15.10.11

New Edition

יש דברים שקשה לעמוד בפניהם...במקרה שלי, איפור הוא אחד מהם, במיוחד כשמדובר בדברים טובים ואיכותיים שאפשר להשיג במחירים רלוונטיים הודות להנחות ומבצעים לחג. מי זוכר לכבוד איזה חג ההנחה? אני מוכנה להשבע שהיה רגע שבו היה נדמה לי שפסח כבר מעבר לפינה ואז נזכרתי שאנחנו בסוכות. 

אז חג שמח וזה!

הרכישות האחרונות בתחום הברונזרים

אז כן, הצלחתי לשים את ידיי על ה - Bronze Goddes של Estee Lauder באפריל [דיזנגוף סנטר], שם גם כמעט וקרה אסון לעור שמתחת לעיניים שלי וליועצת היופי, אבל זה נגמר טוב. בכל אופן, יש באפריל הנחה של 40% על מוצרי היוקרה וכך גם זכיתי לרכוש את הדבר המדהים הזה תמורת 150 ש"ח.

דיילת היופי, שגם כמעט וגרמה לכוויה הודות לטסטר מקולקל של קרם עיניים, טענה שהיא בעצם שמה את הברונזר הזה בצד בשביל חנה לסלאו, כי היא ביקשה אבל, כיוון שהיא עוד לא הודיעה לה, אז אין לה ברירה אלא לתת אותו לי. עכשיו נניח וזה נכון, אז חנה, דעי לך שסבלתי מספיק בשביל שהוא יהיה שלי - דיילת היופי הזאת הייתה רחוקה שנות אור מכל מה שהוא "יופי" וגם דאגה למרוח לי משהו מקולקל על הפנים, למרות שדרשתי בתוקף שזה ימרח קודם על היד שלי. כשאמרתי ששורף לי ואז ששורף לי נורא והיא דאגה להביא לי משהו להסיר איתו את הזוועה [גם לקחתי טישו ומים מהבקבוק מים שהיה איתי והתחלתי לשטוף את הפנים באמצע החנות], הדיילת הנחמדת דאגה להסיר את עצמה מהמקום ולהתפנות ללקוחות חדשים. כמה חזק אני יכולה לצעוק?! סבלתי...נשבעת לך שסבלתי ועל כן, עכשיו אהנה! בכל אופן, לפנים שלי שלום ולברונזר, היוש!


Bronze Goddes

השוקולד של בורז'ואה היה בגדר המאסט בשבילי תמורת 39.9 ש"ח וכמובן, שרכשתי גם את המברשת קבוקי בחצי מחיר. מאוד נח לי להשתמש בהם ליומיום ולשאת אותם איתי, כולל המברשת הכוונה. אם בבורז'ואה עסקינן, אז שני עפרונות העיניים האלה היו בחירה מוצלחת מאוד - הזהוב והכסוף - פשוט משלימים כמעט כל לוק שיוצא לי לעשות. הזהוב נראה מעולה באיפור יומיומי יותר ונותן את האקסטרא טאץ' הזה ואילו הכסוף, פשוט מושלם עם עיניים מעושנות לערב. 

עפרון עיניים כסוף #42 | עפרון עיניים זהוב #62

בתמונה למעלה פחות רואים את היופי של שני העפרונות ולצערי לא הצלחתי לצלם בצורה ממחישה יותר. לא מדובר בעפרונות מט, שניהם מנצנצים בדיוק במידה הנכונה. הנה הדגמה קטנה של העיפרון הכסוף, שאפשר לראות אותו מעט מעל הליינר שלי. אגב, המסקרה כאן גם היא של בורז'ואה.




ואיך אתם פינקתם את עצמכם לחג?

שבוע טוב!

16 תגובות :

  1. מותק, תתחדשי על הכל!
    יצאת עם רכישות נאות ביותר במחיר שווה ביותר.
    אבל איך, איך, איך, הסכמת שדיילת תיגע בך בכלל? לומדים בדרך הקשה...
    כל הטסטרים האלו זה בריכת בקטריות חבל"ז...

    השבמחק
  2. העיקר שלעיניים שלום. שיחוק גדול עשית עם הברונזר היפיפה, מחר משתלם למוצר יפה.

    חובבת ברונזרים אני לא, אך את הברונזר של בורז'אה הייתי חייבתת בשל ריחו וצורתו, שוקולד הוא הממתק!

    תתחדשי

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את איפור העיניים, מה שגורם לי פתאום לחשוב שזה יהיה נחמד אם תשימי יותר תמונות איפור שלך בבלוג.

    השבמחק
  4. danra - אויש ואני חשבתי שאני למדתי כבר, כי אני לרב לא נותנת להן להתקרב אלי בכלל. אני לא יודעת מה קרה לי באותו היום, לדעתי הייתי מיובשת :( אבל סוף טוב, הכל טוב! תודה רבה בייב!

    vicen - thank you so much! have a nice weekend :)

    Efrat - המחיר באמת שווה והוא באמת אזל ברב המקומות, אז אני מרוצה. השוקולד אדיר גם הוא. תתחדשי ותהני!

