13.11.11

סטוקינג

שלום, הגעתם למענה הקולי של הבלוג Falafel Fashion.
בימים הקרובים, המפ...על מי אני עובדת - בשבועות הקרובים!
תשמעו [תקראו] הרבה על ורסאצ'ה.
הפלאפל הופך להיות מיטבול שמנמן ואיטלקי! אבל לא באמת...

אני מרגישה שדונטאלה עושה לי טיזינג סטוקינג.
היא רוצה שאני אתלבש כמוה, אז היא מפרגנת בקולקציה זולה נגישה יותר ל H&M, ואם זה לא מספיק, אז היא רוצה שאני גם אריח אתבשם כמוה ואז היא משיקה בושם חדש, כאילו שהיא יודעת בדיוק מה אני אוהבת .
אני אומרת שאם אין ברירה אז אין ברירה...

הבושם הראשון שלי מסדר הקריסטל של ורסאצ'ה היה ה"קריסטל נואר", שמאוד אהבתי אבל איכשהו הצלחתי להפרד ממנו לטובת רומנים עם בשמים אחרים. לא מזמן קיבלתי לריחרוח את הבושם החדש מהסדרה, שנקרא Yellow Diamond.

מאוד שמחתי על השידרוג ◄ מקריסטלים עברנו ליהלומים, נראה לי שזה צעד בכיוון הנכון. אני גם חובבת יהלומים צהובים [או יהלומי שמפניה, אם תרצו], כי הם נראים לי מעניינים יותר.

 

עכשיו רק נותר להריח...

■ מה בפנים ■

♫ [כאילו, תו] הראש ◄אתרוג מדיאמנט, סורבה אגס, נרולי, ברגמוט.
♫ הלב ◄נימפאה, פרסיה, פריחת התפוז, מימוזה.♫ הבסיס ◄עץ ענבר, עץ מפאלו סנטו, מאסק.
הבושם רענן, פירותי, מאסקי...טעים.
כן, אני אוהבת את כל הריחות ה"קיטשיים" האלה כמו שחלק יטענו ואני לא מתביישת להודות בכך.
נראה לי.
מי שמנסה להבין איך הוא מריח ועדיין לא מצליחה, אז קודם כל, שתלך להריח אותו בפארמים. נראה לי הגיוני. שנית, על מנת לחסוך בטרחה למי שאין זמן לשטויות שלי, אני יכולה להגיד שהבושם האחרון שרכשתי הוא ה Golden Delicious של DKNY והוא די מזכיר את הבושם הזה של ורסאצ'ה. די מזכיר...בגסות.


מתוך: צילומי הפרסומת לבושם

איפה ■

בכל הפארמים.
א.ד.ט 50 מ"ל- 529 ₪ - עכשיו מושק במחיר היכרות: 249 ₪
א.ד.ט 90 מ"ל- 699 ₪.



כל התמונות: יח"צ

"תמיד חלמתי על היום בו אשים את ידי על היהלום הצהוב ואזכה להריח כמו...אישה! מואההההה!" ~ מתוך: "דמיונה המופרך של מיראל דושנסקי".

שבוע טוב ♥

8 תגובות :

  1. הקרחתי אותו בסופר פארם שבוע שעבר והוא באמת קצת דומה לגולדן דלישס, אבל לא בדיוק. עוד לא החלטתי אם אהבתי או לא.

    השבמחק
  2. משהו בכל הצהוב הזה לא עושה לי טוב.

    השבמחק
  3. ריח משגע! קיבלתיאותו לפני איזה חודש מתנה מחו"ל ואני לא מפסיקה ללכת איתו מאז.

    השבמחק
  4. מהסדרה הזו ומורסצ'ה בכלל ביב לי רק את הקריסטל הורוד, השפרצתי פעם אחת והוא עבר לאחותי שאימצה וריססה בשמחה.

    דנרה המליצה ועכשיו את, אריח אותו בסופר פארם, אולי תהיה לי הפתעה?

    השבמחק
  5. Lilach - תסניפי אותו עוד קצת :)

    עינב - אופס...

    גירליגירל - אכן, ריח משגע! אני ממש אהבתי אותו.

    Efrat - את הורוד דווקא לא אהבתי בכלל. רק את הקריסטל נואר, שהוא מהמם ואני אוהבת אותו גם עכשיו וזה החדש, מאוד שונה מהקריסטל נואר אבל מעולה בדרכו שלו.
    תרחרחי, מה יכול להיות?

    השבמחק
  6. לא יודעת, לא סובלת את ורסאצ'ה, אבל עשית לי חשק לנסות

    השבמחק
  7. קפצתי לס.פאר. הבקבוק מאוד יפה אל מול צבעו של הבושם. הריח נעים ולא מוגזם. אך התפגג מעורי לאחר שעה קלה.
    בלונדינית או לא, יהלום צהוב לא יהיה שלי

    השבמחק
  8. ואו, תוך שעה זה באמת מהר. עלי הוא מחזיק יותר זמן.
    לא נורא :) יש עוד הרבה יהלומים ☺

    השבמחק