17.11.11

בחורף הזה תלבשי מסקרה ושפתון

לאחרונה, באופן מאוד מפתיע [אהם, אהם], אני מאוד מתקשה להיפרד מהפוך שלי.
הוא כל כך חמים ונעים, שאני מרגישה שאני חייבת לגנוב עוד 7 דקות איתו.
7 דקות זה בדיוק מה שצריך כדי להתאפר קלות לפני יום עבודה במשרד [המאפר הראשי של YSL טען שחמש דקות אמורות להספיק, אני צריכה שבע.].
אין לי אותן.
צמצמתי לשלוש דקות בהן, אני מקפידה על מסקרה ומשהו על השפתיים.

{מה יש לך על העיניים?}

בביקור האחרון בסופר פארם נתקלתי בקערה מלאה במסקרות של PUPA, כולן ב - 39.9 ש"ח.
זה אחד מאותם המבצעים החשודים, שגורמים ליוצאי חמ"ן כמוני לחשוב שאולי מדובר בתרמית ובעצם המסקרות פגו תוקף בתום מלחמת יום הכיפורים וזו הדרך להפטר מהן אחת ולתמיד.
בשביל להתגבר על החשש, קניתי שתיים.


הראשונה ~ ULTRAFLEX
הגיעה באריזה אדומה נחמדה ובתוכה מסקרה ועפרון/טוש. בהתחלה חשבתי שזה אייליינר לבן, מוזרה שכמותי אבל, קראתי וגיליתי שמדובר בטוש מסיר איפור.
זה נשמע מעניין מספיק בשביל שאשאיר על זה 40 ש"ח בקופה, אז כך עשיתי.
המברשת של המסקרה סיליקונית עם צד אחד ובו המברשת קצרה יותר - לעיבוי וצד שני, בו המברשת ארוכה יותר - להפרדת הריסים.
הטוש [סורי על הקצה השחור, השתמשתי בו לפני שצילמתי] הוא דרך נפלאה לנקות את הלכלוך שלפעמים נוצר אחרי מריחת המסקרה ממש קרוב לקו הריסים. אני לא יודעת כמה זמן ייקח לטוש הזה להתייבש ולקמול אבל, בניתיים הוא אחלה.

היה לי ניסיון עם המסקרה בעלת המברשת העבה של פופה, שלא אהבתי בכלל בעיקר בגלל גודל המברשת הלא הגיוני. המסקרה הזו מאוד מצאה חן בעיני ועשתה עבודה נפלאה בעיבוי והארכת הריסים הכמעט והלא קיימים שלי.

ביג LIKE.

השניה ~ ENERGIZER 
גם הגיעה באריזה דומה עם עלון המבטיח שיש במסקרה חומר פעיל העוזר לצמיחת ריסים יותר מאשר בכל מסקרה אחרת עם חומר פעיל לצמיחת הריסים [התעייפתי]. אם אתם זוכרים, הייתה לי מסקרה של REVLON שהבטיחה את אותו האפקט. אז הבטיחה...

עוד כתוב בעלון, שצריך להשתמש חודש ימים במסקרה כדי לראות שאכן קורה משהו טוב לריסים. אעדכן בעוד חודש אם הפכתי לקים קרדשיאן. כלומר, אם צמחו לי הריסים, לא התחת.

הערה לכל הנוגעים בדבר, מי שלא תהיו. ~ אני שונאת פחות מחבבת אתכם על שהדבקתם מדבקות זמזם על המסקרה! הכתמים השחורים בתמונה השלישית הם אחרי שהסרתי את המדבקה ואת שאריות הדבק [האנטישמי] ניסיתי להוריד עם מגבון לח. התוצאה: הכיסוי הכסוף והיפה של כלי המסקרה, נהרס. בוזזזז!!!!!

את המסקרה עצמה אהבתי פחות, כי היא "רטובה" יותר ולוקח לה יותר זמן להתייבש על הריסים ובנוסף, האפקט פחות טוב מהמסקרה הקודמת.

