20.11.11

מה קנית לי?

 אז...מה בשקית?
ובכן, בימים האחרונים סחבתי איתי שתי שקיות נחמדות במיוחד, שכל אחת מהן לא שקלה יותר מכמה גרמים.
הראשונה, של ורסאצ'ה ל- H&M כמצופה, רק שמה שהיה בתוכה לא היה מצופה בכלל.
השקית השניה, היא הרכישה הראשונה שלי מ"בוטיק שושו" הקסום. כן, הוא קסום.



 על "בוטיק שושו" שמעתי המון.
שמעתי שיש נשים שקונות את הנעליים שלהן רק שם.
היום אני מבינה למה.
אחרי חיפושים נואשים אחר מגפונים נוחים ויפים לחורף, הגעתי סוף, סוף לבוטיק.
כשנכנסתי, ידעתי ששם אמצא את אשר חשקה נפשי וחצי הפלטפוס שלי.
שני דברים שהפכו את חווית הקניה לנעימה, כמו שהייתי מאחלת לעצמי שתהיה:
1. ריח לוונדר בחנות.
2. מוכרת אינטיליגנטית, נעימה, מפרגנת ובעלת חוש הומור.
<אפשר להיות BFF'S איתך?>


Ankle boot by ALL BLACK

נכון, הם בכלל לא מגפונים כמו שאנחנו מכירים, שמגפונים צריכים להיות. זה לא עצר אותי.
נכון, יש לי פטיש למגזין Glamour.
העקב הוא 7 ס"מ וזה הפתיע אותי מאוד, שכן גיליתי את זה רק אחרי שהלכתי איתן יום שלם. 

לא הרגשתי כלום ~ משפטים שרצוי להגיד על עקבים אבל, לא על גברים.




ביום חמישי הגעתי לקניון עזריאלי בשעה 17:39.

במחלקת הנשים נשארו שלוש זוגות מגפיים ושני זוגות סנדלים שחורים של ורסאצ'ה ל- H&M.
נשארו גם 4 שמלות כעורות וחצאית.
ניגשתי למחלקת הגברים ולקחתי לי חולצת כותנה-משי במידה S עם הפרינט הכי מגניב שיש - דקלים ושמיים מקדימה ותנינים מאחורה - מה עוד בחורה יכולה לבקש?

"החולצה תצוות למכנסי סקיני שחורים והמגפונים שמופיעים כאן מעליה ויתקבל לוק אייטיז מגניב" ~ אמרתי לעצמי תוך שאני לוגמת עוד שלוק מתה הקמומיל שלי.

- האם את מצטערת שלא קנית דבר אחר מהקולקציה? לא.

שבוע טוב אחרי כל זה, זה רק מתבקש.


9 תגובות :

  1. אחלה רעיון עם החולצה:)מגניבה בהחלט
    נשארו עוד שרשראות?

    http://dollcake.blogspot.com/

    השבמחק
  2. לא נשאר כלום מהאקססוריז :(

    השבמחק
  3. החולצה אכן מהממת ברמות קשות, אבל ממש. אם הייתי יודעת שיש אותה ולא צריך לעמוד בשביל זה בתור הייית גם מגיעה, אבל בסוף בכלל לא הלכתי.
    המגפונם מהממים. אני הכי מחפשת גם זוג עכשיו. ראיתי אחד בזארה מהמם ונוח אבל מזאמש.
    תבואי מחר, אני רוצה לראות אותך להוטת ברכישות החדשות!

    השבמחק
  4. איזה מגניב שאת עושה שימוש בבגדי גברים!

    השבמחק
  5. SEFI - ממש בקרוב ניפגש :)
    החולצה הייתה ממש פוקס, לא היה לי מושג שהיא תהיה וכשראיתי, ישר רציתי אותה.

    אנונימי - המממ...תודה! ☺

    השבמחק
  6. תתחדשי על הכל! המגפונים ממש ממש סקסיים (והעקב נראה נוח) והחולצה שיקית ביותר. אוף, אני אוכלת את הלב שפספסתי את הקולקציה הזאת!

    השבמחק
  7. שרונה, תודה רבה :) נראה לי שיש מצב למצוא עוד כמה פריטים בודדים. יש עוד נעליים, ואיזו שמלה אחת או שתיים. בקולקציה של הגברים גם נשארו דברים.

    השבמחק
  8. בשמחה. המשרות ל BFF תמיד פתוחות X

    השבמחק