5.11.11

תובנות לפני שהיקום קורס

דברים שיש לנו נטייה לשכוח:
<פירות גדלים על עצים>
<גם באמצע העיר>
<פירות הדר נראים נהדר על עצים וגם אצלי בצלחת>
<פירות הדר מבשרים על בוא הסתיו...או שזו הציפור הזו?>
<בולבול>

מרכז "סוזן דלל" ~ נווה צדק ~ תל אביב



דברים שיש לנו נטייה לשכוח #2:
" לא לירוק לבאר ששותים ממנה"> אבל מי שותה מבאר בימינו?
מסתבר, שהבאר היא רק מטאפורה ולכן, כדאי לא לשכוח משפטי מפתח שכאלה, שכן המטאפורה תהיה רלוונטית כל החיים ולכל מקרי החיים.
<מטאפורה היא לא משהו דקדנטי>


זה היה עוד בוקר סתווי בתל אביב ואני מצאתי את עצמי בנווה צדק, באיזור מרכז "סוזן דלל" בעצירה קצרה לקפה <עם סויה>, כשראיתי את עצי הפרי האלה עמוסים בכל טוב, לא יכולתי להתאפק והתחלתי לצלם כאילו שזו הייתה הפעם הראשונה שראיתי עץ בחיי. 
יתכן, והזכרתי לעצמי את הילדה היפנית בת השמונה, שצילמה בכנסיית נוטרדאם. 
<אני מחבבת מאוד ילדות יפניות>
<כמו כן, מזל טוב להלו קיטי, זה הזמן להקפיא ביציות, כלבה!>


מהו אאוטפיט סתוי בשבילך?
-בשבילי, אאוטפיט סתוי חייב ללטף. או לפחות לגרום לאחרים ללטף אותי.

<שואלת ועונה: אני>

אאוטפיט: מכנסיים GAP | טי שרט: American Apparel | קרדיגן קשמיר: מתנה מחו"ל
נעליים: TERRA PLANA לאלמביקה





<זהירות!>
יקום קורס לתוך עצמו > מיראל אוהבת חורף.

שבוע טוב ♥

6 תגובות :

  1. הרגת אותי עם הפוסט הזה. הצבעים הסתויים נורא נעימים.
    בדיוק היום חגגתי עם חברות את יום ההולדת להלו קיטי. היא כבר זקנה אבל לפחות היא לא רווקה. יש לה את דיר דניאל, בן זוגה. איתו היא יכולה להשתמש בביציות שלה.
    מקווה שהעולם לא יקרוס בחורף, כשיש לך סריג קשמיר.

    השבמחק
  2. מיראל איזה פוסט משעשע! לא הפסקתי לחייך... למרות שאני לא חובבת חורף - כיף לראות את ההתלהבות שלך. שבוע נהדר!

    השבמחק
  3. I like the color of autumn.
    Kisses from Spain

    השבמחק
  4. פוסט מקסים! (ואני אומרת זאת למרות שאני האדם האחרון בעולם שיהיה שותף להתלהבות מהחורף).

    השבמחק
  5. איזה יופי של פוסט. האין הציפור הזו קרויה נחליאלי?
    אכן לאחרונה מזג אויר קסום בארצנו.
    כן ימשיך.
    ענבל

    השבמחק
  6. sefi - איזה חמוד זה שאתן חוגגות לה יומולדת, ראיתי קצת תמונות בפייס. אני מקווה שקיטי וחבר שלנו יביאו צאצא חמוד ☺

    Lilya - איזה כיף לשמוע שהפוסט העלה חיוך על פניך :)

    vicen - happy autumn! kisses from Israel.

    VanityGirl - זו השנה הראשונה שבה אני מגלה התלהבות מהתקררות. תודה!

    ענבל - אכן, נחליאלי. אבל אני הרגשתי שגם לבולבול מגיע מקום של כבוד ;)
    תודה שבאת וחיזרי לבקר שוב ☺

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...