   


נחשו איזו מסקרה מרוחה על איזו עין?


טוב נו, אני אגלה לכם: ריסי עין ימין שלי נמרחו במסקרה הראשונה ואילו ריסי עין שמאל שלי, בשניה. בשתי העיניים השתמשתי במעגל ריסים טרם המריחה ובשתיהן, יש רק שכבה אחת.
די ברור איזו אני אוהבת יותר, לא?
קניה מעולה ב 39.9 ש"ח.

{ומה זה על השפתיים שלך?}

זהו Lip Stain או מכתים שפתיים, אם תרצו.
למה בעצם שתרצו להכתים את השפתיים שלכן? או!
מתברר שזה אמור להשאר יותר זמן על השפתיים מאשר שפתונים, שלא לדבר על ליפגלוסים.
מה גם, שזה אמור להכתים בצורה לא מתאמצת ומודעת לעצמה.
כאילו התאפרתי אבל לא באמת. כאילו לא התאפרתי אבל התאפרתי. כאילו...הבנתן. 

ניסיתי את ה  Color Sensational Lip Stain של מייבלין בגוון Cranberry Crush #65, שנשלח אלי מהחברה.



למעלה: מיד אחרי המריחה | למטה: כשעה אחריה המריחה 
אם נתעלם לרגע מהשפתיים העקומות שלי, שדרשו ממני פני בוטוקס על מנת לצלם תמונות [קשות] אלה, אני רוצה לציין שלמכתים הזה יש ריח משכר של קראנבריז, שאני מאוד אוהבת.
המריחה מרגישה כמו מריחה של מרקר על השפתיים ואיך אני יודעת את זה? ניסיתי למרוח גם מרקר.
הייתי בת 10 ורציתי לדעת אם השפתיים שלי יהיו זוהרות. הן לא.

~בכל אופן~

לא מרגישים שיש בכלל משהו על השפתיים, שזה מבורך ולא נדבק לזה שום דבר גם כן [שיער, נגיד].
אחרי כמעט שעה, חזרתי לראי וראיתי שבקושי נשאר לי משהו על השפתיים.
במהלך השעה הזו, לא שתיתי ולא אכלתי [נשבר שיא!]
אז נראה לי ששפתון או ליפגלוס היו נשארים יותר.

יתרונות ~ יש
חסרונות ~ יש
אם רק החיים היו קלים יותר.

עולה בסביבות 89.9 ש"ח אבל, תמיד יש מבצעים של 40% הנחה או 1+1.
מהי הסיבה היחידה לקנות אותו? כי הרוחות העזות שיש לנו בחורף מעיפות את השיער לכל הכיוונים ועם המכתים הזה, השיער לא ידבק לשפתיים, שזה מבחינתי אחד מתחת ל"מטריה שהופכת לקערה" ברשימת הדברים המטרידים שיכולים לקרות לך בחורף. האם זו סיבה מספקת? אתן תחליטו.

וכמה זמן אתן מקדישות לאיפור בבקרים קרים?



יום חמישי שמח ♥

11 תגובות :

  1. תתחדשי על הקניות המוצלחות יותר ופחות.
    את הטוש הזה להסרת איפור יש גם לרבלון.
    הבעיה עם הטושים שהם שומניים יחסית.
    אם את לא מתאפרת בכלל ורק שמה מסקרה או אייליינר אז זה פחות בעייתי.
    אבל אחרת זה פוגע בצלליות/מייק אפ/קונסילר וכזה.
    והליפ סטין של מייבילין נראה ממש לא טוב. גם בלפני... הייתי מדלגת.

