21.11.11

עושה פאשן וויק



את שבוע האופנה התחלתי בתצוגה של שי שלום. את השם שלו לא קישרתי לכלום אבל, כשהוא יצא אל הבמה, היה לי ברור שזה אותו שי שלמד עם אחותי בשנקר. היוש, אני הייתי אז בת 9.




 דוד "קבע לי" הגיע, אפשר להתחיל.
הוא ישב בשורה הראשונה ונראה מבסוט במיוחד כשלאחת הדוגמניות נפתחה החולצה והבוביז הציצו במלוא הדרם. בפעם השניה, הוא נראה מבסוט כשהוא ראה פרינט של זברה.

{אהבתי}

צילום: אבי ולדמן


צילום: אבי ולדמן
{רשמים מהקולקציה}

להשקיע בבגדי גברים היא דרך נהדרת לגרום לגבר הישראלי להתלבש קצת יותר הולם.
יחד עם זאת, אין זה אמור לגרוע מההשקעה והמחשבה המתבקשת שבעשיית בגדי נשים, שנראו, איך לומר, עייפים מעט ובכלל,  מעט ברמת הכיסוי.
הצבעוניות הייתה נעימה לעין, זה כן.


 לתשומת ♥ המפיקים,
בעיות של רשימות בכניסה, מילא.
אבל להשאיר כיסאות ריקים בשורות הראשונות? חובבני קצת.

 {יפים}

בנעליה ~ ספי ארליך עושה פאשן וויק.

 בנעליה #2 ~ סבתוש [לא רואים, אבל היא הייתה] עושה פאשן וויק.



 מכופתר ~ אלעד זר עושה פאשן וויק.



אחרי שראיתי את התמונה [תודה לספי שצילמה], הבנתי מה הבעיה.
הג'קט.
לא עוד.


{אאוטפיט} ג'קט, שורטס וסוודר פסים H&M | נעליים ALL BLACK לשושו |  שאר ירקות


 עד התצוגה הבאה
בריאות
אושר
וקוואלי

5 תגובות :

  1. דורשת תמונה טובה יורת של הנעליים שלך, הן מעניינות.
    תודה על הצילומים :)

    השבמחק
  2. אוף, דווקא לתצוגה של שי שלום לא הגעתי. ונראה לי שהיה הכי צבעוני. נהנית?

    השבמחק
  3. מיכל - פרטים על הנעליים וקלואוז אפ אפשר למצוא כאן: http://falafelfashion.blogspot.com/2011/11/blog-post_20.html

    אני מאוהבת בהן :)

    the purple toe - באמת אוף איתך! אני נהנית בכל תצוגה, גם אם אני לא אוהבת את הבגדים. לקולקציה של שי לא התחברתי אני חייבת להודות.

    השבמחק
  4. באמת? אני חשבתי דווקא שהג'קט ממש מוצלח פה :)

    השבמחק
  5. הג'קט עצמו מוצלח, הוא פשוט לא ישב טוב. כנראה בגל השכבות שהיו מתחתיו או לא יודעת למה. אולי הייתי צריכה לסגור אותו.
    לא יודעת, עוד לא עליתי לגמרי על הבעיה. מה שבטוח שג'קט לא אמור לשבת כך על הגוף. ☺

    השבמחק