5.10.11

התקהלות מאושרת

במקור, היה צריך להיות פה אחד מהמדורים היותר מעצבנים שאני מכירה, מאותם אלה שיושבים ובוהים שעות [או סתם דקות ארוכות] בשתי תמונות ומנסים למצוא את ההבדלים. במקרה זה, ישנה רק תמונה אחת ואם תסתכלו היטב על התמונה, תוכלו לראות שיש כאן מספר דברים מעניינים שמתרחשים להם יחדיו. רובם, לא הכי אופייניים לי אבל משתלבים היטב בהוויה הכללית.   

צילום: אריאלי

"תחילה, את מחייכת ונראה שטוב לך" היו אומרים הציניקנים או אותם אלה שמאסו בציניות שלי אבל לא, לא זאת הכוונה. בוודאי שאני מחייכת, הרי כוס קאווה מצויינת מצויה בידי וזה גבירותיי ורבותיי, מראה שלא רואים כל יום וגם לא פעם בחודש. כמו כן, בוודאי שטוב לי - אני נמצאת בחברת חבר יקר ואנחנו מקשקשים לנו בהנאה. אז מה בכל זאת מוזר?

זה...



אם נתעלם לרגע מרצפת הדמקה שכה רציתי להנציח בצילום האומנותי הזה, מזה שאני לא מאמינה בטיפולי לייזר ומזה שהלק הזה של OPI [ ראה פוסט קודם] החזיק קרוב לעשרה ימים ללא קילופים, נוכל לראות התקהלות קטנה שמתרחשת על פרק כף ידי.


 <מימין לשמאל>
שני צמידים מ"הכל בשקל" בקינג ג'ורג' מלפני כמה שנים, צמידים ורודים עם דיטייל נחושת מפול & בייר מלפני עוד יותר שנים, צמיד טורקיז מהסייל האחרון באקססורייז וצמיד חוליות שנרכש כשרשרת חוליות ועשה הסבה.

<אני מאזנת>
העלות הכוללת של ההתקהלות אינה עולה על חמישים שקלים גם יחד ולשם האיזון, נמצאה הטבעת המושלמת בה.שטרן.

<הצהרה>
זו הייתה הפעם היחידה שהתקהלות צמידים המונית נראתה על פרק כף ידי אחרי שאושרה על ידי, לעצמי. אין לי כל כוונה להפוך להיות אחת מאותן אלה שעונדות "צמידי חברות" ושאר ירקות כדרך חיים.

<התנצלות>
בפוסט זה לא ניתנה התייחסות מספקת לחולצת השיפון של benetton שנרכשה על ידי אחותי, לפני כעשרים שנה.


זה זמן קסם, או במילים אחרות - יום רביעי.
מבחינתי זו התקדמות טובה לקראת המטרה.
♥

8 תגובות :

  1. מעידה חד פעמית היא ענין נסלח, בעיקר אם זה שמעד אפולוגטי ביחס אליה ומצהיר שלעולם לא עוד. רק זכרי: 1. הצהרת שלעולם לא עוד. 2. יש לכך תיעוד בכתב 3. יש עדים. המעידה הבאה כבר לא תזכה ליחס סלחני - שיהיה ברור.

    וגם - אין אף טבעת בעולם שיכולה להוות גורם מאזן למקרים כגון אלה.

    את הלק בתמונה הזאת אהבתי הרבה יותר מאשר בתמונה בפוסט הקודם.

    השבמחק
  2. זה אותו הלק! וזו אותה המריחה אפילו.
    לגבי העמידה - מודה, מודה, מודה, לא עוד. ☺

    השבמחק
  3. אחלה חולצה. מחכה לזום על הנעליים...

    השבמחק
  4. Beautiful bracelet, your language difficult, anyway I send you a kiss from Spain.
    Regards

    השבמחק
  5. יקירתי, במקה הנ"ל ואם נתעלם ממהתקהלות שלא תחזור, את יכולה להפוך לדרך קבע את נוכחות הטבעת על אצבעך. השאר לא חשוב יותר, ובאם צפוף שם בקופסת התכשיטים, בשביל זה יש חברים. (אצלי יש 2 קומות אף פעם לא צפוף מידי)

    הולם אותך לגמרי החיוך
    גמר חתימה טובה!

    השבמחק
  6. סינדרלה - תודה, תודה. נעליים יהיו בהמשך :)

    vicen - thank you! kisses from Israel ☺

    Efrat - הטבעת היא לא רק חברה קבועה על האצבע, היא ממש בת בית. אני אוהבת אותה מאוד, יש לי אותה כבר כמה שנים והיא [כמעט] תמיד איתי. תודה רבה וגמר חתימה טובה גם לך! ☺

    השבמחק
  7. יש דברים גרועים יותר מהתקהלות צמידים. למשל, התקהלות נחשים ארסיים על היד או התקהלות שתי ציפורים ביד אחת. בכל מקרה זה הרבה פחות גרוע מהקרוקס שקניתי לפני כמה חודשים ברגע של חולשה.

    אקיצר - אני מאד אוהבת את השילוב של הצמידים הזולים עם הטבעת היוקרתית :-)

    השבמחק
  8. לא יודעת אם יש סיכוי שתהיה לי התקהלות של נחשים על היד או של ציפורים ...
    תתחדשי על הקרוקס, צריך גם אותם לפעמים :)

    השבמחק