23.10.11

מה קנית? - "שמלת רחם" של דונטלה, ואת?

אתחיל ואספר על כך שרכישותיי מקולקציית לנווין ל - H&M משנה שעברה הסתכמו בזוג נעליים [השחורות] שהתגלו בהשקעה נבונה, כי הן מתאימות כמעט לכל בגד ונוחות מאוד, טי שרט מקושטת פפיון, נצנצים ושאר ירקות, שתמיד גוררת אחריה תגובה בסנגון: "מה זה זה שאת לובשת? מאיפה הוצאת את זה עם כל זה?" - עכשיו קראו שוב את הציטטה, רק בטון של בבון עולב, שחושב שבוקסר זה לא רק תחתון, אלה גם מכנסיים קבילות ליציאה מחוץ לבית - מהתגובה אפשר לומר, שגם כאן מדובר בהשקעה נבונה. עוד נרכשה חגורת שרשרת שהוסבה לשרשרת, שהייתה רכישה מיותרת במיוחד, שכן ענדתי אותה אולי פעמיים.

מהניסיון הזה בלבד, אני יכולה להגיד שהמסקנות הוסקו והלקחים הופקו ויחד עם זאת, ברגע שפתחתי את האתר שמציג את הקולקציה של ורסאצ'ה ל - H&M, העיניים החלו להתרוצץ משל הייתי אחרונת הפקאצות, שרוצה הכל! הקולקציה מורכבת מכ- 40 פריטי לבוש לנשים ו - 20 פריטי אקססוריז וזו של הגברים מורכבת מכ - 20 פריטי לבוש וכעשרה פרטי אקססוריז, שגם אותם, אני רוצה או כך לפחות הרגשתי. אחרי שנרגעתי קצת, לגמתי עוד שלוק מים קרים, התיישבתי בנוחות מול המחשב והתחלתי לעבור לאט לאט על הפריטים, הדברים נראו קצת אחרת. הרבה אחרת.

חשבתי ביני לבין עצמי, בקול רם כמובן, שאולי בעצם הכי כדאי יהיה להשקיע בפריטים אייקוניים ואיכותיים יותר שמביאים לידי ביטוי את המותג versace על הצד הטוב ביותר, זה שיותר מזכיר את ג'יאני ופחות את דונטלה. למשל, ג'קט העור הזה.

מחיר: 999 ש"ח
 אבל אז, חשבתי לעצמי שהוא בטח יהיה כבד יחסית והאמת היא, שאני בכלל לא מרגישה בנוח ללבוש פיסות ענקיות של חיות מתות. אני יודעת, שזה אולי נשמע צבוע ודו פרצופי מפי מישהי שמרגישה מאוד בנח ללכת עם נעלי עור או תיק עור. אז נכון, אבל זו ההרגשה האישית שלי, כמו גם ההחלטה להתקדם הלאה מהג'קט. "אז אולי שמלה?" - שאלתי את עצמי, שוב בקול רם.


שמלת הפייטים שמימין, עם הפרינט האייקוני, מאוד עשתה לי את זה. למרות, שיש לי תחושת אמביוולנטית לגבי הציור של השקיעה בים שממוקם באזור הרחם בדיוק. אני חושבת שבמחיר של 499 ש"ח השמלה הזו יכולה להיות "שמלת מסיבות" נהדרת. אבל לכמה מסיבות אני כבר הולכת בגילי המופלג?

"אז אולי משהו סולידי יותר?" - שוב דיברתי עם עצמי. שמלת המשי השחורה בהחלט עונה על דרישת הסולידיות ועדיין, אין המדובר בשמלה ללכת איתה למשרד. האם היא שווה 599 ש"ח? עדיין לא החלטתי.

ומה עם שמלת משי צהובה מעוטרת פייטים, שתעלה בארץ 899 ש"ח ואילו בארה"ב 199$? נראה נחמד, אבל המחשבה על ההפרש במחירים עושה לי קצת בחילה, תסלחו לי. [בארץ נשלם כ- 22% יותר על הפריט הזה. בפריטים אחרים, נמצאו הפרשים נמוכים יותר או בכלל לא].

יש עוד הרבה שמלות לבחור מהן, הנה שתיים שהייתי מוותרת עליהן גם אם הייתי מקבלת אותן במתנה. בעצם רגע, לא! בשביל מה יש איביי בעולם הזה אם לא בשביל למכור מתנות פחות טובות, הא?




ימין: 799 ש"ח | שמאל: 799 ש"ח




למעלה: מכנסיים 299 ש"ח | למטה: טייטס 149 ש"ח


אני חייבת לציין, שבמכנסיים האדומים, התאהבתי. אני אוהבת את הרוכסן הפנימי, אני אוהבת את הפרינט המטורף ואת גזרת הסקיני. אלה מכנסיים שבקלות יוכלו לעבור מקז'ואל שיק למשהו יותר פנסי או אולי עלי לומר "פנסי-פנטס", הכל תלוי בעריכה של האאוטפיט. גם הטייטס עושה לי את זה, משום מה.

