9.11.11

אמריקה העתיקה - או, "מה הייתי רוצה לקבל מתנה מסנטה"


הבטחתי ולכן אקיים! ולא רק בגלל זה, אלא כי מדובר בפריטים כל כך יפים, שזה פשוט תענוג להסתכל עליהם. 

הקולקצייה החדשה של ה. שטרן שנקראת Ancient America והיא שואבת את השראתה, או יותר נכון יהיה לומר שמעצבי התכשיטים של החברה שאבו את השראתם, מתרבויות אמריקה [היבשת] העתיקה שנתנו מקום של כבוד לטבע.





כל התמונות: יח"צ



בקולקציה אפשר למצוא אלמנטים מחיות שמאפיינות את אמריקה העתיקה כמו היגואר [תמונה אחרונה: צמיד], הציפור [תמונה ראשונה: צמיד + טבעות], שנוצותיה נותנות את הטון בפריטים, צמיד וטבעות קשקשי הדגים שנראים על הגוף מאוד טבעי ולא מתאמץ [משהו שאי אפשר להגיד על המחיר ☺]. הפיס האהוב עלי מכל הקלוקציה הוא דווקא הטבעת השחורה [יש תמונה גם של העגילים] שעיצובה נשען על צורת שריונו של הצב. נכון שלא ראיתם את זה בא? זה מה שכל כך מיוחד בה.

כמובן שאפשר לאהוב או לא, אבל מבחינתי זו אחת הקולקציות היותר מוצלחות של ה.שטרן, שהצלחתי להתחבר אליה מאוד. בכלל, עיצובים ששואבים את השראתם מן הטבע, חביבים עלי מאוד.

 במהלך השהות במלון "בראשית" יצא לי להציץ אל "מאחורי הקלעים" של צילומי היח"צ הישראלי עבור הקולקציה. את הקמפיין הבינלאומי מובילה קייטי הולמס, שהיא בניגוד לקולקציה, לא חביבה עלי בכלל. יו ווין סאם, יו לוז סאם - ככה זה.






צילום: אלירן אביטל

את הפריטים אפשר למצוא בסניפי ה.שטרן ברחבי הארץ ויש לא מעט מהם, החל מ - 4,388 שקלים. נגיד ואני אהיה ממש ממש ממש טובה השנה [נשאר לי עוד פחות מחודשיים], אתם חושבים שאולי סנטה יפנק אותי במשהו קטן מהקולקציה או שכדאי להנמיך ציפיות?



♥

7 תגובות :

  1. Hello friend, $ 4.388 is not it a bit expensive? , Maybe too much.
    It's an opinion.
    Greetings again.

    השבמחק
  2. אני מודה שלא התלהבתי בכלל מהקולקציה הזו (ועוד פחות מהפרזמטורית) אבל הצמיד האחרון שהצגת, וואו.

    השבמחק
  3. vicen - it's 4,388 NIS, but still it's nor cheap :) that's h.stern!

    שרונה - אני חושבת שזו היחידה מבין הקולקציות האחרונות שלהם שאהבתי באמת. על טעם ועל...☺

    השבמחק
  4. אכן קולקציה מהממת. הצמידים והטבעות בהשראת הדג הכי יפים. אני רוצה גם!

    השבמחק
  5. (אוף טופיק - יש עדיין בעיה ברישום ל RSS)

    השבמחק
  6. sefi - מהמם, מהמם, מהמם!

    איפי - תודה רבה, אני אבדוק ואטפל :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...