10.11.11

סלח לי בלוגי, כי חטאתי.

סלח לי בלוגי, כי חטאתי.
חטאתי כשקניתי מידי חודש מגזין כזה או אחר.
סלח לי, כי קניתי רק בשביל לרחרח ניחוחות חו"ל, שבשלב זה של מצבור ימי החופשה שלי, נראה רחוק עד לכדי לא נראה בכלל [החו"ל, לא הניחוח.]

סלח לי בלוגי, על שפשעתי כאחרונת הפשיוניסטות ורכשתי...
או כן, רכשתי!
רכשתי כל פריט מפוספס כזה או אחר, עם עדיפות לחולצות.
גם שמלות.
וגם ג'קט.

סלח לי בלוגי, על היותי קורבן.
קורבן של אופנה, של טיפוח, של כל מה שיפה, של כל מה שמריח טוב ולפעמים, אפילו כל מה שמנצנץ, ורוד ופלאפי.

סלח לי בלוגי, על כך שתרתי אחרי החולצה האפורה המושלמת [נמצאה באמריקן אפרל, כאילו שהיה ספק].
על כך שחיפשתי חודשים ארוכים אחר שמלת המקסי המפוספסת הארורה [H&M].
על כך שאני חושבת שאין כזה דבר "יש לך מספיק פלאטס!" ועל כך, שאני מאמינה שחזיות צריך למדוד, ממש כמו נעליים [למוכרת באפרודיטה, סתמי].

סלח לי בלוגי, שלמרות שאני מבקשת את מחילתך, לעולם לא אחדול מלחפש פריטים קלאסיים, אפילו אייקוניים ממש, שיצטרפו ברינה למלתחתי הקורסת תחת העומס של עצמה.

סלח לי, על שארכוש מהקולקציה של ורסאצ'ה ל- H&M בעוד מספר ימים ממש.






כל התמונות צולמו בידי: מיראל דושנסקי
[17 בנובמבר, 2011]

[עזריאלי - תל אביב]

6 תגובות :

  1. Sorry I can not understand.
    Sorry.
    But send a kiss for you and all Israel

    השבמחק
  2. גם אני לא מבינה. הקולקציה הזאת כל כך זולה בעייני, סינטטית וצעקנית. לא מוצא חן בעייני בי-כלל. הכריות יפות אבל, מענין אם יביאו אותן.

    השבמחק
  3. זה שלפניך, דיבר על כך שהוא לא מבין את השפה [עברית], לא את החיבה שלי לקולקציה.
    מעבר לזה, יש לך טעות חמורה שאת חושבת שהקולקציה סינטטית, כי היא ממש לא. המכנסיים מכותנה, השמלות מ100% משי, הנעליים, התיקים, הג'קטים מעור והגימור פשוט נהדר.
    הכריות והשמיכה אכן יגיעו לארץ ודווקא הן, שמצאו חן בעינייך, עשויות מחומרים סינטטים.

    השבמחק
  4. נשמע כאילו את במריבה עם עצמך. הגמד הרע (והמועדף) לוחש: תקני, תבזבזי, תחדשי. ואילו הגמד הטוב (והמעצבן) מטיף: די לקנות, תשברי על בלאנס.
    כולנו טיתך יקירתי, בימינו צריכה זה הכי טבעי. בעיקר: להנות ולממש את הרכישות. הכי חשוב: לא להצטער וכמובן להמשיך ולשתף אותנו.

    אשר לורסצ'ה. הלואי. לא נראה לי שאף פריט מלבד המטפחות/צעיף יהלמו לי. אין לי כוונה להילחם על כניסה בתור ארוך כאורך הגלות.

    שבת שלום

    השבמחק
  5. אני מרגישה שהבדיחה שמאחורי הפוסט הזה לא "עוברת מסך" :(
    אני לא בריב עם עצמי, אני שלמה עם כל דבר שרכשתי, לבשתי או אמרתי...
    אגב, לגבי ורסאצ'ה, אין לי כוונה לעמוד בתור, גם ללנווין לא עמדתי בתור. אני לרב מגיעה אחה"צ ורואה אם נשאר משהו ממה שאני רוצה ואם לא, אז לא. בכלל, עדיך לבוא יום-יומיים אחרי, כי יש המון דברים שאנשים מחזירים, כי הם לא מרוצים מהקניה האימפולסיבית שלהם.
    הכל טוב :)

    השבמחק
  6. הנוסח לא הצטייר כבדיחה אלא יות רכחשבון נפש, מחילה על שלא הבנתי את ההומור.

    אימצתי את הרעיון , להגיע למחרת, אם יצא.

    :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...