשמש במוצרי אנטי אייג'ינג בשנות ה - 20 [גם אם זה בסופן] ובמיוחד, כשידוע שמוצרים מסוג זה גורמים לתופעות לא נעימות כמו אקנה [מה שגם קרה לי בעבר]. בגלל שמצויין שהתכשיר אינו קומודוגני [כזה שלא אמור לגרום להתפרצות של "ראשים שחורים" ואקנה], החלטתי שאנסה בכל זאת.
אופן השימוש כפי שהוא מוצע בעלון לצרכן, הוא מריחה יומיומית, בוקר וערב של הקרם, לאחר ניקוי הפנים. כדי שהתוצאות [שלוקחות כשלושה שבועות עד שהן מופיעות] יהיו מקסימליות, יש למרוח סרום לפני כן. נשמע מעייף ובכל זאת, פתחתי את הצנצנת ו...הרגשתי שקיבלתי זבנג בראש מהריח העז של פריחת התפוז או משהו שדומה לה. הריח עבר רק אחרי כרבע שעה לאחר המריחה.
מעולם לא נתקלתי בקרם לחות או כל קרם אחר שמיועד לפנים, עם ריח עז כל כך. אני אישית לא יכולתי להתמודד עם זה ולכן, הקרם עבר לחברה [מבוגרת יותר] שהריח לא הפריע לה. מההתנסות שלה בשבוע וחצי שחלפו, היא מרוצה, היא אומרת שהעור שלה באמת מראה סימנים של גמישות או במילים אחרות, נראה שהלחות חודרת היטב לאפידרמיס ונספגת בו. נמתין עוד שבוע וחצי ונראה.

איפה משיגים? אצל קוסמטיקאיות מורשות.
כמה משאירים בקופה? 361 ש"ח עבור 50 מ"ל
האם אחזור להשתמש? לא וכן, זה רק בגלל הריח.

☼☼☼

גם השפתון ג'ל של מדינה מילאנו נשלח אלי מהחברה וכשפתחתי את האריזה, ראיתי "עוד ליפסטיק אדום" וזה בדיוק מה שאמרתי לעצמי. היה לי ברור שאני מעבירה אותו לאמא שלי, כי אני עם אודמים אדומים נראת כאילו שאני בדרכי לכיכר במתחם הבורסה ומה לעשות, שלא לשם מועדות פני. אבל אז, החלטתי לנסות ולמרוח אותו, סתם כדי להשתעשע וכמובן, שהופתעתי - המריחה היא כמו של ג'ל/ליפגלוס לא דביק בכלל, ללא הכיסוי המלא שמתקבל על ידי ליפסטיק וכך, המראה שנוצר הוא מראה "אוורירי" וקליל יותר שאני מאוד אהבתי.


Crystal Wave Gloss - Cherry Jelly

ככה זה נראה על השפתיים שלי, מעין ליטוף קל ונעים של צבע. הייתי אומרת שזה קצת הזכיר לי את הלאבלו האדמדם בריח תות [שאני מאוהבת בו קצת...] אבל, להבדיל אלפי הבדלות, מרגישים כאן את האיכות ואת המטרה שלשמה זה כאן - לעשות אותי מאושרת.





יום-יומיים אחרי התגלית המרעישה - אין לי חיים, תתמודדו עם זה - מצאתי את עצמי נכנסת לסניף של מדינה מילאנו בקניון עזריאלי ומבקשת לראות את כל הצבעים שיש בקולקציה. רציתי משהו ורדרד יותר אבל לא ממש הצלחתי לבחור, כי המוכרת/מאפרת פשוט שיגעה אותי והתנהגה בחוסר מקצועיות מוחלט - שאלה אותי שאלות אישיות ובאופן כללי התנהגה יותר כמו יועצת יופי בפארם ופחות כמו מאפרת בחנות של מותג איפור. חבל. אני עדיין רוצה משהו ורדרד יותר ומתכננת לבקר בסניף אחר של החברה.

איפה משיגים? מדינה מילאנו
כמה משאירים בקופה? 119 ש"ח [ לא זול בכלל! ]
האם אחזור להשתמש? ועוד איך!


☼☼☼
 
OPI - Passion

חייבת לציין, שהכי נגמר לי מכל צבעי הקשת על הציפורניים. לא יכולה לראות יותר ירוק, כחול ושאר חולות רעות על ציפורניים של אלה שעברו את גיל 22. לא, גם לא ברגליים. מה שהכי מתחשק לי לאחרונה זה אדומים למיניהם [אבוי לי] ואני מניחה שברגע שיתקרר, אז חומים ובורדו יופיעו גם הם על הציפורניים שלי. כרגע, מה שהכי בא לי זה "טבעי-עשוי". 
אסביר...
יש את הנשים האלה, שזה נראה שהמניקור שלהן עשוי כל כך מעולה ועדיין מאוד מאוד טבעי. בחנתי כמה גוונים עד ש"נפלתי" על PASSION של OPI. סוף, סוף אני יכולה להגיד שמצאתי את הגוון שמאוד מחמיא לקומפלקשן שלי [רציתי להשתמש במילה הזאת במשפט היום, להלן.]. הציפורניים נראות כאילו שאין עליהן כלום אבל, יש. 