    השבמחק
  2. מבחינתי או להתאפר "איפור מלא" שמיד אפרט מה הוא, או לא להתאפר בכלל. אם אני מתאפרת חלקית אחרי כמה שעות זה נראה נורא (הפנים שלי נוטות לאדמומיות וביחד עם מסקרה ואודם חצי נעלם אני נראית כמו ליצן)

    אז יוצא שבבוקר אני צריכה 10 דקות בערך לאיפור:
    קרם לחות, מייקאפ, קונסילר על הפצעים, פודרה, הצללה, עיפרון שחור, מסקרה, ואודם שהוא לא אודם


    למה הכוונה אודם שהוא לא אודם? אני שונאת אודמים. וכל הליפ סטיינס האלה מקבלים ביקורות זוועה. אז אני שמה בנדיבות על כל השפתיים עיפרון שפתיים, משאירה כמה דקות (עד לסיום האיפור) ואז מנגבת עם טישו. נשאר שפתיים משורטטות עם גוון שמחזיק בערך חצי יום (כולל 2 כוסות קפה ואיזה סנדויץ')

    השבמחק
  3. פוסט נהדר, כל כך נהנתי לקרוא (בעצם גם שאר הפוסטים נהדרים)! אני חייבת להתוודות גם אותי פופה שברה: קניתי סומק (בעצם 2), נבלות עשו 1+1 וצבעים היו כאלה יפים!

    השבמחק
  4. danra - אני לא מכירה את זה של רבלון אבל, זה של פופה לא שמנוני בכלל. הוא באמת לא מתאים למי שיש לה איפור מלא על העיניים, כי הוא יוריד אותו..וחבל :(

    אמילי - הטריק עם עפרון השפתיים הוא טריק נהדר! אני עושה את זה גם לפעמים :)

    OceanWind - חמודה, תודה :) המבצעים האלה הורגים את כולנו, קשה לעמוד בפיתוי. מצד שני, עדיף להצטייד כשיש מבצע ולא להמתין שהכל יגמר בבית ולרוץ לקנות במחיר מלא.

    השבמחק
  5. דרלינג, אני לגמרי איתך. מספיק מסקרה ואודם ובעיקר סומק, לפחות לפרצופי החיוור, לימי החורף.
    נחמד שמצאת לך מוצרים שאת אוהבת. גם לי יש את הליפ סטיין אבל בגוון אדום והוא דווקא נחמד. אפשר לשים עליו סתם שפתון לחות וזה נותן אחידות ומעט מראה לח לשפתיים.

    השבמחק
  6. תתחדשי! מסקרה של פופה מאוד נחמדה השתמשתי בה, למרות שהטוש היה מיותר בשבילי לחלוטין והוא גם מתייבש מאוד מהר, 39 ש"ח לא רע בכלל. מייבלין נראה נורא אז אני מעדיפה לתמודד עם גלוסים דביקים

    השבמחק
  7. sefi - יש בקרים שאני בהחלט לא אוותר על סומק :) אני לא אהבתי את הליפ סטיין ולא בא לי לשים עליו כלום. גם לא בא לי לשים אותו, לול.

    Oksana - תודה!בשביל 39 ש"ח לא מפריע לי שיהיה באריזה גם טוש. שייתיבש :) אני כנראה מסכימה איתך לגבי הליפסטיין. במקרה שלי, עדיפות יש לאודמים ולא גלוסים, אבל הכוונה ברורה ☺

    השבמחק
  8. כשראיתי לראשונה את הליפסטיין, בסופר פארם, ממש התלהבתי. ואז ראיתי שהוא יקר, עם צבע לא מדהים והכי נורא - מכיל טרטרזין.

    השבמחק
  9. טרטרזין? באמת? לא ראיתי את זה במרכיבים אבל טוב שאת אומרת!

    השבמחק
  10. על המדבקה שהייתה על הפקק, זה לא היה כתוב. יתכן, שזה בגלל שזה מוצר שנשלח אלי ולא קניתי אותו. הם לפעמים שולחים טסטרים ועליהם אין מדבקה.
    בכל אופן, חמור ביותר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...