ואם כבר מכנסיים, אז חייבים חגורה. את החגורה הזו אני אשמח מאוד להוסיף לאוסף שלי, שבעצם אין לי כזה, כי אני לא כזה אוהבת חגורות. רגע, מה?

מחיר: 249 ש"ח

בכל זאת, מדובר בחגורת עור עם ניטים, מקולקציית האקססוריז של הגברים דווקא, שאני אוהבת מאוד. מסוג הפריטים שצועקים "ג'יאני!" וישדרגו כל הופעה. לגמרי אמרתי את זה ואני מתנצלת בפני כל מי שרגשותיו נפגעו. אני גם מתנצלת בפני כל מי שהלסת שלו קיבלה מכה, כשהיא צנחה לרצפה, אחרי שראיתם את המחיר.

ואולי תכשיט יפה? ואולי דווקא לא...




עגילים וטבעת, כל אחד מהם יוכל להיות שלכם ב - 17 בנובמבר, תמורת 99.90 ש"ח. כפי שכתבתי בתחילת הפוסט, מנסיוני עם הקולקציה של לנווין ל - H&M, התכשיטים לא מהווים בעיני פריטים ששווה להשקיע בהם בקולקציות מסוג זה. הם אמנם זולים יותר מכל פריט אחר בקולקציה ואולי גם יפים אבל בעיני, אין טעם להשקיע בהם בכלל. הרי טבעות, עגילים וצמידים שהם לא ממתכות יקרות ו/או בעלי אבנים יקרות או יקרות למחצה אפשר למצוא בכל מקום, לא ככה?

אז מה בא לי? בגדול אני חושבת ללכת על המכנסיים [ואולי גם על הטייטס], חגורה וכנראה שגם שמלה. הכל יקבע סופית לאחר מישוש אינטנסיבי [אופס] של הפריטים ובחינת האיכות שלהם, שהרי זה ידוע שהאיכות יכולה להיות בעייתית עד מאוד בשיתופי פעולה בין מותגי על ומעצמות "אופנה מהירה".

כמובן, שיש עוד המון פריטים, ואת כולם תוכלו למצוא באתר וגם להוריד קטלוג עם מחירים. הכל יגיע לעזריאלי תל אביב ב - 17 בנובמבר והכל יהיה יקר מידי, לטעמי, גם אז. רב הסיכויים שהמחירים ו/או פערי המחירים ביחס לחו"ל לא יפגעו בכישורי העמידה בתור של בנות ישראל, שייקחו יום חופש או ימשיכו להיות מובטלות ולגהץ על המינוס, רק כדי להתקרב לחלום ה"וורסייס"...אופס, התכוונתי ורסאצ'ה, ורסאצ'ה!

סביר להניח, שגם אני אהיה מאותן אלה שיגיעו לחנות עוד באותו היום רק חשוב להזכיר, לכם וגם לעצמי, שכבר כשבועיים או יותר, אחרי ההשקה אפשר למצוא [חלק] מפריטי הקולקציה עזובים על הקולבים כשתווית אדומה מתנוססת על גביהם וצועקת משהו שמזכיר 50% הנחה.

**כל התמונות לקוחות מאתר החברה**


21 תגובות :

  1. המחירים על הפריטים פשוט שערורייה!

    השבמחק
  2. A fantastic selection.
    greetings friend

    השבמחק
  3. אני חושבת שמחירים לגמרי סיבירים יחסית לחומרים מהם הפריטים עשויים. שמלת משי ב 500 - 600 שקלים זה בסדר גמור. אני עדיין לא בטוחה שאני והקולקציה הזאת נועדנו אחת לשניה, אני אחליט כשניפגש פנים מול פנים.

    השבמחק
  4. Leann - חלק מהם, כן. חלק, בסדר גמור.

    סינדרלה - *נאנחת* ומסכימה :)

    vicen - thank you ☺

    sefi - שמלת משי ב 500-600 שקל זה אחלה, אבל ב 900 שקל...אולי קצת פחות. נראה לי, שחשוב לא לשכוח שבכל זאת, מדובר בייצור המוני ולא בפריטים המדוייקים של ורסאצ'ה ולכן, המחירים צריכים להיות בהתאם. אני גם אהיה בטוחה יותר כשאראה את הדברים פנים מול פנים ☺

    השבמחק
  5. אוף בגלל דעה קדומה ולא טובה על ורסאצ'ה אני פשוט לא מצליחה להתחבר לקולקציה..
    אבל כנראה שגם אני ימצא את עצמי ממששת ובודקת ובסוף גם קונה משהו. (במיוחד שעל פי הדיבורים המחירים פה, בברלין, זולים יותר מבארץ...)