    VanityGirl - אני שמחה שמצא חן בעיניך, זה בגדר ניסוי מבחינתי. רק לאחרונה הצלחתי לצלם את איפור העיניים שלי יחסית טוב, אז אני אשמח מאוד לפרסם פה ושם תמונות טובות עם איפור מוצלח. תודה :)

    השבמחק
  5. דרלינג, תתחדשי על הברונזר ובאמת תמונת האיפור נורא יפה. אני מתה ללמוד למרוח אייליינר כמוך. אולי תלמדי אותי?

    השבמחק
  6. הדיילת המטומטמת צריכה לעוף ללשכת האבטלה על טיל בליסטי, זה פשוט לא יאמן.

    אבל הברונזר נראה משו משו ולא יפה מצידך לפתות אותי עכשיו בהוצאות מיותרות. חוץ מזה, העפרון המוזהב הראה יפה, כמה הוא עולה? ולמה אני לא מוצאת בורז'ואה בסופרפארמים באזור מגוריי למרות שכולם כותבים שהם בכל מקום? מוזר.

    השבמחק
  7. תתחדשי על הכל! המוצרים נראים מהממים וכך גם איפור העיניים שלך.
    אני נסחפתי לגמרי בחגים האלו, טרם הספקתי ״להתאושש״ מפינוקי ראש השנה (בגדים, נעליים, בושם, שרשרת, לקים) והופ מצאתי את עצמי במסע שופינג נוסף, הפעם עם בן הזוג, והתפנקתי לי בעוד בגדים, הוויאנס וצמידים מעלפים. תוסיפי לזה ארון חדש (שהבחור מצא!) ואני המסופקת באדם. חבל שאין לי בלוג, הייתי יכולה למלא 3 פוסטים :-p
    חג שמח!!

    השבמחק
  8. איזה יופי של רכישות! מאיפה הקבוקי? גם של בורז'ואה? איפה קנית?

    השבמחק
  9. sefi - תהיה לנו הזדמנות ללמוד למרוח איליינר ממש בקרוב :)

    שרונה - אל תתיחסי לזה כאילו שאני מפתה אותך, כי הברונזר של אסתי לאודר סולד אאוט בכל מקום, ממש בפוקס היה אחד. לגבי העפרונות, הם עולים משהו כמו 40 ש"ח לפוס-מינוס, אם קונים במסגרת המבצע של 1+1 שיש עכשיו בבורז'ואה. את המוצרים שלהם אני מצאתי בשור טבצניק מול הסנטר ובסופר פארם ביפו.

    Sandy - תתחדשי על הכל! ויאללה, תפתחי בלוג :)

    Shiri Ben Tovim - הקבוקי גם כן של בורז'ואה. השערות שלו פחות רכות מאלו של הקבוקי של מאק לדוגמא, או אפילו של זה של סמאשבוקס, אבל אני מאוד מחבבת אותו. לפעמים צריך לבקש מהדיילת, ולפעמים ראיתי אותו עומד בסטנד ככה שאפשר לקחת לבד.

    השבמחק
  10. הרחיבי קצת על המסקרה בבקשה! יש שמועה שיש להם מאות סוגי מסקרות ושהן טובות.

    השבמחק
  11. האם יצא לך במקרה לראות, לטובת עצלנית חמדנית כמוני, אם ההיילייטר המפורסם של אסתי לאודר כבר נחת במדפים?

    בכל מקרה, מסכימה עם כל המגיבות הקודמות, איפור העיניים הזה מהמם לך. מאוד אוהבת איפור אפור על שלל גווניו.

    השבמחק
  12. Sahar - אני מדברת על המסקרה שכתבתי עליה כאן: http://falafelfashion.blogspot.com/2011/09/blog-post_15.html

    היא נקראת: Volume Glamour Max ואני מאוד מרוצה ממנה ☺

    לובה - לצערי, לא ראיתי את ההיילייטר אבל גם לא שאלתי עליו למען האמת. אולי הן מחביאות אותו, שזה משהו שנתקלתי בו לא אחת. תודה רבה על המחמאה :) כיף לשמוע/לקרוא.

    השבמחק
  13. תתחדשי על הכל!
    את הברונזר ניסיתי ולא כל כך התלהבתי כי הוא דומה לסמקים אחרים שיש לי. אבל אין ספק שיש לו צורה מעניינת.
    המסקרה בהחלט טובה אבל אני ממליצה שתנסי גם את מסקרה של קאבר גירל. ממש מוצלחת!
    לבורז'ואה יש עיפרונות ממש מעניינים וטובים. מזכירים לי עיפרונות של פופה

    השבמחק
  14. ל"ג בעומר הבא נעטוף דיילות יופי בנייר כסף במקום תפוחי אדמה ונזרוק לאש

    השבמחק
  15. הזמן הכי טוב לקניית איפור הוא שבת בצהריים, בסניפי סופרפארם הפתוחים : גן עדן של נינוחות וחוסר הצקות :)

    השבמחק