2.11.11

בלינגינג במדבר

ההיעדרות הממושכת יחסית מהבלוג הייתה לטובת רגיעה, מנוחה וקצת גלאם. מה לא מגיע לי? שאלה רטורית, כן? אז היה לי שוב את העונג והכבוד להיות ממוזמני האירוע השנתי של ה.שטרן. השנה, לעומת שנה שעברה, זכינו להתענג על נוף מדברי של מלון "בראשית" במזג האוויר שהיה מושלם בעיני - קר בצל וחמים ונעים בשמש ואף מילה על הקפור בלילה.

הנוף מהחדר
 גם השנה, חלקתי חדר עם ספי והיה לנו מוי כיף. מרחנו לק בערב, התאפרנו, התקשקשנו והתרגשנו מכמות הבלינג.
 
בריכה חיצונית



אמנם היה חמים ונעים בשמש אבל, היה קר מידי בשביל להכנס לבריכה החיצונית [היו מי שהשתכשכו בבריכה הפנימית]. כאן ניסיתי לבדוק את טמפרטורת המים, הכנסתי אצבע והיא כמעט נשרה. היה מלחיץ.

מבקרים נוספים במלון
  הנוף של המכתש עוצר נשימה ומאוד מרגיע, גם עבור אוהבת נופים ירוקים שכמותי. הגדיים [?] שבאו לבקר הם רק בונוס.


אלה היו יומיים של בילוי ומנוחה עם חברים שלא יוצא לי לפגוש מספיק, בריזורט נהדר שמספק את השקט והשלווה שכולנו זקוקים להם מידי פעם. ערב הגאלה היה נהדר, עם תלבושות מוצלחות ותכשיטים נוצצים, עם אוכל ושתיה מעולים. כמובן, שבאירוע הוצגה גם קולקציית התכשיטים החדשה של ה.שטרן Ancient America, שעליה ארחיב בנפרד משום שהיא מאוד מצאה חן בעיני. 

בערב האירוע התארגנו והתלבשנו כמה שיותר "נוצץ". אני תמיד מתרגשת שיש לי הזדמנות להתלבש יפה ומוקפד, להתאפר יותר ולענוד תכשיטים יוקרתיים. ביננו, כמה אירועים כאלה כבר יש? גם השנה השאלתי עגילים לאירוע, הפעם מקולקציית ה - stars שהתכתבו ממש מעולה עם הטבעת שלי מקולקציית victorian.




אווו עגילי סטארס שלי [לאותו הערב], כמה שאתם יפים בניצנוץ הזה שלכם....מזל שיש גם תכשיטים שלא צריך להחזיר.

אאוטפיט: שמלה: GAP [לא צוחקת] | נעליים: לנווין ל H&M, תיק: ZARA | תכשיטים: ה.שטרן

צילום: אלירן אביטל
 
חייבת לציין, שהחזרה לעבודה ביום שלישי הייתה קשה במיוחד וכבר ביום שני בערב, כשישבתי בבית קפה ולפתע שמעתי צרחות של ילדים, הבנתי כמה מושלם היה לי לבלות יומיים במקום נטול רעשים ולחצים.
אז תודה לספי שגם צילמה ולזהר, שהיו לי לחברה מושלמת ונראו מהמם.
תודה לה.שטרן על תכשיטים על זמניים.
תודה ליפעת ואיילה מ"שלמור" על אירוע מושלם.
ותודה ל"בראשית" על שהוא קיים.
המשך שבוע נפלא! 

8 תגובות :

  1. את נראית נהדר, והמקום יפהפה. חבל שהבריכה החיצונית היתה קרה מדי, זה בטח תענוג מושלם לצוף שם מול הנוף הזה.

    השבמחק
  2. הכל נראה ממש מושלם, כולל אותך!

    השבמחק
  3. וואו התמונות שלך ושל ספי מבהירות לי איפה בא לי להיות דבר ראשון כשאני מגיעה לארץ (למרות שיש לי תחושה שאני צריכה לחסוך כבר מעכשיו..)
    וחוצמזה- תמונה מדהימה של שלושתכם :)

    השבמחק
  4. לגאפ יש הבלחות מדי פעם, וזו אחת מהן. השמלה מאוד מחמיאה לך. נראת אלגנטית ומלאת שיק!

    בית קפה עם צרחות של ילדים, דונט גט מי סטרטד. החוצפה הזו בחסות "הנפש החופשיה של הילד" עברה כל גבול. ילדים צריך לחנך. כבר הכרזתי שבפעם הבאה שהורים ישלחו את הילד שלהם לצרוח ליד השולחן שלי במקום לידם, אני אלך ואשים את השיר הכי מעצבן בטלפון ואעמוד לידם. חושבת שיבינו את הרמז?

    השבמחק
  5. תמונות ממש יפות אהבתי :)

    השבמחק
  6. דרלינג, זו את שמרחת לי לק. לי בעיקר היה נעים וכיף איתך כמו תמיד. את כולך בלינג והיית מהממת עם שמלת הגאפ.

    השבמחק
  7. תודה לכולן על התגובות :)

    השבמחק
  8. מלון מדהים נוף עוצר נשימה

    השבמחק