    השבמחק
  6. הכל נורא דונטלה בעיניי :(
    אבל יותר מפליא אותי עצם העניין שהם ימכרו ג'קט מעור, H&M הרי דוגלים בגישה אורגנית אקולוגית כזו

    השבמחק
  7. Dror - האמת, שיש די הרבה דעות קדומות יותר ופחות על ורסאצ'ה. מצד שני, יש משהו בפרחה האיטלקיה שעושה חמים ונעים בלב :) שלי לפחות...
    יש באתר שלהם את המחירונים של כל המדינות, אני מאמינה שבברלין באמת יהיה זול יותר ואולי תמצאי משהו שתאהבי :)

    Macabre Doll - לH&M יש כל עונה ג'קט אחד לפחות מעור. יש להם ליין נפרד, שהוא אקולוגי [מחומרים ממוחזרים וכותנה אורגנית וכו']. תקראי לזה צביעות או ראיה עסקית טובה, מה שיותר נח לך :)

    השבמחק
  8. קצת מוזר להכניס עניין של צביעות בכל דבר. יש להם אג'נדות שהם מקדמים בתור מותג, מצד שני יש להם צרכנים שאוהבים עור, הם מצידם מנסים לרצות את כולם ובעיקר לעשןת כסף. אני לא מגנה עלהים, אבל אני לא רואה פה צביעות.

    השבמחק
  9. מי הכניס צביעות "לכל דבר"? בהתנהלות עסקית לרב ימצא אלמנט של צביעות כזה או אחר, מתוך אינטרס של הגדלת רווחים וזה נראה לי ליגיטימי.
    יש מי שיראה במכירה של בגדי עור לצד ליין אקולוגי שמקדם אג'נדה ירוקה סוג של צביעות ויש מי שיראה בכך ראיה עסקית טובה תוך שאיפה למיקסום רווחים. מה הבעיה להגיד את זה בקול רם או לצורך העניין לכתוב את זה? אין כאן נקיטת עמדה, אלא הצגה של שני צידי המטבע, לצורך העניין. איפה הבעיה?

    השבמחק
  10. הבעיה היא שצרכן "אקולוגי" מבין שהוא משלם כסף לחברה שמוכרת גם מוצרי עור, למי חזק בעניין השמירה על החי
    אז זה בעייתי

    השבמחק
  11. לא התכוונתי איפה הבעיה בזה שהם עושים את זה, אלא איפה הבעיה בלדבר על זה ולהתייחס לזה כאל סוג של צביעות.

    השבמחק
  12. אני לא כתבתי שום דהא על צביעות ;)

    השבמחק
  13. ולכן התגובה שלי מה -25 באוק' לא היית מופנת אלייך ☺

    השבמחק
  14. תגידי, למה את תמיד מוציאה אותי בלונדינית אצלך בתגובות? את לא יודעת שזה לא יפה? (דווקא בלונד זה יפה, בעצם)

    ;))

    השבמחק
  15. נו, זה בגלל שאני חושבת שבלונד יהיה לך מהמם! ;)

    השבמחק
  16. אני אסכם את כל מה שהיה לי לומר ב"לא יתפסו אותי אפילו מתה עם הבגדים האלה" יש לי סלידה איומה מדונטלה ורסאצ'ה. אולי בפעם הבאה :-P

    השבמחק
  17. לחפש "זה שיותר מזכיר את ג'יאני ופחות את דונטלה" ממצה את הקולקציה.

    התרשמתי שהקולקציה נועדו רק לצעירות מושלמות גוף, ככזו היא מאוד מעניינת, שמלות יפיות את הטייטץ אם את צעירה ואקסרווגנטית אפשר לצוות לפריט חלק - ממש לא למקושקש אחר.

    דווקא החגורה לא יחודית בעיניי.

    לא רואה את עצמי מגיה לסניף וממששת, אחרי שאצטרך לעמוד בתור לכניסה כאילו אני בכלוב תרנגולות דחוסות, מובלותץ על משאית לשחיטה. כן כן, זו הייתה התחושה עת "הוקצב" זמן לרכישה במכירה של לנוון.

    אני נעדיפה את H&M בימי ראשון, עת אין תור למלתחה וגם לא לקופה. אולי ארכוש פריטים עממים יותר אך כזה גם יהי מחירם.
    אגב - בתור אוכלת בשר, עת שוחטים פרה, משתמשים גם בעור למצורים כמו נעליים, תיקים, ג'קטים. אם הייתי קונה הייתי הולכת על הג'קט בשמחה. 1000 (999) שקלים מבקשים גם בקסטרו

    השבמחק
  18. Haboleshet - ועל זה נאמר: על טעם ועל ריח... :)

    Efrat - אני לא בטוחה שיש כל כך מה לחפש ייחודיות בקולקציה הזאת. נאמר מראש שיהיו בה פרינטים אייקוניים ודגמים שנראו כך או אחרת בעבר רק בתרגום ל"אופנה מהירה" של H&M ולכן, בעיני החגורה היא דווקא בירה מצויינת. לגבי הג'קט - משתלם? כן. בא לי? המממ..לא כל כך משום מה ☺
    אני לא חושבת שאני אלך לעמוד בתור.

    השבמחק
  19. המכנסיים והטייטס מהממים! מכל מה שהראת כאן, הם בהחלט השקעה הכי יפה, לפחות בעיניי.

    השבמחק
  20. Lilya - כבר ממש בא לי על המכנסיים :) אני מקווה שהן ישבו עלי כמו שהייתי רוצה שהן ישבו עלי. LOL

    השבמחק