23.11.11

אוברזון לא טועה

אתמול בערב, לקראת סיומו של היום השני של שבוע האופנה שלנו, התקיימה תצוגת האופנה של גדעון וקארן אוברזון. אני הגעתי לתצוגה חמושה במיני מנומרים ובאחות אחת [ויחידה] הלא היא, אחותי אלין.

מצד אחת, אין יותר מידי מה לחדש על אוברזון - הוא נשאר נאמן לעצמו וקו היחודי לו, שיצר במהלך השנים. השימוש שלו בצבעי שחור ולבן הוא מאותם השילובים הקלאסיים שאי אפשר לטעות בהם כמו גם, הגזרות שלו. כמו שאין יותר מידי מה לחדש על אוברזון ועיצוביו, כך גם הרגשתי שעיצוביו שלו ושל ביתו, לא ממש הצליחו לחדש לי.






הגזרות היו מאוד מוקפדות והגימור היה מעולה ~ משהו שתמיד אפשר להגיד לא רק על התצוגות של אוברזון אלא, על העיצובים שלו בכלל.
 
סגנון האוריגמי

לצערי הרב, לא יכולנו, אחותי ואני, שלא לשים לב לנעליים הכעורות [DISCO ROSSO] שהדוגמניות צעדו בהן. הן היו כל כך חסרות חן וכלל לא מתאימות למלבושיו הנשיים של אוברזון.

שוב, הדגמים ברובם היו יפים, לבישים ומוקפדים אבל לא בהכרח הייתי קוראת להם מעוררי השראה, לצורך העניין. מה שכן, עורר השראה בתצוגה זו, היא לא אחרת שאשר סטלה עמר - האישה והמוזה - שחתמה את התצוגה בשמלה פרי עיצובו של אוברזון כמעין אומרת אחת ולתמיד, שגם לנשים גדולות אפשר לעצב בחן רב.

נשמע טוב.




סטלה עמר
 



גדעון וקארן אוברזון ~ צילום: אלין טל דושנסקי
לפני שנכנסנו לתצוגה, עשינו קצת מינגלינג.
היו המון אנשים, שחלקם התאמצו מאוד להראות נפלא ועל חלקם היה אפשר לראות, שהם נראים נפלא גם ללא קשר לשבוע האופנה.


אחותי ואני ♥

האחות מדגמנת שלמות

אלעד זר ואני עושים פאשן וויק

  ההופעה המושלמת של הערב חייבת להיות שייכת לסמי זיבק ~ עטוף באג'נדה וחיוך ~ ככה עושים פאשן




היום זהו יומו האחרון של שבוע האופנה TLV ויש עוד מספיק תצוגות מעניינות.
הערב יחתם באירוע של סלבס למען איגי.

יש למה לצפות
קיס קיס
♥

6 תגובות :

  1. את נראת נפלא ולא מתאמץ! עוד הוכחה לכך שהאקססורי הכי טוב הוא החיוך :) כובשת שכמותך!

    השבמחק
  2. אני חייבת לדעת מאיפה התיק?

    השבמחק
  3. את נראת מהמם כמו תמיד. אוברזון לא לטעמי אבל סמי זיבק כן! הורס!

    השבמחק
  4. הנעליים המנומרות שלך! 3>

    השבמחק
  5. את ואחותך כאלה מקסימות!! ואהבתי ת'אוטפיטים שלכן 3>

    xx.kristina
    http://kristina-blondegeek.blogspot.com/

    השבמחק
  6. נופר - באמת לא התאמצתי, הגעתי הישר מעבודה. תודה רבה מותק :)

    אנונימי - התיק הוא וינטאג' הישר מהסבנטיז.

    Lilach - סמי היה ממש הורס!

    אלה - כן! הן חדשות ואני אוהבת אותן ☺

    Krustuna - איזה כיף לשמוע :) תודה רבה!

    השבמחק