איפה משיגים? איביי או סלוני מני-פדי בארץ במחיר מופקע.
כמה משאירים בקופה? מ 9$ ועד 65 ש"ח
האם אחזור להשתמש? בודאי ובודאי. עד שימאס לי.



 
 ☼☼☼


מה חדש בLife? אז שאמרתי כבר שאין לי Life ☺

ובכל זאת, Life התחדשו בסדרת "ספא עולמות" הכוללת מוצרים כמו סבון פילינג, קרם לחות וקרם ידיים. הסדרה מחולקת לסדרת ה"ספא ברזילאי" שמוצריו מכילים אגוז ברזילאי וצמח אינקה אינצ'י, "ספא יפני" שמוצריו מכילים תמציות ג'ינג'ר מרגיעות ו"ספא הודי" שמוצריו מכילים תמציות זעפרן ושמן נים. לי יצא להתנסות בקרם ידיים מסדרת הברזיל וסבון-פילינג גוף יפני.

אהבתי מאוד את הניחוח שיש לקרם הידיים [ 28 ש"ח] ומלבד זה, מדובר בקרם ידיים כמו שאנחנו מכירים קרם ידיים - לא משהו מיוחד או יוצא דופן. הסבון-פילינג [ 45 ש"ח] הוא מוצר הרבה יותר מוצלח לטעמי, גם בגלל הריח המרגיע וגם בגלל שמדובר במוצר איכותי שעושה את העבודה ומרגישים תמורה בעד המחיר - 45 ש"ח עבור בקבוק של 500 מ"ל.

אסכם בשאלה אחת - האם נרשמה התרגשות? המממ...ככה.
רצועות השעווה של לייף הן תחלופה הולמת לרצועות השעווה של VITE והן נמצאות בשימוש שלי כבר כמה וכמה חודשים. 16 רצועות שמגיעות בצירוף של ארבעה מגבונים לניקוי שאריות השעווה, שזה פי 2 יותר ממה שיש באריזות של VITE בפעם האחרונה שבדקתי וזה היה מזמן. המחיר משמעותית זול יותר [איזור ה - 30 ש"ח] ויש רק בעיה אחת - הרצועות עצמן לא חזקות מספיק ביחס לחוזק השעווה - כלומר, לפעמים השוליים נתלשים. שווה את המחיר? לדעתי, כן.

מוצרים של Life: סבון פילינג מסדרת הספא | רצועות שעווה | קרם ידיים מסדרת הספא
 אני מרגישה אחרי הפוסט הזה כמו אחרי גלח"צ עצבני - שעווה - יש!, פילינג - יש!, קרמים - יש!, אודם ולק - יש!, תכשיטים - יש! אפשר לצאת לדרך לכיוון השנה החדשה  ☺

שבוע טוב ואוקטובר פסט מעולה!





5 תגובות :

  1. בנוגע לקרם של פבוניה - הוא ממש יקר שלא לצורך. גם אם מאמינים לטענות על הסגולות של רכיביו, אין סיכוי שהרכיבים נשארים יציבים באריזת צנצנת שחושפת את כל התכולה לחמצן ומזהמים.
    בנוסף, יפה אמרת לגבי הריח העז; זה סימן של קרם שעלול ליצור גירוי לבעלי עור רגיש. במקרה הזה בגלל השימוש בשמן יסמין וארניקה (ארניקה זה חומר *מאוד* פעיל, שנמכר בנפרד ונועד, למשל, לטיפול ב"סימנים כחולים" וכאבי שרירים קלים)

    השבמחק
  2. ממש גלח"צ יש פה!
    האודם נשמע לי מאוד מסקרן. זה יושב לך ממש יפה על השפתיים.

    השבמחק
  3. אנונימי - נשמע כמו מישהו שיודע על מה הוא מדבר. מהניסיון הרב שאני צרבתי עם קרמים ומוצרי טיפוח בכלל, אני נוהגת להתרחק ממוצרים עם ריח חזק. העור שלי חווה מספיק כדי לדעת מה לא מתאים לו :)
    לגבי המחיר, אני חושבת שזה תמחור במסגרת המקובל בארץ - יקר מידי.

    Lilach - תודה רבה בייב :) תנסי ותתאהבי!

    השבמחק
  4. אההה עשית לי חשק לשפתון של מדינה מילאנו! אני ממש אוהבת את המוצרים שלהם (וכן המוכרות בחנויות לא ממש תואמות את העובדה שמדובר במותג איפור, גם אני ''נכוויתי'' במספר חנויות וזה מבאס) אבל אני אישית לא הולכת עם שפתונים, רק גלוסים וזה נראה לי בא בול!
    שנה טובה בובה!

    השבמחק
  5. למי שלא הולכת עם אודם, האודם ג'ל הזה הוא אחלה. זה ממש כמו ליפגלוס, רק בלי הדביקות. מה שכן, לא צריך מרוח טון ממנו, משיכה אחת מספיקה :)
    שנה טובה מותק!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...